Τσουλιτσα Πηγασιτσα, αν την ξαναπεσεις στο κρας μου, θα πεθάνεις...
ΑΑΑ ΓΕΙΑ ΣΑΣ, ΚΑΛΕ ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΕΔΩ?
Αποφάσισα σημερα, να σας μιλησω για το κρας μου:)
*κερατοκροτηματα παντού*
Λοιπον, ας ξεκινήσουμε απο τα βασικα...
Τον λενε Αλεξανδρινό Πετιτο Χουανιτο ο Δέκατος Τρίτος, αλλα τον φωνάζουν Αλεξ:)
Ειναι το γνωστό μπαντ μπόι, πλειερ, γιουνιπορν κι όλα αυτα, του σταβλου.
Ειναι 🌙άκι, ολες τον θελουν, όλες τον ποθούν, αλλα αλλαζει τις μονοκερινες και τις πηγασινες, πιο γρηγορα κι απο τα πέταλα του.
Και πως να μην το κανει, τετοιο κουκλί που ειναι; 😍
Κοιταξτε εδω σωματαρα που εχει! Μην μιλησω για την ουρα και την χαίτη του 😍
Ειναι και προικισμένος! (😏) Πειτε μου, δεν εχει το πιο αστραφτερό και μεγαλο (Α/Ν ιου 😂) κερατο που εχετε δει;
Αυτην την φωτογραφία, την τράβηξα κρυφά τις προάλλες, που ειχε παει με το κρου στην παραλια για μπανακι. Κι οι φιλοι του μανάρια ειναι, αλλα αυτος ειναι οτκ 😍
Τωρα, θα μου πειτε, αφου τον θέλω τοσο γιατι δεν παω να του μιλησω;
Κοιταξτε, εγω ειμαι γκουντ γκερλ, οποτε προσπαθω να του τραβήξω την προσοχή, μπας και κάνουμε κανένα Ντιλ, ερωτευτούμε και τον κανω γκουντ μποι.
Να τις προάλλες, ειχα βαλει τον κολλητό μου να με δείρει μπροστα σε ολο το σχολειο, μπας και ερθει να με παρηγορήσει και να με μαθει πως να γινω μπαντ γκερλ και μπιτς. Εεε μετα τα ξερετε, θα με ερωτευοταν παράφορα κτλπ.
ΟΜΩΣ Ο ΜΑΛΆΚΑΣ, ΗΤΑΝ ΤΙΣ ΤΟΥΑΛΕΤΕΣ ΚΑΙ ΕΚΑΝΕ ΤΡΙΟ (θου κυριε) ΜΕ ΚΑΤΙ ΤΣΟΥΛ-ΙΘΡΕΣ!
Οποτε, τσάμπα το εφαγα το ξυλο!
Κι αυτος ο ηλιθιος ο Μπρο, με τσουρομαδησε!Τρεις τρίχες μου αφησε ο βλαμμένος!
Οποτε παιδια, πλιζ, πειτε μου καμια ιδεα για να του τράβηξω την προσοχη!
ΚΑΙ ΠΡΟΣ ΘΕΟΥ! Να μην ειναι πρωτότυπη και έξυπνη! Θελω να ακολουθήσω τις τακτικές απο τα βιβλία στο γουοτπαντ:)
Βτδ, αυτη την ζωγραφιά, την εφτιαξα εγω, για τον Αλεξ. Είμαι πολυ καλη στα σκίτσα (κι ας μην εχω χερια) και σκεφτηκα να του την δώσω στην πρωτη μας επέτειο:)
Ιδιοι δεν ειναι; 😍
ESTÁS LEYENDO
•My life as a unicorn•
De TodoΚαλώς ορίσατε στον υπεροχο ροζ κόσμο μου! 💕🌈 Εδω θα βρειτε πολυ γκλίτερ, μονόκερους, ουράνια τόξα, ροζ συννεφάκια, γαλάζιους πρίγκιπες και πολυ παγωτο φραουλα με κομματάκια σοκολάτας! 🍦🍦🍦🍦🍦