Po dviejų dienų

245 36 1
                                    

Atsibudau, kai kažkas atsisėdo ant mano lovos.

- Velnias! - išsigandusi aiktelėjau ir išplėstomis akimis pašokau.

- Niekur nevėluoji, dar tik aštuonios, pirma paskaita devintą. - Matt atsisėdęs sumurma ir toliau varto savo medicinos vadovėlius.

- Tu bent miegojai? - pasitrinu mieguista akis ir vėl sudrimbu į patalus.

- Nevisai arba dar kitaip ne. Užtat dabar moku pakankamai, kad teste suprasčiau daugumą užduočių. man šiandien vidaus organų atsiskaitymas. - šyptelėjo jis, o jo paakiuose pasirodė tamsūs maišeliai.

- Vargšas berniukas... - nusijuokiau iššokdama iš lovos, - Po mano firminės energijos kavos atsibusi tikrai greitai... - pridūriau basomis kojomis patraukdama link virtuvės.

Jaučiuosi visiškai atsigavusi po šio miego, lyg niekur nieko nebūtų nutikę.

- Nepagailėk man to slapto energijos šaltinio! - iš kambario sušuko Matt priversdamas mane sukikenti. Linkteliu, nors jis to ir nemato, o tada užkaitusi vandenį užpilu jį ant kavos bei energetinio gėrimo mišinio. Skonis tragiškas, bet paragavęs studentas gali mokytis nors ir antrą bemiegę naktį.

Tik nešdama puodelį Matt pastebiu Sally Prada batelius, o tada jau išgirstu ir šurmulį kambaryje.

- Na, aš jam ir sakau, su mielu noru...! - priėjus pamatau Sally prie spintos pasakojant kažką.

- Dieve, Sally, man visai neįdomu, ką jūs ten veikėt! - Matt gulėjo ant mano lovos, ausis užsikišęs pagalvėmis.

- Net negirdėjau kaip grįžai! - nusijuokiau šyptelėjus rausvaplaukei.

- Aha, vanduo labai garsiai virė pas tave.. - sukikeno traukdama savo rūbus paskaitoms.

- Geriau pasakyk kaip sekėsi. - šyptelėjau paduodama Matt jo gėrimą.

- Visai neblogai, neskaitant tos dalies, kai jis kalbėjo apie savo sporto reitingus valstijoje, ko visiškai nesupratau... Geriau tu papasakok kas ten buvo su durimis tau. - Sally atsiduso susigriebdama palaidus plaukus ir nusišypsodama.

- Neklausk, čia vyko tikras siaubas.. - nusipurčiau nenorėdama vėl to prisiminti.

- Taigi tau jos ėmė ir atsidarė? O po to užsitrenkė? - suraukė nosį vis tiek smalsaudama.

- Sally... Nereikia... - Matt man už nugaros pasakė ir greit atsisukus į jį pamačiau, kad jis kažką rodė merginai.

- Puiku. Puiku, imkit ir abu susimokykite prieš mane... - suniurzgėjau pavartydama akis. Pagriebiau savo švarius rūbus ir prieš išeidama iš kambario atsisukau į jus, - Aš nesu beprotė ir tai nebuvo mano vaizduotės vaisius.

Apsisukus dingau vonioje. Negaliu, ar Matt rimtai netiki manimi ir privers netikėti Sally? Maniau, kad ji kaip daugiau patyrusi siaubo, supras mane, bet dabar tikriausiai ne.

Pasakiška dienos pradžia, neketinu su jais šiandien bendrauti. Taip negalima ignoruoti to ką išgyvenome. Galbūt tai viso to tęsinys. Tik šis košmaras persekioja mane, o ne visus.

Deviliana [Lietuvių k.]Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon