3.BÖLÜM

140 18 9
                                    


BU BÖLÜMDEN SONRASINI DÜZELTTİM. YENİDEN OKUSANIZ DAHA İYİ OLACAK. ÇOĞU YERİ DEĞİŞTİRDİM. TEKRAR YAZIYORUM..


ÖNCEKİ BÖLÜMDEN

B:Aa bu arada size söylemeyi unuttuk. Biz So ile.....yiz.

B: Biz So ile hemşireyiz. SM hastanesinde çalışıyoruz.

S: SM mi?

B: Hastanenin adı. Hasta olursanız veya başka bir şey olursa buraya gelip bizim adımızı söylemeniz yeterli.

S: Şuan çalışmıyor musunuz?

B: İki haftalık iznimiz var.

S: Hım. Bizim yazlığa gidebiliriz. Biz de izinliyiz.

B: Şuan olmaz. Sizinle yeni tanıştık.

S: Peki sen bilirsin. İyi geceler.

B: İyi geceler.

JS: İyi geceler.

So: İyi geceler.

B: Tamam yeter. Dağılın.

Suho göz kırptı. Ve arabasına bindi.

*************

2 hafta çok çabuk geçmişti. So ile hastaneye geri dönmüştük. Hastalara bakım yapıyorduk. Şansına da bugün nöbetçilik ikimize denk geldi. Mutlu olmuştuk. Akşam olunca çoğu doktor ve çalışanlar evlerine gitmişti. Biz de bir süreliğine dinlenmek için dinlenme odasına girmiştik. Tam o sırada kapı çaldı. Korumalardan biri gelmişti. 

B: Bir sorun mu var?

- Bu iki kişi sizi görmek istedi.

Suho ve Jong Suk içeri girdi. Yüzleri mahvolmuştu.

B: Ne oldu sizin yüzünüze?

S: Ufak bir kavgaya karıştık.

 B: İnşallah ( İmana geliyorlar.sjsjjs)  gören olmamıştır. Yoksa şirketinizin itibarı zedelenir.

S: Evet de. Şu yüzümüze bir pansuman yapsanız.

B: Tamam Suho sen şu sedyeye geç. So sen Jong Suk ile ilgilen.

So: Tamam.

**********

B: Acıyor mu?

S: Biraz.

Off adamı dövmüşler hala yakışıklı ya

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Off adamı dövmüşler hala yakışıklı ya. Saçmalama Suzy. Ne diyom ben ya. Kendi ne gel Suzy.

S: Ne düşünüyosun kara kara. 

B: H...hiç bir şey.

S: Ama yüzün kızardı. 

Tüh kızarmıştım. Elimi tam yüzüme koymak için çektim. Suho elimden tuttu.

S: Ah hayır. Utanma . Daha tatlı oluyosun, dedi ve tekrardan elimi kendi yüzüne koydu. Daha da utanmıştım. Ona dokundukça kalbim de yerinden çıkacakmış 

Yüzüne pansuman yapmayı bitirdiğim de biraz oturduk. Sohbet ettik.

S: Demek çalıştığınız yer burası. Çok iyimiş.

B: Evet öyledir.

S: Neyse biz gidelim. Geç oldu.

B: Peki iyi geceler.

S: İyi geceler.

Biz de So ile nöbetleşe uyku çektik. Sabah olduğunda yerimize diğer nöbet tutanlar geldi. Biz de evlerimize döndük. So kendi evine döndü. Ben de evde tek başıma olduğum için rahat kıyafetler giydim. Mini şort ve üzerine askılı askılı yarım tişörtümü giydim. Ve koltuğa uzandım. Kılimayı çalıştırdım. Birden kapı çaldı. 

Kim bu gelen diye sinir oldum. Ve açtığımda karşıma Suho çıktı. Baştan aşağı süzmüştü. Ve gözü bir yerde takılı kaldı.

B: Heyy nereye bakıyorsun?

S: Ş..şey pardon. Ben sana yiyecek bir şey getirmiştim. 

B: Tamam teşekkürler. Şimdi gidebilirsin. 

S: İçeri davet etmiyecekmisin.

B: Olmaz dinlenmem lazım sonra.

S: 10dk durayım bari sonra şirkete geçicem.

B: İyi geç bakalım.

Suho yu içeri aldım. Ve getirdiklerinden hazırlayıp getirdim. Güzel yemekler getirmiş. Acaba kendisi mi yaptı?

B: Bu yemekleri kendin mi yaptın?

S: Evet.

B: Çok ilginç.

S: Küçükken yemek kursuna gönderdiler. Hepsi kızdı. Benle dalga geçiyorlardı.

B: Dalga geçilecek bir şey değil ki.

**********

S: Neyse ben gideyim. 

B: Tamam görüşürüz.

Suho gitti. Ve ardından kapı çaldı. Bir şey unutmuştur herhalde diye kapıyı açtım. Ama bu o değildi.

- Uzun zaman oldu Suzy.

3.Bölümü düzelttim. Daha öncekinde olaylar fazla hızlı gelişti diye tekrar yazdım.

 Gelen kim olabilir? Tahminlerinizi yazınız.

♥ÇOK GÜZELSİN♥ (♡SUHO&SUZY♡)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin