Το καλοκαίρι είχε αρχίσει. Η οικογένεια Παπαδόπουλου ετοίμαζε τα πράγματά της για να φύγει στο εξοχικό τους. Είχαν ένα εξοχικό στην Σάρτη ,της Χαλκιδικής κοντά στην θάλασσα, περίπου 300 μέτρα. Το εξοχικό ήταν μια εκθαμβωτική, δυόροφη μεζονέτα που δεν μπορούσες να μην την κοιτάξεις αμα περνούσες από εκεί.
Ο πατέρας, Γιώργος Παπαδόπουλος, ήταν δικηγόρος και είχε πολλά λεφτά με τα οποία απέκτησε ο, τι έχει. Τώρα πια απολαμβάνει ο,τι έχει χτίσει και αποκτήσει με κόπο, αφού έχει βγεί στην σύνταξη.
Η μητέρα, Δάφνη Παπαδόπουλου, ήταν γιατρός και η ίδια της είχε πολλά λεφτά. Με αυτά τα λεφτά βοηθήσε τον άντρα της να χτίσει σπίτι και εξοχικό και με τα υπόλοιπα αγόρασε ότι ήθελε. Η μητέρα ακόμη δούλευε σε δικό της ιατρείο.
Ο γιος, Δημήτρης Παπαδόπουλος, ήταν μηχανικός αυτοκινήτων. Επαιρνε έναν ικανοποιητικό μισθό με τον οποίο μπορούσε να ζήσει αφού είχε και την βοήθεια των γονιών του. Ο Δημήτρης είχε ψυχολογικά προβλήματα από την εφηβεία ακόμη. Στα 14 του είχε κατάθλιψη και ήθελε να αυτοκτονήσει. Στα 15 έκανε απόπειρα αυτοκτονίας. Ενα βράδυ που ήταν μόνος στο σπίτι πήρε ενα ξυράφι και πήγε να κόψει τις φλέβες του. Αφού το επιχείρησε μετά από λίγα λεπτά ήρθε η μητέρα του και τον βρήκε να τρέμει τρομαγμένος στο μπάνιο. Από τότε δεν ξανά επιχείρησε να αυτοκτονήσει. Αρχισε να ακούει heavy metal και από τότε τα πράγματα άρχισαν να παίρνουν τον δρόμο τους. Εκεί που καθόταν ήρεμος στον καναπέ ξαφνικά άρχισε να κουνάει το κεφάλι του σαν μανιακός. Εκείνη την ημέρα οι γονείς του κατάλαβαν οτι δεν ειναι καλά αλλά δεν έκαναν κάτι γι αυτό. Ετσι ο Δημήτρης πήρε τον δρόμο του και κατέληξε να είναι σχιζοφρενής.
Τέλος η κόρη, Νεφέλη Παπαδόπουλου, η οποία ηταν καθηγήτρια φιλολογίας και ειχε οικογένεια με ένα παιδί.
Εκείνη την ημερα λοιπόν η οικογένεια Παπαδόπουλου μάζεψε τα πράγματά της και ξεκίνησε για το εξοχικό.
Κανείς όμως δεν ήξερε τι πήρε μαζί του ο Δημητρης.Εβαλε μέσα στην βαλίτσα του ένα μαχαίρι, ένα όπλο και ένα σφυρί. Στην αλλη βαλίτσα έβαλε σακούλες σκουπιδιών και γάντια.Είχε σχέδιο στο μυαλό του που κάνεις δεν ήξερε και δεν υποπτευόταν.Συνεχίζεται...
YOU ARE READING
Το τέλειο έγκλημα
Mystery / ThrillerΚαλοκαίρι 2017.Μια οικογένεια περνάει ήρεμα τις διακοπες της αλλά κατι άσχημο θα συμβεί στο τέλος. Ο σχιζοφρενής γιος μετράει τις μέρες αλλά γιατί? Προσπαθεί να οργανώσει το τέλειο έγκλημα. Θα τα καταφέρει τελικα? Μήπως το παρελθον του θα τον σταματ...