DOĞUM GÜNÜ SÜPRİZİ

557 19 0
                                    

EREN UÇAR
Bugün Eylül ün doğum günü ve ben bugün ona sevdiğimi söyleyecektim.
Eylül hariç herkese mesaj attım.Enes'e
(Eylül ün ikizi)Ela ya(benim ikizim) Furkan a(Anıl abinin oğlu)Emre ve Ceren e (Güneş ablanın ikizleri)'Herşey tamam mı?'dedim.
+Evet
+Evet
+Evet
+Evet
+Hayır!Bekleyin.Tamam bitti!Evet
Herkes kendine düşeni yapınca bana da kalan tek şey Eylül ü oraya götürmek.Eylül ü aradım.
+Knk naber?
-İyiyim.Sen?
+İyiyim.Dışarı çıkalım mı?
-Olur.
+Mekan benim o zaman.
-Tamam.
+Geliyorum.Bay.diyip suratına kapattım.Evine gidip onu aldım.Elbise giymişti.Siyah ve göğüs dekoltesi vardı.Ama çok güzeldi.Bugün doğum günü diye birşey demedim.Yürümeye başladık.Mekana geldik.İçeri girer girmez herkes'İyiki doğdun Eylül'diye bağırınca Eylül şaştı kaldı.Herkes sarıldı bende dahil. Pasta kesip yedik.Sıra hediyelere gelince herkes hediyelerini verdi.En son bana gelince onu tuvalete çektim."Doğum günün kutlu olsun."dedim ve dudağını öpmeye başladım. Şaşırsada karşılık verdi.En sonunda ayrılınca bana öyle bir baktı ki her an eriyebilirdim."Seni seviyorum."dedim. Şaşırarak bana baktı."Bende."dedi ve sarıldı."O zaman benimle çıkar mısın?"dedim."Şey yani bilmiyorum.Senden vaz geçtim. Sanırım." Dedi.O an gözlerim doldu.Beni sevmiyor muydu?"Şaka yapıyorum.Beni öldürseler senden vazgeçmem ve evet seninle çıkarım."dedi.Onu kendime çekip ilk önce sarıldım.Ardından öptüm. Doğum günü bitince herkes evlerine dağıldı.Ben yatağımda sevgilimin resmine bakıyordum.Bir an telefon çalınca sıçradım.
+Efendim Aşkım
-Özledim.dedi. Suratına kapattım ardından görüntülü aradım.
+Bende özledim.dedim.
-Peki.Konuşcak çok şey var ama annem illede yat diyor.O yüzden iyi geceler nefesim.dedi
+Tamam.İyi geceler yanında yaşayabildiğim tek insan.dedim ve öpücük atıp kapattım. Bugün çok eğlenceliydi.Hem Kayra Abla'nın doğum gününü de kutladık. Çaktırmayın. Ben sadece pasta için doğum gününü kabul ettim.Hahah kötülük. Neyse . Sonra uykuya daldım. Tabi Eylül'ümün resmine bakarak.

ZORLA EVLİLİKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin