2. část ''Setkání s Justinem''

895 62 10
                                    

''Victorio vstávej'' Ozval se hlas z podschodů.

''Jasně tati'' Přetočila jsem se na bok a v hlavě mi zněla jen jedna věta 'Už dnes'

''Pospěš si''

Sedla jsem si na postel a koukala na lístky, které mi leželi na nočním stolku společně s M&G.

''Už běžím''

''Dobré ráno'' Ozval se mámi hlas ''Připravila jsem ti míchaná vajíčka''

''Dobré, děkuji'' Sedla jsem si ke stolu a celá nervoznjí z dneška dávala do pusy sousto po soustu.

''Jé, ahoj'' Ozvala se Samanta

''Čůs'' Obejmula jsem jí a vzala z linky její snídani a položila jí na stůl.

Pořád jsem nemohla uvěřit tomu, že po 4 rokách ho konečně uvidim.

Že konečně si umanul zvednou svou línou prdel a dojed do Česka.

To co pro mě udělali, že mi koupili lístky a M&G, to jim nikdy nezapomenu.

Je to ten nejlepší dárek. Ani neumím popsat tu mojí velkou radost.

''Děkuju za snídani mami. Jdu se připravit'' Odnesla jsem talíř do dřezu a utíkala do pokoje.

Nejdřív jsem se šla osprchovat a umýt si hlavu.

Potom jsem si jen lehla na postel, vzala do ruky mobil a na TT napsala 'Dnes. Koncert Justina Biebera' A asi po pěti minutách mi to retweetlo asi 100 Belieberek a okomentovali to větama tipu 'Jdu tam taky, třeba se tam potkáme' atd.. 

Dokonce mě i několik lidí followlo.

No když už jsem si dohrála s telefonem, šla jsem se obléct.

Vzala jsem si silonky, na to sukni a do sukně jsem si zastrčila to nové tričko s Justinem.

Pak jsem si vysušila hlavu a namalovala se.

''Páni, vypadáš krásně'' Přišli do pokoje moji rodiče.

''Vypadáš jako princezna'' Dodala moje mamka.

''Děkuju a mami, víš, když Samanta není Belieberka, mohla bych dát lístek a M&G nějaké belieberce?'' Usmála jsem se.

''To víš že můžeš, budeš pro ní jako anděl strážný, až zjistí, že jí chceš dát lístek'' Úsměv mi opětovala.

Jen jsem si nazula boty a čekala než bude 11:00 Když už by jsme měli vyjet.

Bylo totiž 9:45 a zdálo se mi že to utíká strašně pomalu.

Na posteli jsem seděla 2 minuty a zdálo se mi to jako dva roky.

''Victorio, jedem'' Zavolala na mě máma.

Rychle jsem si vzala foťák a utíkala dolu až jsem se málem přizabila.

''Užij si to'' Obejmula mě Samanta a koukla se na mě s úsměvem.

''Užiju'' Stiskla jsem jí a už jsem cítila první slzu

Nechci teď brečet. Musí to vypuknout až na koncertě.

Když jsme přijeli před arénu, už tam bylo tisíce Beliebers, čekajících, než se aréna otevře.

''Tak si to pořdně užij, zlatíčko'' Rozloučila se semnou máma a společně s tátou odjeli pryč a nechali mě tam mezi tolika lidma, které neznám.

''Ahoj ségro, já jsem Lola'' přilítla ke mě nějaká střeštěná holka

''Jé ahoj, já jsem Victoria'' Obejmuli jsme se a já viděla jak je nadšením bez sebe.

''Princezna v teniskách''Kde žijí příběhy. Začni objevovat