2 - 10. část ''Jsem/Nejste/Nemůžu/Sbohem?'' Konec?!

271 22 2
                                    

Hned na záčátku Vás chci o něčem upozornit. Bude to hodně přeskakování, protože do toho musím nacpat hodně informací. :D Tak snad to pochopíte:) 


V minulé části:
Po kontrole ke mě přišel doktor a usmál se na mě ''A gratuluji, proč jste mi nezavolala?''

''Počkat'' Vylezla jsem zase oblečená z kabinky a byla zaskočená ''O čem to mluvíte?''

''Paní Cousim víte o tom, že jste těhotná?''

Teď:
''Děláte si ze mě srandu?'' Vylítla jsem a bez rozloučení jsem odešla a práskla dveřmi. 
Ani nevím proč jsem to tak udělala, byla jsem vyděšená. Nejsem připravená mít dítě.
Justin už čekal před vchodem, usmála jsem se na něj a když jsem nasedla do auta, dala jsem ji letmou pusu. 

''Tak kam zajedeme?'' 

''Někam, kde mají velké porce, protože budu jíst za dva'' Položila jsem ruku na svoje břicho a Justin mě pohladil po břiše a mlčky odjel. 

Zastavili jsme u pizzerie a Justin mi otevřel dveře. Jen jsem přikývla jako poděkování a šla si sednout k venkovnímu stolu. 

''Tak co Scooter'' Ušklíbla jsem se a podala číšníkovi jídelníček s úsměvěm od ucha k uchu. 

Justin se na mě nejdřív nasraně díval a pak mi začal odpovídat ''Po dlouhé době co mě Scooter přemlouval, jsem mu na to kývl, ale to jsem ještě nevěděl, že budeme mít dítě, ale mám se rozhodnout na pevno do večera. Mám mu zavolat hned?''

''Ne'' Celou dobu co mi to Justin říkal jsem se koukala na servírku, která zdřejmě poznala, že je to Justin Bieber a je z něj úplně vlhká. Koukala jsem se na ni upřeně i při mé odpovědi. 

''Co je, na co koukáš?'' 

''Spíše na koho, ta servírka je z tebe úplně udělaná, běž si s ní promluvit'' 

''Blázníš'' Vzal mě za čelist a otčil mojí hlavu přímo k němu, ale já se očima dívala pořád na ní ''Halo, tady jsem'' Zamával mi před očima a já zpozornila a upřela pohled na něj ''Chodíme spolu, nebudu tu přeci nabalovat nějakoou servírku, před mou přítelkyní, ještě k tomu, když mi to sama navrhla''

''Bože'' Protočila jsem oči ''Jen pokecat a nějakou tu letmou pusu na tvář'' 

''Hm'' Justin zavdychl, zvedl se a šel za ní. 
Seděla jsem tam tak až mi přijde sms od gyndy 
''Mám pro Vás důležitou zprávu, kdy můžete volat? -Miller''

''Dnes večer okolo šesté budu doma s přítelem, tak se Vám nějak pokusím zavolat, počká to?-Cousim''

''Ano. Mám ale čas jen tak v pět.-Miller''

''Dobře, tak zavolám okolo páte.-Cousim'' Viděla jsem zase Justina jak jde ke stolu, tak jsem rychle schovala mobil do kabelky a jen se na něj culila. 

''Kdopak to byl, ten číšník?'' 

''Za prvé - nedala jsem mu svoje číslo a za druhé - nějak drzej, když jsi teď přišel z nabalování servírky'' Škodolibě jsem se uchichla a on jen odfrkl. 

''Ne, byl to můj gynda, večer se mnou potřebuje mluvit'' Trochu jsem zvážněla, aby Justin nebyl pořád nasranej.

''Aha'' umuml ''Jo a když jsem té servírce řekl, že jsem tu se svojí přítelkyyní, řekla mi ať tě podvedu a dala mi svojí adresu'' 

Teď jsem se vážně nasrala. Ano, možná jsem mu povolila aby s ní šel promluvit, ale že ho bude svádět do podvádění, tak to ne'' Vzala jsem do ruky skleničku s vodou a Justin na mě jen tupě zíral. Když mě viděla ona, otočila se na barové židličce, tak, aby byla zády ke mě a já jí nečekané vylila vodu na hlavu ''To máš za to 'aby mě podvedl' '' 

''Princezna v teniskách''Kde žijí příběhy. Začni objevovat