48 μέρες πριν το τέλειο εγκλημα

51 9 3
                                    

Δ:Νεφέλη θέλεις να σε σκοτώσω?
Η Νεφέλη σαστισε. Ηξερε οτι ο αδερφός της είναι ικανός για ολα.
Ν:Δεν νομιζω να το εννοεις αυτό Δημητρη!
Δ:Θελεις να μαθεις αν το εννοω? Ειπε ο Δημήτρης κοιτώντας την Νεφέλη με το δολοφονικό βλέμμα του.
Η Νεφέλη δεν απάντησε. Φοβόταν.
Ο Δημητρης την κοίταξε νευριασμένος!
Δ:Ρωτησα κατι και περιμενω μια απαντηση!!
Η Νεφέλη τρομαγμένη απάντησε:
Ν:Φυσικα και οχι. Ξερω οτι δεν θα μου εκανες κακο.
Ο Δημητρης γύρισε να φύγει και ψιθύρισε "μην εισαι και τοσο σιγουρη"

[…]

Ο Δημητρης επρεπε να βρει καποιον να σκοτώσει αλλα και το μερος που θα τον σκοτώσει.
Επειδη του ηταν πιο εύκολο να βρει που θα σκοτώσει ξεκινησε το σχεδιο του.
"Θα φτιαξω ενα δωμάτιο καπου απομονωμένα. Το δωμάτιο θα εχει ηχομόνωση ωστε να μην ακούγονται οι κραυγές. Θα εχω ολα τα εργαλεία μου εκει περα. Θα χτιστεί κατω από την γη σε ενα εγκαταλελειμένο χωράφι ωστε κανεις να μην με καταλάβει. Το θύμα μου θα θαφτεί εκει περα. Τα στοιχεια του θύματος δεν θα υπάρχουν πουθενα. Ετσι θα εχω οργανώσει το τελειο εγκλημα."
Ο Δημήτρης βρηκε το χωράφι που ηθελε. Αρχισε να σκάβει ωσπου βράδιασε. Δεν γινόταν να γυρισει σπιτι. Επρεπε να τελειώνει μια και καλη με αυτό που εκανε. Καποια στιγμη τον ειδε ενας χωρικός.
Χ(ωρικος) :Τι κανείς εκει?
Δ:Τιποτα το σημαντικό
Χ:Σκότωσες κάποιον ετσι δεν ειναι. Και τωρα θάβεις το πτώμα του.
Δ:Οχι σκάβω γιατι θελω να φτιαξω κατι.
Χ:Καλα σε πίστεψα τωρα. Θα καλέσω την αστυνομια.
Ο Δημητρης θόλωσε. Χωρις να το σκεφτει πολυ πηρε το φτυάρι και χτύπησε τον χωρικό στο κεφαλι.
Του εκοψε τον λαιμο με ενα μαχαίρι. Μετα πηρε το κεφαλι του και το έθαψε  λιγα μετρα μακρια απο το σωμα.
Από το σωμα εκοψε τα χερια και ενα ενα τα δάχτυλα. Τα εβαλε σε ενα βάζο γιατι ηθελε να τα κρατήσει στο κρησφύγετο του.
Μετα έθαψε βαθια το σωμα και εφυγε.
Ηταν γεμάτος αίματα. Εβγαλε τα ρουχα του και τα έκαψε. Πηγε στην πλατεια του χωριού και έπλυνε τα χέρια του στην βρύση που υπηρχε αφου σιγουρεύτηκε ότι δεν τον ειδε κανεις.
Εβαλε την αλλαξιά που είχε μαζι του και γύρισε να παει σπιτι.

Συνεχιζεται....

Το τέλειο έγκλημα Where stories live. Discover now