YIKILIM

3.3K 69 3
                                    

Saat=06.00
Bugün okul ve yine aynı  şeyler.Bıktım gerçekten değişik şeyler yok mu?Aaa ben kendimi tanıtmadım.Ben Kayra Demir.17 yaşıma dün girdim.Uzun boyluyum.Ölçmedim ama ortalama 1.78 varımdır.Ya da daha kısa.50 kiloyum.Baya zayıfım yani.Kehribar renkli gözlerim dalgalı popomun altına gelen kızıl saçlarım var.Ben güzel olduğumu düşünüyorum ama diğerlerini bilmiyorum.Neyse yataktan kalktım.Kolay kalkarım ben yataktan.Uykum var diye sızlamam.Alarmsız kalkarım.Yataktan çıktıktan sonra banyoya gidip rutin işlerimi yaptım.Saçlarımı taradım.Gözlerime eyeliner çektim ve çıktım.Kısa siyah bir şort giydim.Hava sıcaktı .Kışın bile.Üstüme yine siyah bir atlet ve oduncu gömleği giydim.Çantamı aldım ve arabama binip okulun yolunu tuttum. Tabi siz şimdi sen 17 yaşındasın nasıl araban oluyor? Gibi sorular soruyorsunuzdur. Babam halleder o işleri. O yüzden her zaman içim rahattır.

#15 DAKİKA SONRA#

Okula geldim.Arabamı park ettikten sonra Güneş ve Eren'in yanına gittim.En yakın arkadaşlarımın.
-Günaydın millet.dedim.
-Günaydın melek dedi Güneş
-Günaydın baş belam dedi Eren.
Gerzek ya.Mal falan ama seviyorum kankimi be.Zil çaldı, sınıfa geçtik.Ders fizik.Allah'ım neydi günahım ??Sıkıla sıkıla dersi dinlemeye başladım.

BUĞRA UÇAR'DAN DEVAM;

Yüzümü ifadesiz bıraktım.Ne isterlerse yapsınlar ama keşke beni bulaştırmasalardı.Ama bir yandan da öfkelenmiştim.Benim sadece yatak hayatım vardı.Nasıl dayanırdım.Olay şöyle.Annem öldükten sonra babam büyük bir borca girmiş.Tabi üstünden kalkamamış.Demir ailesinden bir kızla evlenecekmişim.Bir nevi oyun.Gerçek evlilik olacak ama.Bu kızın adı Kayra Demir miş.Babasının adı.Berk Demir.Borcu böyle kapatırmış ancak.Ama beni ilk önce üvey abi olarak tanıtacaklarmış.Acıdım kıza ama iyi davranmıcam.İnşallah sürtüktür.
-Tamam.Ama kısa sürecek. Kız kabul etmezse ben çekilirim.dedim.Babam başıyla onayladı.Bir bu kız için 11.siniftan devam edecekmişim.Ne güzel.Oflayıp okula gitmek için hazırlandım.Siyah pantolon ve siyah tişört giydim.Siyahı seviyordum.Siyah ceket de giydim ve çıktım.Okula geldiğimde birinci dersti.Sınıfımı biliyordum.11/C.Sınıfın önüne geldim ve bir nefes aldım.Kapıyı bir kere tıklattım ve sınıfa girdim.Sessiz ve çalışkan. Of layıf hocanın yanına geçtim.Tahtanın önünde bir kız vardı.Dönüp bana bakmadı bile.Şaşırdım.Tüm kızların ağzının suyu akıyordu.Ama????Hoca bana bir bakış attı.Kadın dı.
-Sen Buğra Uçar olmalısın.dedi.
-Evet. dedim.
-Kayra.Kızım tamam yarıda bırak ve Buğrayı da yanına alıp sırana geç dedi.İşte bu iyiydi.Kayra'nın eli durdu ve bana baktı.Çapkınca güldüm.Bana gözlerini devirdi ve kolumu sıkarak sırasına çekti.Sürtük değil.Kötü oldu işte.Sıraya oturur oturmaz kafasını sıraya gömdü ve uyudu.Bende aynı şeyi yaptım.Aslında kız güzeldi ama bana göre değildi.

