EVLİLİK

1.5K 34 1
                                    

Gözlerimi kendi yatağımda açtım.Demek beni buraya taşıdı. Aklıma bir fikir geldi ve 2 yıldan beri yazmadığım günlüğümü  aldım ve yazmaya başladım.
Sevgili Günlük
Bayağıdır sana yazmıyordum. Çünkü olay yoktu.Ama iki gün önce evleneceğimi öğrendim.Benim için bir yıkımdı.Ama evleneceğim çocuk çok yakışıklı yaa.Adı Buğra.Bu aralar beni kıskandığını hissettim.Ama olmayadabilir.Sanırım ben onu seviyorum.Ama bilmiyorum.Onu gördüğümde heyecanlanıyorum.Yanında çok mutluyum.Yani çoğu zaman.Beni öptüğü zaman eridim ama ben istemeden olduğu için değil çok kızdım.Ama biliyorum.Aman boşver.Seversem sanki o da beni sevecek. O yüzden bu düşünceyi aklımdan çıkarmam lazım. Aşağıdan sesler geliyor.Bakmam lazım.Yine yazarım.Hoşçakal
Yazdim ve aşağıdan gelen seslere bakmaya gittim.İçeri keşke girmeseydim dedim kendi kendime. Çünkü Buğra bir kızı inletiyordu.Bende mal gibi onu seviyorum.Ben şoktayken Buğra beni gördü.Hemen üstünü giydi ve yanıma gelmeye başladı.Gözlerime dolan yaşları akmaması için savaşıyordum.Hemen anahtarımı alıp arabama bindim ve nereye gideceğimi bilmeden sürmeye başladım.
BUĞRA UÇAR
Kayra yı odasına yatırıp aşağı indim.Telefonum çaldı.Kimin aradığına bakınca Derin di.
+Ne var Derin?
-Aşkım sana geliyorum.dedigi gibi zil çaldı.Açrığımda Derin'di
+Git buradan.
-Hayir bebeğim.Biraz beni inlet.Bunu söyledikten sonra üstüme gelmeye başladı.Derin çok sexy bir kızdı ama olmaz.Kayra var.Hemen dudağıma yapıştı.Ben ona karşılık vermeyince sertleşti ve bana süründü.Bende erkeğim canım.Onu aldım ve oturma odasına sokup üstünü soydum.Bir an aklıma Kayra geldi ve geriledim."Bekle gelicem."dedim ve Kayra'nın odasına çıktım.Uyanmış günlük yazıyordu.Ama sesli söylüyordu.
-*** yı seviyorum.Onu gördüğümde heyecanlanıyorum.dedi.Kim olduğunu merak ettim.Ben değilimdir.dedim kendi kendime ve aşağı indim.Derin bacaklarını açmış yatıyordu.Gözlerim kadınlığına gitti.Yanina gidip orasını okşamaya başladım.Oda inleyip iç çekişlerine. Birden pantolonumu çıkardı.Boxser(umarım böyle yazılıyordur)da çıkardı.Bana iyice sürtündü.Yapmamam gereken şeyi yapıp hızlı bir şekilde içine girdim.Derin inlerken ayak sesleri duydum ve içeri Kayra girdi.Bizi bu halde görünce kal geldi kıza.Hızlıca üstümü giydim ve yanına gittim.Seri hareketlerle anahtarını alıp arabasına bindi.Bende arkasından bindim arabama.Nereye gidiyordu bu kız?Birden durdu.Ama kendisi durmadı.Ona kamyon çarpmıştı!Arabadan indim ve Kayra nın yanına gittim.Onu arabama alıp hastaneye götürdüm.Durumu kritikti.Ameliyata aldılar.Bende sandalyeye oturdum.Nasil oluysa uykuya daldım.

4 GÜN SONRA
Kayra daha yeni uyanıyordu.Koskoca 4 gün geçmişti.Durumu şimdi çok iyiydi.Yarin da düğün vardı.Herşey hazırdı.Doktor çıkınca odaya girdim.Bana baktı hemen gözlerini kapattı arkasını döndü.
-Uyumak istiyorum.dedi benim dediğim tek şey ise
+özür dilerim.İsteyerek olmadı.diyip odadan çıkmamdı.
KAYRA DEMİR
DÜĞÜN GÜNÜ
Bugün düğün vardı ama ben hayalet gibiydim.Şimdi koaförden yeni çıktım.Düğünün olduğu yere gidiyorduk.Arabadan indik ve gelin odasına çıktık.Sadece Güneş vardı yanımda.Gelinliğimi giyip damat odasına gittik.Oradan da salona.Nikah memuru bize dönüp"Bu iki genç birbirlerini görüp beğenmişler.Bize de onları birleştirmek kalır.Sayın Berk'in kızı Kayra Demir;Adnan'ın oğlu olan Buğra Uçar'ı hiç kimsenin etkisi altında kalmadan eşin olarak kabuk ediyor musun?"dedi.Biraz durdum. Zorla
+Evet.dedi titrek sesimle.
"Sayın Adnan'ın oğlu Buğra Uçar;Berk'in kızı olan Kayra Demir 'i hiç kimsenin etkisi altında kalmadan eşin olarak kabul ediyor musun?"dedi.Buğra bana baktı ve
-evet.dedi.Gözümden bir yaş damladı.Kimse göremeden sildim
"Bana verilen yetkiye dayanarak sizi karı koca ilan ediyorum.Gelini öpebilirsin."dedi memur.İkimizde kalktık. Buğra duvağımı açtı ve anlımdan öptü.
2 SAAT SONRA
Düğün bitmişti ve biz bize ayrılan eve geçtik.Gerdek gecesi yapmamız gerekiyormuş.Zorundayız o yüzden kabul etmek zorunda kaldım.Gelinliğimi çıkardım ve banyoya girdim.Çıktım ve iç çamaşırlarımı giydim.Üstüne salaş tişört ve normal eşofman giydim.Saçlarımı kuruladım.Sonra odaya Buğra girdi.
+Hazır mısın?İstediğinde bırakıcam.dedi
-Olmasam ne yazar?dedim ve yatağa geçtim.O da geldi ve yanıma yattı.
-Tamam.Başlıyoruz.dedi.
SABAH 07.30
Gece 3 gibi uyuyabilmiştim. Şuan çok pişmanım kabul ettiğime. İstemiyordum ki ben.Yataktan hızla kalkıp banyoya girdim ve yıkandım.Üstümü giydim ve çarşafa baktım.Çok az kan vardı.Değiştirme gereği duymadım.Aşağı indim.Bir bardak süt doldurdum kendime ve içtim.Bir anda başım döndü ve ne olduğunu anlamadan karanlığa gitmek üzere yol aldım.Ama neden?

ZORLA EVLİLİKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin