Bekletmek istemedim o yüzden yeni bölümü yazdım.
Suzy'nin Ağzından
B: So hyun sinemaya gitmeye ne dersin? Canım sıkılıyor bu aralar.
So: Tamam bana da uyar ama biletin var mı?
B: Yok yarın akşam gidince alırız.
So: Ya yer kalmazsa.
B: Kalır kalır.
So: Peki öyle olsun bakalım. Ne tür filme gidelim. Ben romantik komediye gitmek istiyorum.
B: Ben de seviyorum ama filmi bilmediğimiz için sıkıcı gelirse paraya yazık o yüzden korkuya gidelim. Kendimize geliriz.
So: Tamammm peki.
*************
Sabah oldu. Kahvaltımızı yaptıktan sonra So hyun ile alışverişe gittik. Sinemaya gitmek için yeni kıyafet alacaktık. Buna gerek yoktu. Ama biz değişikliği çok severiz.
Ben birçok şey denedim ama sevmedim. En son mağazaya girdiğimizde gözüme çarpan bir elbise vardı. Bu elbiseyi çok sevmiştim.
Benim elbisem
So hyun un elbisesi
***
Saat 6 olmuştu. Film 8 de başlayacaktı. Acıkmayalım diye pizza yedik karnımız iyice doyurduk.Saat 7.45 olmuştu sinemaya vardığımız da bilet alacaktık ama kalmamıştı.
So: Dedim sana kalmaz diye,gidelim.
B: Tamam özür.
- Bakarmısınız siz bu korku filmine mi girecektiniz.
B: Evet ama bilet kalmamış bi sorun bu var.
- Sorun yok biz 4 arkadaş girecektik. Ama 2 arkadaşımız gelmedi. Onların biletlerini almak istermisiniz. Hem biletler boşuna gitmez.
B: Size neden güvenelim ki. Sonuçta sizi tanımıyoruz.
-Tenha bir yer olsa belki güvenme. Ama toplum içinde niye size bir şey yapalım. İyi niyetle sormuştuk. İstemezseniz siz bilirsiniz.
So: Suzy girmeyi çok istiyorduk lütfen yapma böyle.
B: Ahh tamam peki gelebilirmiyiz?
- Tabi bu arada ben Jong myun kısaca Suho diyebilirsiniz. Ve arkadaşım Jong suk.
B: Ben de Suzy ve arkadaşım so hyun.
S (Suho) :Memnun olduk.
Kafa sallamakla yetindim. Ve koltuklara oturduk. Orta sıralardaydık. Gayet iyi görünüyordu. Sağımda So hyun solumda Suho lar vardı. Film başladı. Gerçekten başlar başlamaz korkunçtu. So hyun ve Suho nun bileklerinden tutup izliyordum. So hyun filme odaklanmış izliyordu ama Suho bileğini birden tutunca şaşkın şekilde bana bakıyordu. Ben de hemen çektim. Film de korkudan o kadar çok tepki verdim ki yorulup uyumuşum.
Suho'nun Ağzından
Suzy korkmaktan yorulmuş olmalı ki uyuya kaldı. Ben de film izlemeye geri döndüm. Ama kafası birden omzuma düştü. Ben de omzuma düzgünce yatırdım. Film bitmişti. Ve herkes dağılmıştı. Suzy uyandırdım ve kalktı.
Suzy'nin Ağzından
Uyandım ve herkes gitmişti. Sadece Suho ve ben vardım. Olamaz onun omzunda uyumuşum.
B: Suho So hyun nereye gitti biliyormusun.
S: Jong suk ile dışardalar. Bu arada çok güzeller.
B: N. .ne güzel.
Baktığı yere baktım. Ve içimden göğüs dekoltesi ne lanet okudum.
B: Sapık sana güvenmeyeceğimi biliyordum.
S: Suzy tamam ya gitme.
B: Görüşmeyiz. Bay bay.
S: Görüşürüz prenses.
B: So hyun hadi gidiyoruz.
Çok sinirlendim. Sapık işte. Neymiş efendim çok güzelmiş.
*************
So hyun ile kütüphane ye gittik. Yeni kitaplar gelmişti. Tam köşeyi döndük. Suho ve Jong suk.
B: Yine mi siz?
S: Bizi kader buluşturuyor.
Evet böyleydi. İler ki bölümlerde daha düzene girecek. Oy vermeyi unutmayınız.
Medyada ki şarkıyı dinleyebilirsiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
♥ÇOK GÜZELSİN♥ (♡SUHO&SUZY♡)
أدب الهواةSuzy ve Suho bir gün bir yerde karşılaşırlar. Suzy ondan hoşlanmaz ama sürekli denk gelişlerinden sonra ona aşık olur. Başlarına neler gelecek? Bu ikilinin aşklarına ortak olun.