Připojeno k serveru.Zdravím. Možná vás nezajímá, kdo jsem, možná právě prahnete po seznámení se mnou. Jsem zde pouze z jediného důvodu. Seznámit vás více s příběhem, který nyní čtete. Ale abychom zachovali alespoň částečnou slušnost, představím se vám. Mé jméno je Iona a jsem důležitý článek tohoto příběhu. Tedy alespoň pro vás.
Tady jsou věci, které byste měli vědět:
Proč bylo město uzavřeno?
Toto byla z velké části chyba Systému. Ten vytvořil Gen, který začal testovat na subjektech, které se volně pohybovaly. Nečekal, že by se Gen dokázal přenášet mezi obyvateli. A tak se rychle z malé naočkované skupiny rozšířil do celého města. To vzbudilo veliký odpor ostatních měst, která byla tomuto pokusu nadšeně přikloněna. Báli se dalšího rozšíření a město uzavřeli.
Co je to Systém?
Systém je naše vrchní velitelství. Mozek, tedy spíše mozky, které řídí chod města. Vytváří zákony, rozhodují jak budeme žít.
Co je to Gen?
V tomto případě jsou i mé znalosti tohoto světa krátké. Systém si tyto informace drží stále ve svých archivech. Uvedl pouze, že jejich vědci pojmenovali Gen XPB-41. Lidé brzy zjistili, že působí na naši mysl.
Jak působí na lidskou mysl?
Přesněji, když se lidem dostal Gen do soustavy, pohrál si s naším kódem a propojil slepé komunikační nervy. Po propojení se většina obyvatel dostala na hranici šílenství. A to vše jen kvůli pár propojeným nervům. Najednou jsme slyšeli myšlenky lidí, kteří stáli vedle nás. Město se stalo ze sekundy na sekundu obrovskou komunikační sítí. A právě v této době se k nám Systém postavil čelem. Díky stížnostem mohl obnovit výzkum.
Čeho tím dosáhl?
Vyvíjel různé typy genu XPB-41, kterými výrazně omezil jeho počáteční účinky. Po jejich naočkování lidé přestali vnímat náhodné myšlenky ostatních. Slyšeli pouze myšlenky vyslané přímo jim od někoho jiného.
Jak je tomu teď?
Lidé mohou komunikovat mezi sebou pouze vysíláním myšlenek. Bohužel, i taková úžasná věc má své stinné stránky. Někteří si tyto schopnosti osvojili příliš rychle a začali je používat proti Systému. S tím souvisela záhadná zmizení a sabotážní akce. Právě kvůli takovýmto případům vznikly elitní týmy. Jeho členové byli nazváni Naslouchači.
Kdo jsou Naslouchači?
Naslouchači jsou lidé, kteří mají Gen natolik silný, že jsou schopni slyšet i myšlenky, které jim nebyly určeny. Fungují jako špehové, nebo si vybírají policejní kariéru.
Tohle by vám pro začátek mělo stačit. Postupem času se vám pokusím vysvětlit vše, čeho budu schopná. Bohužel i mé znalosti tohoto světa jsou nedostačující.
Pokud máte ještě nějaké otázky, nebo narazíte v průběhu příběhu na něco nesrozumitelného, neváhejte se zeptat. Za tímto účelem jsem vám byla přidělena.Odpojeno od serveru.
-----
Pozn. autora
Některé informace uvedené zde se budou opakovat i v následující části označené jako Prolog.
ČTEŠ
Hluchá
Science FictionGwallt - nejznámější město východního Sychru. Uloženo uprostřed řetězce měst, stále ale obklopeno nádhernou přírodou. Díky tomu také získalo označení diamant železné koruny. Mnoho let bylo uzavřeno kvůli genu, který vytvořil Systém. A právě zde se n...