İğrenç bir oda kokusuyla uyandım.Ahh hastane.Etrafa göz gezdirdim.Birden içeri abim girdi.
-Nasılsın kuzu?
+İyiyim abim.Ne zaman çıkıcam?
-Şimdi.dedi. Ardından odadan çıktı. Üstümü giydim ve çıktım.Beraber eve geldik. Buğra hep benimle ilgileniyordu.Eve geldik odama çıkıp rahat bir şeyler giydim.Mutfağa inip akşam yemeği hazırladım.Abim yanıma geldi.
+Seninle konuşmam gereken şeyler var.dedi
-Tabi abi. Konuşalım.
+Yukarıda.dedi. 'Tamam' anlamında başımı salladım.Yemeklerin altını kapattım ve yukarı çıktım.Abim de geldi benimle.Bana yaklaşmaya başladı.Dibimde durdu.Beni tam öpecekken"Ne yapıyorsun?Sen benim abimsin."dedim."Hayır.Ben senin abin değilim."dedi"Ne?Ne demek abin değilim?"diye sordum.Bu ne demekti şimdi?" Ben uveey abinim.Ama kan bağımız olmadığı için seni öpebilirim."dedi ve beni öpmeye başladı.Kendimden uzaklaştırıp tokat attım."Nasıl benim üvey abimsin ya?"diye sordum."Baban ve annem evli.Sana söylemedi.Ben sana yapışmayayım diye seni evlendirdi."dedi.Ne?"Ne?Yalan söylüyorsun."dedim."Hayır. Al. Ara sor."dedi.Telefonuna yapıstım ve babamı aradım.
+Alo baba benim Kayra
-Kayra kızım ne oldu?
+Baba sen nasıl yaparsın bunu ya?
-Neyi?
+Bilmemezliğe yatma.Sen annemin yerini nasıl doldurmaya çalışırsın. Üstüne birde üvey abi bozuntusu bana yapışmasın diye evlendirdin. Hayatımı karartmaya hakkın yok.Ve ne var biliyor musun?Hamileyim.deyip kapattım.Ağlayıp evden çıktım.
8 AY SONRA
BEBEĞİN DOĞDUĞU GÜN
Bugün doğum yapacağım.Karnım çok şiş ve çok heyecanlıyım. Buğra da öyle.Yiye yiye tırnakları kalmadı.
+Aşkım tamam.Sakin ol.Benden heyecanlısın
- offfff.deyio sustu.Uzanıp dudağını öptüm.Birden ağrı girdi ve işte başlıyoruz. Buğra
-Ne ne oldu?
+Geliyor!dememle Buğra nın hastaneye yetiştirmesi bir oldu.Beni kadın doğum bölümüne götürdüler.Bayağı bir bağırdım.Yavrum geliyordu ama bu yaşta.Bugün benimde doğum günüm. Çok mutluyum.Bir çığlık daha attım ve rahatladım. Sanırım doğdu.Onu ağlatmaya başladılar.Ama ağlamadı.Ağlamadı!En sonunda ağlağınca gülümsedim ama bir çığlık daha attım ve ikinciside doğdu. İkizler! Biri kız biri erkek sanırım. Diğeride ağlağınca beni normal odaya aldılar. Buğra'ya bebekleri gösterince hangisi benim diye tepki vermişti. En son ikiz olduklarını öğrenince bir çığlık attı. Çığlık attı!Ben kahkahalar a boğulurken Buğra da bebeklere bakıyordu.1 hafta orada kaldıktan sonra eve gittik.Güneş ve Anıl'ı aradım. Onları eve çağırdım. Onlar gelene kadar alış veriş merkezine gidip bebeklerimiz için kıyafet aldık.Birinin adı Eylül olacak.Diğerinin adı Enes. Kıyafetleri alıp eve geldim. Onları giydirince Güneş ve Anıl geldi. Çocukları görünce ağızları bir karış açık kaldı ve bir çığlık.Tabiki güneşten.
16 YIL SONRA
Eylülden
Evet kabul ediyorum Eren'i çok seviyorum.Eren Güneş ablanın oğlu.Eren ve Ela.İkizler.Aynı ben ve Enes gibi.Yataktan çıkıp Eren'i mesaj attım.
"Günaydın:)".15 dakika sonra mesaj geldi
'Sanada'.Odun ya.
"Bugün dışarı çıkalım mı?"dedim ama muhtemelen hayır dicek.
'Nur'la ders çalışcam.Belki sonra.'dedi
"Tamam.Görüşürüz."
