Koniec z zamówieniami. Oczywiście te, które już są, zostaną zrealizowane. Po nich mam zamiar tymczasowo porzucić tę książkę. Z czasem będę tu dorzucać inne one-shoty, ale zanim to nastąpi, chciałabym do końca poprawić ,,Brata" i zacząć coś nowego, jeszcze nie zdecydowałam, czy kolejne fanfiction czy coś autorskiego. Ale pomysłów mam dużo, więc będzie w czym wybierać :3
Od teraz większośc tekstu pod spodem jest nieaktualna, ale nie chce mi się jej usuwać (a nuż się nawrócę i znów się przyda, hehe).
。。。。。。。。。。。。。。。。。。。
Książka ta będzie zawierała opowiadania typu x Reader, w których główną rolę odegra czytelniczka oraz wybrana postać z anime. W historiach najczęściej będzie pojawiać się wątek miłosny, jednak nie jest to regułą. Momentami będzie cukierkowo, czasami smutno, bez wątpienia ktoś zginie. Wszystko zależy od mojej wyobraźni. Za lemony póki co nie mam zamiaru się brać, ewentualnie w dalekiej przyszłości...
❌Oficjalnie nie przyjmuję zamówień, jednak jeśli ktoś bardzo chce, może mi coś zasugerować.
W takim wypadku należy wpisać imię postaci oraz anime, z którego ona pochodzi pod wstępem. Z góry przepraszam osoby, z których propozycji nie skorzystam. Chociaż, i tak pewnie dużo takich nie będzie...Wybrane, planowane anime:
- Hetalia
- Durarara!!
- InuYasha
- Kuroshitsuji
- Shingeki no Kyojin
- Yuri on ice!!!
- Yami Shibai
- Fukigen no Mononokean
- Noragami
- Hataraku Mao-Sama
- Nurarihyon no Mago
- NnM: Sennen Makou
- Bungou Stray Dogs
- D.Gray-man
- Nanbaka (Oprócz Samona. W jego przypadku mam plan na coś większego ♢-♢)
Nie wypisałam wszystkich tytułów, z których bohaterami mogę tworzyć historie, z tymi po prostu powinno pójść mi najłatwiej. Lista anime co jakiś czas będzie ulegała zmianie.Nie tworzę dwóch różnych historii z jedną postacią, chyba, że mowa o przedłużeniu już istniejącej historii (tak jak to miało na przykład miejsce z Arthurem). W takim wypadku można podyskutować.
❌ Co do Yami Shibai, akcja najprawdopodobniej działa by się w jednym z odcinków (oczywiście nie wszystkie się do tego nadają). Drugą najważniejszą po czytelniczce osobą byłby któryś z występujących w nim bohaterów lub, uwaga uwaga, ktoś zupełnie inny! A mianowicie, postać z innego anime! Wtedy prosiła bym o numer odcinka YS wraz z sezonem. Tak, w przypadku Yami Shibai przyjmuję zamówienia. Nie wiem, czy coś z tego wyjdzie, ale chętnie spróbuję :)
CZYTASZ
Character x Reader
FanfictionProsiłabym o przeczytanie wstępu Obraz wykorzystany do okładki nie należy do mnie.