3. část ''Ztraceni v New Yorku 1.část''

623 46 5
                                    

Ráno jako každé jiné až na to že jsme ZASPALI!!!!!!

''Lolo!!!!'' Zaklepala jsem s ní ''Vstávej, zaspali jsme'' 

A najednou když jsem se tak koukala. Klepala jsem do prázdé deky.

Ona tam neležela.

''Já už jsem vzhůru'' Koukla jsem se ke stolku odkaď na mě mluvila.

''Proč si mě nevzbudila'' Vylítla jsem z postele a šla jsem se rychle obléct.

Něco mi říkala, ale já se tak soustředila na oblečení, že jsem jí vůbec nevnímala a jen jsem kývala.

Hodila jsem na sebe šaty a rychle jsem si nahodila make-up, abych alespoň vypadala jako člověk,

''Neslyšela jsi něco?'' Zeptala se mě Lola, když jsem zrovna poslouchala troubící auto.

''Myslím, že to je...'' A najednou onemněla.

''Ano'' Začala jsem zase brečet. ''Ne, my to zvládnem'' Dala jsem pěst do vzduchu a pak rychle z5.

Vzali jsme si všechny kufry a naposledy se rouzloučili s mými rodiči a Lola se svými po telefonu.

 '

''Ahoj holky'' Přišel k nám ten sexy chlápek (Ano, Justin)

''Ahoj'' Obě jsme zapištěli a začervenali se.

''Tak nastupte do auta a jede se na letiště'' Usmál se,

''Do jakého auta?'' Rozhlížela jsem se až mě Lola zastavila a nasměrovala můj pohled na tu úžasnou černou, lesklou limuzínu.

''A doprdele'' Jen jsem stála a koukala na tu božskou věc s kolama.

''Tak nastoupíte?'' Koukl se na nás Justin.

''Jasně'' Postrčila mě Lola.

---------------------------------------------------------------------

Byli jsme na letišti. 

A ta cesta?

No trapas.

/plný ticho a Justin si na sebe ještě vilil limonádu. Jako neříkám, že to nebylo sexy, ale to ticho?! JAko ne. 

''Jakým letadlem poletíme?'' Přišla jsem za Justinem se svým kufrem.

On ukázal na ''gorily'', které nám kufry vzali a on jen řekl :''Uvidíš, pojďte se mnou''

Když jsme došli k tomu.........'

TRISKÁČÍ! Úplně se mi rozbušilo srdce. 

Dobře, možná si myslíte, že jsem blbá, že jsem to nečekala.

Justin má 3 miliardy na účtě a já nečekala, že bude mít tryskáč. 

''Nastupte, odlétáme'' Přikázal pilot, který nastupoval do kabinky.

''Usaďte se a připouteje se''

''Tak co holky, jak se máte?'' Justin konečně rozpoutalk trapné ticho

''Ale...no..celkem...jo....fajn'' Řekli jsme na stejno a začali se tomu smát.

''Možná bych vám mohl říct o čem bude ten rozhovor'' Koukl na nás tázavým výrazem.

''Mohl no'' Usmála se Lola a opřela se do sedadla.

Pak nám tam půl hodiny mlel o čem to bude, ale vy se nechte překvapit.

-----

Konečně jsme přistávali a já se nemohla dočkat. 

Když sme vystupovali z tryskáče, všude byli paparrazy a přes ty všechny blesky jsme vůbec neviděli a najednou jsme zjistili, že u sebe nemáme Justina, že je úplně pryč.

Běželi jsme do letiště, dovnitř a zahlédli jsme někoho hrozně podobnému Justinovi.

''To je on'' Zakřičela Lola

Obě jsme se za ním přes ten dav lidí rozběhli.

Běželi jsme za ním tak dlouho, že jsem už vyšli z ketiště ven do toho největšího města.

''Justine, počkej'' Chytila jsem ho za ruku a škubla s ní.

''Prosím mi se známe?'' Otočil se na nás nějaký cizí pán.

''Promiňte, s někým jsme si vás spletla pane'' Odtrhla jsem od něj ruku.

''Neříkej, že jsme se.....'' Začala Lola lapat po dechu.

''Ne, my jsme se neztratili, nevyvolávejme paniku'' Hlasitě jsem dýchala a cítila jsem jak mám slzy v očích.

Najednou jsem cítila jak nás nějaký chlápek čapl za ruku a táhl pryč. 

Nejdřív jsem si myslela, že to byl Justin, ale ono ne. 

Nějaký úchyl!!

''Pusť nás'' Kopala jsem nohala a řvala.

On nás zatáhl do nějaké uličky a hodin na zem.

Lola se rychle zvedla a kopla ho do rozkroku, pak mě popadla za ruku a běželi jsme co nejdál od něj.

''Kde vůbec jsme?'' Rozhlížela jsem se po ulicích New Yorku  a vůbec jsem netušila.

''Co budeme dělat?'' padla jsem na kolena, slzy v očích.

Když v tom začalo pršet.

POKRAČOVÁNÍ PŘÍŠTĚ:)

DOUFÁM, ŽE SE TO ALESPOŇ NĚKOMU BUDE LÍBIT. OMLOUVÁM SE ZA CHYBY. A HLAVNĚ SE OMLOUVÁM, ŽE JE TO TAK KRÁTKÉ, ALE PÍŠU TO V 22:10 A JSEM VÁŽNĚ UNAVENÁ A TEĎ JEM MĚLA JEDINÝ VOLNÝ ČAS:) MILUJU VÁS♥ MrsBieber2703

''Princezna v teniskách''Kde žijí příběhy. Začni objevovat