Naktis buvo tragiška, kas galėjo pamanyti, kad ta lunatikė Sally išsiropš iš lovos vėl trečią nakties ir kažkur išeis. Atsibudusi dar klausiausi, bet vonios durys neprasidarė, ji tikrai nėjo į tualetą, tai kur jai vilktis naktį iš lovos? Po kelių minučių ji grįžo ir vėl užmigo, aš irgi, o atsikėlus ryte mane jau pasitiko nudraskytos paklodės. Virtuvėje dar radau pradarytus kelis įrankių stalčius, tai tik dar labiau man sujaukė mintis. Ką Sally daro kai išlipa iš lovos?
Į butą grįžau visai išsunktomis smegenimis. Kadangi per daug galvojau apie tai kas vyksta aplink mane, sėdėjimas paskaitose buvo tiesiog veltui.
Numečiau kuprinę ant savo lovos ir tą pačią sekundę užsistačiau ankstų žadintuvą rytojui, pasiruošdama gerą valandą mokytis temas, kurias praleidau šiandien mintyse. Atsidusau ir pasitrynus akis patraukiau y virtuvę. Įsipylusi stiklinę pieno ir pašildžiusi ją mikrobangų krosnelėje sudribau ant sofos su pulteliu rankose.
- Sally? Tavo pakabukas guli čia ant stalo! - susierzinusi šūktelėjau, kai pastebėjau pentagramą priešais save.
- Oh! Net nepastebėjau, kad be jos vaikštau! - sukikeno ji atbėgdama basomis kojomis ir vėl dingdama už mūsų miegamojo durų. Pavarčiau akis, net nebenorėdama gilintis į tai.
Vidurį pasaulio naujienų televizoriaus ekranas tiesiog užtemo. Ėmė ir užtemo.
- Sally, šis butas turi elektros sutrikimų? - nepatenkinta suurzgiau, tačiau atsakymo iš jos negavau. Pro langą šviesa nebesklido, todėl tamsoje, ištiestomis rankomis į orą, nutipenau prie šviesos jungiklio ir paspaudžiau jį. Keista. Šviesa įsijungė. Prisiminiau, kaip dar tėvų namuose mūsų senasis televizorius durniuodavo ir išsijungdavo, todėl gyliai įkvėpiau ir bandžiau to nesureikšminti. Tik dėl viso pikto ištraukiau rozetę, kad neįsijungtų vidurį nakties ir patraukiau į kambarį.
Sally gulėjo savo lovoje su knygomis aplink ją, o mano lova irgi buvo suvelta, paklodė nudraskyta. Suspaudžiau pikta kumščius ir išsivaliusi dantis sudribau į savo lovą, viską susitvarkydama.
Tegu net nemano Sally, kad leisiu jei viską taip draskyti ir nieko pati nedarysiu.
--
Trumpa diena, trumpa dalis, tik ilgas laikas praėjo nuo praeitos dalies :'DD
YOU ARE READING
Deviliana [Lietuvių k.]
SpiritualOuija board (lietuviškai Vidža lenta) - tai galimybė bendrauti su bekūnėmis dvasiomis ir gauti aiškius atsakymus iš jų. Lenta buvo naudota tik patyrusių ateities būrėjų bei dvasininkų rankose, bet pamažu paplito tarp žmonių ir paaugliams tai tapo ža...