46 μέρες πριν το τελειο έγκλημα

43 8 10
                                    

Πατέρας:...Αλλα για να αντιδράς ετσι σημαινει πως κατι έκανες.
Ο Δημήτρης τον κοιτούσε με ενα ψυχρό βλέμμα. Σκεφτόταν αν θα επρεπε να κανει στον πατερα του οτι διαβασε στο ιντερνετ.
Με αυτη την σκεψη του ηρθε μια ιδεα. Να "απαγάγει" τον πατερα του και να τον χρησιμοποιεί ωστε να μαθει κάποια πράγματα για το πως να σκοτωνει.
Χωρις πολυ σκεψη πηρε το βάζο που υπηρχε διπλα του.
Σηκωσε το βάζο και πριν προλάβει να πει κατι ο πατερας, το προσγείωσε στο κεφαλι του.
Απο το σημειο αρχισε να αναβλύζει ζεστο αιμα και ο πατερας βρισκόταν πια αναίσθητος στο πάτωμα.
Ο Δημήτρης τον εβαλε σε μια σκουπιδοσακουλα και εκανε μια τρύπα κοντα στο στομα ωστε να αναπνει. Τον εβαλε στο πορτμπαγκάζ του αμαξιού και ξεκινησε για το κρησφύγετο του. Δεν ηταν ολοκληρωμένο αλλα μπορουσε να τον βαλει μεσα και να πειραματιστεί.

[…]
Ο Γιώργος ξύπνησε αλλα ειδε μονο σκοτάδι και μια τρυπα κοντα στο στομα του. Προσπαθησε να σηκωθεί αλλα χτύπησε το κεφάλι του πανω στο πορτμπαγκάζ. Απο την τρυπα που ειχε επιασε και την ανοιξε περισσοτερο ωστε να μπορει να δει.
Προσπαθούσε να θυμηθεί τι εγινε. Επιασε το τραυμα του και αισθάνθηκε την περιοχη ξερή. Αφου ανοιξε περισσοτερο την τρυπα ειχε καταλαβει που βρισκόταν.
Ηταν σε ενα πορτμπαγκάζ αλλα δεν μπορούσε να καταλαβει αν ηξερε το αμαξι αυτο ή οχι.
Ετσι περιμενε μεχρι το αμαξι να σταματησει.
Ομως ο Δημήτρης ειχε φορέσει μάσκα ωστα να μην τον αναγνωρίσει.
Το πορτμπαγκάζ άνοιξε και ο Γιώργος τρόμαξε.
Ο Δημήτρης πηρε τον Γιώργο και τον μετέφερε μεσα στο κρησφύγετο του.
Τον εβαλε σε μια καρέκλα οδοντιατρείου και τον έδεσε σφικτα

Γιώργος:Τι θελεις απο εμενα? Ασε με να φυγω
Δημητρης:Οοοο. Εισαι βιαστικός εεε? Εγω όμως δεν βιάζομαι. Ο θάνατός σου θα ειναι πολυ βασανιστικός. Θα κανω την πρακτική μου στο σωμα σου. Επειτα αφου θα ξερω τα παντα θα οργανωσω το τελειο έγκλημα.
Γ:Φοράς μάσκα γιατι φοβάσαι. Βγαλε την μάσκα να σε δω.
Δ:Αμα την βγαλω εσύ θα φοβηθείς και όχι εγω. Αλλα αφου το θελεις.
Ο Δημήτρης έβγαλε την μασκα και ο Γιώργος τον κοιτούσε πια έκπληκτος.
Γ:Εισαι άρρωστος! Σιχαμενε! Πως μπόρεσες να το κανεις αυτο στον ιδιο σου τον πατερα.
Δ:Ξερεις κατι. Δεν με νοιάζει ποιος θα ειναι το θύμα μου. Αλλα απο αυριο θα αρχισω την εξάσκηση πανω σου. Θα αρχισω με τα χερια για να μην σε πονέσω πολυ. Αλλα καποτε θα πεθάνεις. Αργα και βασανιστικά. Ετσι οπως μου αρεσει.
Γ:Και τι θα πεις στην μανα σου. Στην υπόλοιπη οικογενεια.
Δ:Οτι εφυγες έκτακτα για δουλεια στο εξωτερικο και δεν θα γυρίσεις.
Γ:Δεν θα σε πιστέψουν.
Δ:Θα το δουμε αυτο. Και τωρα ετσι για αρχη...
Ο Δημητρης πηρε το μαχαίρι που βρισκόταν διπλα του. Το πηγε κοντα στο ματι του Γιώργου για να τον τρομάξει. Επειτα το εφερε στο δάχτυλο του και του έβγαλε το νύχι.
Μετα ανοιξε το δάχτυλο στην μεση και αρχισε να κόβει καθε μυ,νεύρο και τένοντα. Ο Γιώργος σφαδαζε απο τον πονο...

Συνεχιζεται....

Γεια σας

Σας αρεσε το κεφαλαιο?

Πατηστε το 🌟 αστεράκι.

Και θα τα πούμε στο επόμενο

See yaa aliensss!!! 👽👽👽

Το τέλειο έγκλημα Where stories live. Discover now