SAAT 09.45
KAYRA DEMİR
Sabah uyandığımda üstümde bir ağırlık hissettim.Hemde çok ağır.Gözlerimi açtığımda üstümdekinin Buğra olduğunu anladım."Buğra kalk üstümden gerizekalı nefessiz kaldım."diye çırpınmaya başladım."Benim yakışıklılığımdan nefessiz kaldın dimi?"diye sordu.Bir an durdum ve inledim.Gerçekten çok ağırdı.Ben de gözlerimi kapatıp bayılma numarası yaptım.Bir kaç saniye sonra Buğra üstümden kalktı ve beni sarsmaya başladı."Kayra.Kayra.Laann.Uyansana.O kadar da ağır değildim.Kayra.Hadi.Aç gözlerini.Kayra!"dediğinde sesi titremişti. Çok mu korktu lan bu manyak. Yavaş yavaş gözlerimi açtım ve yine gıcıklık olsun diye Anıl'ı sayıklamaya başladım."Anıl."diye. Buğra'nın bir iç çektiğini duyunca sustum."Anıl değilim."dedi öfkeli bir sesle.Sana ne oluyor lan."Buğra"diye inleyerek kalktım.Bir an bana sarıldı sonra hemen geri çekildi.Korkmuşa benziyordu. Lan ne oluyor?Biri bana açıklasın.Yataktan çıkıp banyoya girdi.Bendw kendi odama geçtim.Üstüme dar buz mavisi pantolon ve beyaz salaş bir tişört giydim.Hava biraz soğuktu.Bende siyah hırka giydim. Buğra'nın odasına gittim.Hala çıkmamıştı. Kapıyı tıklayıp "Buğra bugün kahvaltıyı dışarıda yapıcaz. Çabuk giyin. Aşağıda seni bekliyorum."dedim. Ses gelmedi ama ileri gitmedim. Aşağı indikten 10 dakika sonra Buğra da geldi.Onun arabasıyla gidecektik.Arabaya bindik ve yola koyulduk. Kahvaltı yerine gelince indik ve içeri girdik. Bir porsiyon sabah kahvaltısı istedik. Ben telefonda Anıl ile konuşurken Buğra bana bakıp duruyordu.
+Aşkım günaydın.ben
-Günaydın baş belam.Anıl
+Şunu demeyi bırak ya
-Yoo hoşuma gidiyor.
+Of Anıl
-Aşkım?
+Hım
-Dışarı çıkalım mı?
+Olmaz
-Neden?:(
+Ben Buğra'ğlayım.dedigimde mesaj atmadı.Bende hemen durumu düzeltmeye çalıştım.
+Anıl'ım bak.Benim Buğra'ya sözüm vardı.O yüzden geldik.Merak etme.Seni aldatmıyorum:)
-Öyle mi?
+Öyle.
-Senu seviyorum♥
+Bende demek isterdim
-Birgün dersin inşallah.Neyse benim çıkmam lazım. Öpüyorum.
+Bende bayy.dedim ve kapattım.Hala gülüyordum.Kahvaltımız da gelince yemeğe başladık. Kahvaltımız bitince arabaya bindik."Buğra sana ne oluyor ya?"diye sordum ama cevap vermedi."Ne bu trip?"dedim yine cevap vermedi."Öyle mi?"dedim cevap vermedi."Peki.Beni Anıl'ın evine bırak."dedim.Anıl'ların evinin önüne gelince durdu.Ben indim ve hemen gazladı.Kapıyı çaldım.2 dakika sonra kapıyı Anıl açtı. Yüzü asıktı. Ama beni görünce kocaman gülümsedi.Kolumdan tutup beni kendine çekti ve saçlarımı öptü."His geldin meleğim."dedi"Hoş buldum."dedim. Çantamı sırtımdan aldı. Hırkamıda aldı. Öpücük attım. Yanıma gelip ilk önce yanağımı sonra boynumu öptü. Ardından dudaklarıma çıktı ve öpmeye başladı.Bende ona karşılık verdim.Beni kucağına alıp odasına götürdü.Yatağa oturttu ve yumuşak olan dokunuşları ve öpmesi sertleşmeye başladı.Bende inlemeye. Kendimi kaybedip ona sürtünmeye başladım. Anıl'ın elleri göğsüme doğru yol aldı ve sıktı. Bende bu arada onun saçlarını çekiyordum. Oda bende aynı anda inledik ve güldük. Elleri orayı bırakınca kadınlığıma gitti biraz okşadıktan sonra vaz geçti. Çünkü canımın acıyacağını biliyordu. Beni yatağa yatırıp yanıma yattı. Onun yanından kalktım ve "Eve gitmem lazım." Dedim. Kafasını salladı ve kalktı. Kapıya doğru gittik.Ama kapıyı açmadı.Bende açmadım. Yakasından tutarak kendime çektim ve öpmeye başladım.Oda karşılık verdi.En sonunda ayrıldığımız da kapıyı açtım."Teşekkür ederim."dedi ve sarıldı. Kafamı sallamak ile yetindim.Beni çekti ve öptü."Tamam. Yeterli."dedim ve güldü.Ona el sallayıp durağa gittim.Otobüs beklerken bir araba yaklaştı ve durdu. Ön yolcu koltuğunun camını açtı ve bana seslendi. Baktığımda Buğra'ydı.Gel işareti yaptı. Camın önüne geldim."Bin.Eve bırakayım.dedi.Bende bindim.Eve doğru yol aldık.Eve gelince Anıl beni aradı. E şimdi görüştük.dedim içimden.Açtım.