'Bay'.Gerzek şey ya
EREN'DEN
Eylül'le mesajlaştıktan sonra Nur geldi ve ders çalışmaya başladık. Benim aklım hep Eylül deydi"Ne oldu?Aklın bir karış hava da?"dedi."Ya şey Eylül."dedim."Onu seviyorsun ve kötü davranıyorsun.Tahmin edeyim.Sana bugün de dışarı çıkalım dedi?"diye sordu."Evet ve ben olamaz dedim."Mal!Kızda seni seviyor.Git yanına.Valla küserim."dedi.Bende teşekkür ettim ve evden çıktım.Eylül'lerin evine geldim.Kapıyı çaldım.Kapıyı Enes açtı."Hoş geldin Eren.Gelsene."dedi ve içeri girdim."Şey.Eylül evde mi?"dedim.Tabi evde.Sabah sabah nereye gitçek?"Evet odasında. Ama biraz morali bozuk. "Dedi.Tamam anlamında başımı salladım. Odasına çıktım.Yeni uyanmış belli. Şarkı dinliyordu.Beni fark etmedi. Yanına gidip saçlarını karıştırdım."Kalk gidiyoruz."
"Nereye?"
"Sen çağırmadın mı kızım?
"E Nur?"yerim ya.Of ne diyorum ben.
"Ben hallettim.Kalk giyin."dedim.Boynuma atladı.Bende beline sarıldım.Geri çekildim.
"Hadi.Hadi."dedim. Kıyafetlerini aldı.Banyoya girdi ve giyindi. Çıktığında kaşlarım çatıldı. Çok güzeldi.
"O şort çok kısa.Erkekler sana bakar.O tişört ne kısacık.Hey Allah'ım."dedim. Gulumsedi." Bişey olmaz.Hadi kalk."diyerek kolumu çekti.Beraber aşağı indik.Yürüyerek gittik ve tabiki alış veriş merkezine.Ama Eylül diğer kızlar gibi delicesine alış veriş yapmadı.Bir kolye aldı.Beni de benden aldı.'E&E' şeklindeydi. Bana bakıp gulumsedi.Bende gülümsedim. Alış veriş bitince yemek yemeğe çıktık.Beni sevdiğine emin olmak için.
+Eylül benim sevgilim var.dedim pat diye. Yediği yemek boğazında kaldı.Su içip
-Ne?dedi. Gözlerindeki o kıskançlığı görünce beni sevdiğini anladım.
+Şaka yaptım kız.dedim. Bir an rahatladı.
-Gerizekalı. Ne kadar korktum. Biliyor musun?dedi
+Neden?diye sordum. Bir an durdu ve
-Seni kızların o yamyam ellerine bırakamam. Çünkü ııııı annen öyle söyledi.dedi. Bende yedim tamam. Başımı 'Tamam' anlamında salladım. Birkaç dakika sonra kalktık ve dolaştık. Eylül ün elleri hep benimkine değiyor.Ama kendisi farkında değil. Bende 'erkekler ona bakıyor diye'kolumun altına aldim.Erkekleri görünce bana daha çok yaklaştı. Bende pişkin pişkin sırttım.Kafamı boynuna gömdüm.Kokusu çok güzeldi.Erkekli ortamdan çıkınca onu saldım."Bak.Nasıl korkup bana sırnaştın. Dedim ben sana kısa giyme diye."diye kızdım."Ben kız var diye yanaştım. Yoksa sen benim kankamsın ve ben korkmadım."dedi.hıhı gibi sesler çıkardım.En sonunda eve gelebilmiştik.
-Teşekkür ederim Eren.diyio yanağımı öptü ve sarıldı. Bende onun yanağını öptüm ve bende sarıldım.
+Hadi görüşürüz.dedim ve evime gitmeye başladım.Eve geldim. Üstümü değiştirdim.Annem yemek hazırlamış.Akşam yemeği. Çünkü akşam oldu.Yemek yiyip odama geçtim. Bugün yorulmuştum.Yatağıma girdim.Tam uyuyacakken mesaj geldi.
-İyi geceler.Rüyanda benim kadar güzel bir kız gör.demiş.Ardından pıjamalarıyla öpücük atarken çekilmiş.Ama çok tatlı.
+İyi geceler. Rüyanda benim kadar yakışıklı bir erkek gör.dedim bende fotomu attım.
-Allah korusun.Sen yetersin.dedi
+Bana da sen yetersin. Zaten seninle uğraşıyorum.
-Ben uğraş değilim.Sana önem veriyordum. Ama yok.Hadi bay.deyip engelledi.Deli kız ya.Birkaç dakika sonra engeli kaldırdı.Baktım yazmıyor. Benimde uykum var.Hemen telefonu bırakıp yattım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZORLA EVLİLİK
Science Fiction17 yaşına yeni girmiş Kayra ve 18 yaşında ki Buğra'nın hikayesi.Bir borç yüzünden evlenen bu iki farklı insan.Bakalım bu iş nasıl olmuş?Sonrası nasıl oluyor?Okuyalım ve görelim :)