KAYRA DEMİR'DEN DEVAM

Dürtülmeyle uyandım.Buğra'ydı beni dürten.
-Ne var?dedim.
-Müdür bizi çağırıyor. dedi ve sınıftan çıktı.WTF?Neyse bende çıktım ve müdürün odasına gittik. Buğra dalıcaktı ki ben tişörtünden tutup çektim ve kapıyı tıklayarak girdim.
Müdür ;
-Oturun çocuklar.
Ben;
-Ne oldu efendim?Birsey mi yaptık?
Müdür ;
-Hayır.Kayra baban geldi.Eve gideceksiniz.
Ben;
-Kiminle?
Müdür;
-Buğra'yla.dediği gibi birbirimize baktık.
Ben;
-Neden o da geliyor?
Müdür ;
-Bilmiyorum.Hadi çıkın.dedi ve çıktık.Bana baktı.'Neden dedi?'diye bilmiyorum işareti yaptım.Ben kendi arabama bindim.O da kendisinkine.Arkamdan gelmeye başladı.Evin önünde durduk.Eve girdik ve babama baktım.
Babam;
-Hoş geldiniz çocuklar.Geçin oturun dedi.Oturduk
Babam;
-Kayra direk konuya gidicem.Evleniyorsun.Okula gitmiceksin.dedi.
Ben;
-Ne! Diye çığlık attım.
-Ben mi evleniyorum?Beni bu kadar hızlı başından atmanı beklemiyordum.dedim ve ağlayarak odama çıktım.Babamda arkamdan geldi ve durumu açıkladı.Ben hala şoktaydım.Ama zaten babam iş adamıydı ve ona borçlanan biri vardı.Hem bu iş olmazsa ikisininde başı yanacakmış.Bunu bildiği içinde zorla olmuş.Ama ben istemiyorum.
Babam;
-Tamam mı kızım?Lütfen beni anla.Ben seni başımdan atmaya çalışmıyorum.dedi. Başımı salladım.Odamdan çıktı ve Buğra girdi.Onunla evleniyordum.
Buğra;
-Üzgünüm.Bende onyalamadım ama zorundayız.dedi.Hicbirsey demedim ve sırtımı dönüp uyudum.Yani çalıştım. Hala odamdan çıkmamıştı.Bende uyudum.

2 SAAT SONRA

Uyandım.Ama Buğra hala koltuktaydı.Dalmış gibiydi.Banyoya girdim ve bilerek 15 dakika çıkmadım.Banyodan çıktım ama hala oturuyordu.
Ben;
-Çıkar mısın?dedim.
Buğra;
-Nasıl olsa artık karı kocayız yanımda soyuna bilirsin dedi ve pişkin pişkin sırıttı.
Ben;
-Çık!dedim banane işareti yaptı.
Ben;
-Öyle mi?dedim.Evet işareti yaptı.Kapıyı açıp bağırdım.
Ben;
-Baba!Buğra odamdan çıkmıyor!diye hemen kalktı ve çıktı.Bense kapıyı kitleyip pijamalarımı giydim.Yemek yapmak için aşağı indim ama Buğra hala koltukta oturuyordu.Babamı yanına gidip sordum.
Ben;
-Ne zaman gidicek?dedim.
Babam;
-Evleneceğiniz gün.Yani bir hafta sonra.dedi.Ofladım ve mutfağa gidip yemek yapmaya başladım.Herkesi çağırıp yemek yedik.Masayı topladım.Babam yanıma geldi ve konuşmaya başladı.
Babam;
-Kızın.Siz birbirimize alışın diye ben bir hafta şehir dışına gidiyorum dedi.Hayır desem bile bişey fark etmeyeceği için kafamı salladım ve odama çıktım.Biraz kitap okudum.Sonra yattım.

SAAT 03.00

Yanımda bir kıpırtı ile uyandım.Gece saat daha üç ya.Yanıma baktım ve ağzım bir karış açık kaldı.Buğra yanıma yatmıştı.
Ben;
-Ne yapıyorsun.Kalk git!Sapık!dedimGözlezlerini açtı.Kıp kırmızıydı.
Buğra;
-Yat uyu çok uykum var.dedi.Haline acıyıp.Yattım ama belime sarıldı.
Buğra;
-Bana dön.dedi ona döndüm.Başını saçlarıma soktu.Bende mecburen kafamı göğsüne koydum.Kokusu çok güzeldi.Aslında yakışıklı,tatlı,meteor... bir çocuk ama yaşımız küçük ve ben onu sevmiyorum.Bunları düşünürken uyuya kaldım.Ama karanlığa gömülmeden önce Buğra'yı duydum.Bana'İyi geceler.'dedi.Bende aynı şekilde karşılık verdim ve uykuya balıklama daldım.

ZORLA EVLİLİKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin