47 μέρες πριν το τέλειο εγκλημα

44 11 1
                                    

Ο Δημήτρης ομως δεν ειχε καταλαβει οτι καποιος τον παρατήρησε.

[…]

Γύρισε σπιτι και πηγε σιγα σιγα στο δωμάτιο του ωστε να μην τον καταλαβει κανένας.
Δεν τον έπαιρνε ο ύπνος.
Ετσι σκέφτηκε κατι.
Ηθελε να κρατήσει ως ενθύμιο τους εγκεφάλους απο τα θύματα του. Αλλα για να το κανει αυτο έπρεπε να αφαιρέσει σωστα τον εγκέφαλο.
Ανοιξε το ίντερνετ και googlare "πως αφαιρούμε τον εγκέφαλο από έναν άνθρωπο"
Μπηκε στην πρώτη ιστοσελιδα που ειδε και αρχισε να διαβάζει:
(Παιδια να ξέρετε πάτησα πως γίνεται μεταμόσχευση εγκεφάλου στο ίντερνετ για να δω αλλα φυσικα αυτα που θα γραψω δεν ισχύουν στην πραγματικότητα. Ειναι για τους σκοπούς του βιβλίου.)
Κατά τη διάρκεια της επέμβασης το κεφάλι θα ψυχθεί στους 12 βαθμούς Κελσίου προκειμένου να βρεθεί σε μια κατάσταση εγκεφαλικής νέκρωσης.
Ο εγκέφαλός του θα υποστεί αφαίμαξη και τα αιμοφόρα αγγεία θα γεμίσουν με ένα ειδικό υγρό.
Παράλληλα στο σώμα του θα απομονωθούν οι αρτηρίες και οι φλέβες στην περιοχή του λαιμού.
Στην πιο δύσκολη φάση της επέμβασης, το κεφάλι μαζί με τους πρώτους σπονδύλους θα αποκοπεί από το σώμα του με μια νανο-λεπίδα.
(Το παρακατω κομμάτι δεν ισχύει το εγραψα εγω ώστε να συνεχιστεί η ιστορια)
Επειτα κόψτε τα νευρα που συνδέουν τον εγκέφαλο με το υπολοιπο σωμα. Κόψτε προσεκτικά ωστε να μην καταστραφεί ο εγκέφαλος.
Υστερα παρτε τον εγκεφαλο και καταψυξτε τον ωστε να διατηρηθεί.

[…]

Ο Δημητρης ειχε ξυπνήσει νωρις. Κανεις αλλο δεν ειχε σηκωθεί.
Ετσι ετοιμάστηκε να φύγει στο χωραφι που έφτιαχνε το καταφυγιο.

[…]

Εφτασε στο χωράφι. Πηγε να ελέγξει το μερος που ειχε θάψει το (μισο) πτώμα του χωρικού.
Ο Δημητρης σοκαρίστηκε. Ο λακος ηταν ανοιχτός και μεσα δεν υπηρχε το πτώμα αλλα ενα σημείωμα.
Το σημείωμα εγραφε:
"Σε ειδα χθες που τον σκότωσες. Ποσο άρρωστος παιζει να εισαι.
Μην ανυσηχείς. Δεν θα σε αποκαλύψω. Ακομη. Δεν ξερεις ποιος ειμαι. Εγω μπορεί και να σε ξερω. Είδα τι του εκανες. Να προσέχεις τις πράξεις σου στο μελλον. Δεν ειμαι με το μερος σου. Φυσικα και οχι. Αλλα εχω σκεφτει κατι. Κινδυνεύεις απο εμενα. Να το ξερεις αυτο.
Υπογραφή:Α"

Ειχε τρομάξει πολυ. Κάποιος τον είχε δει και τωρα κινδύνευε να μπει φυλακη πριν καν αρχίσει να οργανώνει τον τελειο φόνο του.
Προσπαθησε να ηρεμήσει.

[…]

Αφου ηρεμησε συνεχισε να δουλεύει στο καταφύγιο που θα τον βοηθούσε να οργανώσει το τελειο εγκλημα.
Η μερα περασε χωρις εκπλήξεις και ετσι γύρισε σπιτι.

[…]

Στο σπιτι βρηκε τους γονεις του να τρωνε στην τραπεζαρία.
Πατερας:Γεια σου Δημητρη!
Δημήτρης:Ναι γεια. Τωρα παρατε με.
Πατερας:Εχουμε να σου πουμε κατι.
Μητερα:Θα κάτσεις να μας ακουσεις?
Δημητρης:Τι θελετε?
Πατερας:Στο χωράφι που δουλευεις δολοφονήθηκε χθες το βραδυ ο κυρ Γιωργος.
Ο Δημητρης μόλις το ακουσε αλλαξε χρωμα.
Πατερας:Δολοφονήθηκε την ωρα που σου εκει.
Δημητρης:Τι λες ρε πατερα. Νομίζεις ότι εγω τον σκότωσα ετσι δεν ειναι!Σας βαρέθηκα! Επειδη ειχα κάποτε ενα ψυχολογικό προβλημα νομίζετε πως ειμαι ικανός να σκοτωσω ανθρωπο! Δεν σας αντεχω αλλο!
Πατερας:Δεν με αφησες να ολοκληρώσω. Αλλα για να αντιδράς ετσι σημαίνει πως κατι εκανες....

Συνεχιζεται....

Γεια σας!!!

Τι κανετε?

Σας αρεσε το κεφαλαιο?

Ακομη δεν αρχισε τους φόνους ο Δημητρης και ηδη εχει αποκαλυφθεί.

Πειτε μου αν σας αρεσει η ιστορια και τι θα θέλατε να δείτε μετα.

See yaaaa alienssss!!! 👽👽👽

Το τέλειο έγκλημα Where stories live. Discover now