1. část ''Narozeniny''

1K 60 6
                                    

Už bylo ráno a já měla konečně své 18. narozeniny.

''Ahoj, co tak smutně, máš narozeniny'' Přišla mamka do mého pokoje.

''Možná bych měla mít radost, ale co jsou to narozeniny bez něho'' Málem jsem se rozbrečela

''Ale notak'' Usmála se ''On se u tebe jednou objeví''

''Možná ve snu'' Vzala jsem si svoje bačkory a šla se nasnídat.

''Ahoj'' Přiběhla Samanta nadšeně a skákala

''Ahoj, co tak štastná?'' Začala jsem taky skákat a smála se.

''To je překvápko'' Přestala skákat a nejdou měla jen poker face.

Nasnídala jsem se a šla se obléknout.

Slavilo se už od snídaně až do večeře.

Byla jsem strašně natěšená.

18. narozeniny?! Paráda!!!

''Už jsi připravená?'' Naběhla do mého pokoje Samanta

''Na co se koukáš?''

''Na jeho koncert'' Sklopila jsem obrazovku notebooku a šla si připravit šaty.

Jen se na mě tak koukla, mrkla a odešla pryč.

Nic mi nedávalo smysl. Vždy když jsem se o něm zmínila nebo o mých narozkách ona ztuhla a odešla. A myslím, že vím proč. Ona neumí udržet tajemství a tak odejde.

''Pojď už dolu'' Slyšela jsem klapající podpadky, které běželi po schodech dolu. 

Už jsem si jen na sebe stříkla voňavku 'The Key' a běžela jsem do obýváku, kde jsem čekala všechny lidi, ale nikdo tam nebyl. Procházla jsem celou ''Farmu'', ale nikdo tam nebyl.

''Halo?'' Šla jsem do sklepa, kde jsem rozsvítila, ale taky nikdo.

Poslední místo byla naše velká zahrada.

Běžela jsem a když jsem chtěla otevřít vrata do zahrady, byli zamčené!!!

Myslela jsem, že je to ta nejhorší moční můra.

Pak jsem si vzala náhradní klíč a odemkla.

''PŘEKVAPENÍ!'' Ozvalo se ze všech stran zahrady.

''Woow'' koukala jsem po všech lidech co přišli, ale ON mi tam chyběl.

Musela jsem se smířit s tím, že on prostě má svůj život a ani neví, že na téhle planetě dýchám.

''Všechno nejlepší'' Ozvalo se znovu a všichni jásali radostí, Samanta mě objímala, ale jen jsem se usmívala a nevěděla co říct,

Stoupla jsem si na balík slámy, který jsme tam měli jako sedátko ''Všem moc děkuju, že jste přišli, užijte si to tady''

''A teď dárky'' Zařval otec a přišel ke mě.

''Všechny dárky co teď dostaneš jsou indície k tomu poslednímu''

Přišla ke mě máma a dala mi tričko s Justinem a super novou sukni. Vysvětlím vám to tak, že to triko bylo větší abych si ho mohla dát do té sukně.. Snad si to umíte předtavit.

Pak mi dala dárek Samanta s rodičema, byli to super nové boty. Takový luxusní, to se ani nedalo popsat.. ''To muselo stát majlant'' Otevřela jsem pusu.

''O to se nestarej'' Usmála se Samantina máma Krista a pohladila mě po vlasech.

Pak mi dali sousedé a příbuzní rámeček, který byl pospaný: Nejlepší den mého života. Na to hle nikdy nezapomenu! Pořád jsem nevěděla o co jde a dali taky nějakou tu bižuterii. 

A jako poslední přišel táta.

''Všichni víme, jak sis tohle moc přála a tak jsme se na to složili společně se všema dárkama'' 

Podal mi dárek a já byla celá natěšená.

Pomalu jsem otevírala obálku a málem sebou šlehla.

''O můj bože'' Začala jsem brečet a řvala jsem přes celou farmu.

''Ale vždyť je soukromý, jakto, že M&G?'' 

''No zjistili jsme, že z toho tvého soukromého koncertu je normálně celočeský koncert, kam se sjednou Beliebers, jako jsi ty'' Usmáli se na mě rodiče.

''Bože všem vám moc děkuju, ani nevíte co to pro mě znamená'' Rozbrečela jsem se.

''Všechny ty věci si na ten slavný den vezmu a do rámečku si dám fotku z M&G''

Viděla jsem, jak i ostatní brečí. Nejspíš je to dojalo tak jako mě. Nemohla jsem uvěřit, že ho konečně uvidím. 

''A kdy to je?'' Usmála jsem se na tátu

''Už zítra'' Položil mi ruku na rameno.

''Co? Zítra?'' Vyšilovala jsem ''Nestihnu se připravit a všechno udělat. Co mám dělat, Tohle. Támhleto'' 

''Uklidni se'' Samanta ze mě začala mít záchvaty smíchu.

''Užij si narozeniny a nestresuj se. Zítra všechno vyřešíme''

Samanta je tak skvělá kamarádka a je jako sestra. Nevím co bych bez ní dělala.

Umí mi poradit a přemoct všechny bolesti a tak.

Všichni jsme tam tak popíjeli a já pořád byla nehorázně šťastná, že už zítra bude ten nejlepší den mého života!

SNAD SE VÁM TO LÍBILO. OMLOUVÁM SE ZA CHYBY. PŘÍŠTÍ ČÁST BUDE DELŠÍ, ALE DNES NĚJAK NEMÁM NÁLADU NA PSANÍ, ALE CHTĚLA JSEM UŽ KONEČNĚ NĚCO NAPSAT, KDYŽ JSEM TO ROZEPSALA;) MILUJU VÁS ♥ - MrsBieber2703

''Princezna v teniskách''Kde žijí příběhy. Začni objevovat