+Efendim Aşkım?
-Bir daha seni sevgilimin yanında görmücem.dedi ama bu kız sesiydi.+Ne?dedim.
-Az bekle.Dinle.dedi ve tahmince bir yere koydu ve hışırtılar gelmeye başladı.Sonra Anıl ın sesi.
*Ah bebeğim çok iyisin.
Sonra inleme sesi.
-Aşkım sen Kayra'yı seviyor musun?
*Biraz.Ama sexsiliğini kullanıyorum.dedi.Bende
+Allah belanı versin Anıl.dedim ve hemen Anıl ın sesi geldi.
*Aşkım.Bak bildiğin gibi değil.Açıklayabilirim.dedi.
+Açıkla. Dedim ama ses gelmedi.
+Bitti.Senden bunu beklemezdim.dedim ve telefonu kapattım.Odama çıktım.Kendimi yatağa attım ve ağlamaya başladım.İkinci kez aldatılıyordum.
#2 YIL ÖNCE #
Okula gitmek üzere hazırlandım ve çıktım.Sevgilim içinde biraz süslendim.Okula gidince onu gördüm.Turan'ı. Çok yakışıklıydı.Hemen yanına gittim ve dudağından öptüm.Beraber okula girdik bir ders geçti ve zil çaldı.Ben çikolata almak için kamtine indim ve aldım.Cikolatam bitince çöpe attım.Okulun arkasına şarkı dinlemek için geçtim ama o anda beynimden vurulmuşa döndüm. Kısık sesle "Turan."dedim hemen bana döndü ve"Açıklayabilim."dedi kafa salladım.Dinlemek istemiyordum.Turan beni okulun sürtüğüyle öpüşerek aldattı. Koşarak okuldan çıktım ve o anda araba çarptı bana.
# ŞİMDİKİ Zaman#
Aklıma o sahne geldi ve titredim.Daha çok ağlamaya başladım. Kapı çalındı ve içeri Buğra girdi.Hemen yanıma gelip sarıldı."Tamam. Geçti."gibi şeyler söyledi.Beni göğsüne yatırdı ve yatağa yatırdı.Oda yanıma yattı.Onun kollarindaydim. Birden uyku bastı ve gözlerimi kapadım. Ama Buğra'nın dediği ile gözlerimi şimşek hızı ile açtım."Seni seviyorum."dedi."Ne?"dedim ve gülmeye başladım."Lan sadece moralin yerine gelsin diye dedim.Seni sevmiyorum ben."dedi.Ben yine güldüm."Şapşal."dedim ve kafama vurdu. Birşey dememe izin vermeden beni çekti ve kollarına aldı. Bende fırsattan istifade hemen uyudum.Zaten yorulmuştum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZORLA EVLİLİK
Science Fiction17 yaşına yeni girmiş Kayra ve 18 yaşında ki Buğra'nın hikayesi.Bir borç yüzünden evlenen bu iki farklı insan.Bakalım bu iş nasıl olmuş?Sonrası nasıl oluyor?Okuyalım ve görelim :)