Capitolul 3

165 7 6
                                    

Capitolul 3

Ashley's P.O.V

Mi-am pregătit mașina, aceasta fiind ca nouă. Vanessa era deja pe pistă, vorbea cu Niall. Am parcat și eu lânga mașina ei la START.După ce s-a urcat Harry cu mine în mașină, am închis ușa și am așteptat să se dea Start-ul.

Vanessa's P.O.V

După ce tipa aceea de plastic ne-a dat startul, am pornit repede, roțile mașinii mele lăsând o urmă pe asfalt. Ashley era în spatele meu, categoric, la fel ca ceilalți. Știam că voi câștiga cursa aceasta dinainte.

Din spate un Jaguar alb își face apariția după mine, nu știu cine era pentru că eram atentă la șosea. Ashley îl întrece, și ajunge lângă mine, mai aveam puțin până la final. Ea era în stânga mea, nervoasă, strângând volanul. Am accelerat și mai tare, ajungând cu greu pe locul 1.

M-am dat mândră jos din mașină, luând banii  și fâcându-i cu limba lui Ashley care dădea cu piciorul în mașină. Am fost întâmpinată de niște bărbați care m-au felicitat.

Harry's P.O.V

După ce am felicitat-o pe Vanessa am plecat cu Drew înainte, acasă. Se pare că Niall a ajuns înainte noastră.

- Chemați fetele, zise acesta.

- De ce? întreb ridicând o sprânceană

- Am ceva important, spune Niall

După ce Drew le-a chemat pe fete, ne-am așezat pe canapea toți, uitându-ne la Niall.

- Avem un dușman.

- Cine este acesta? întreabă Luke

- Justin Bieber, cel mai mare traficiant de arme din New York.

- Și ce vrea de la noi? întreb.

- Să le răpească pe Selena și Vanessa și prafurile, armele noastre.

 - Știu că sunt sexy. spune Selena făcând bot.

- E ceva important, adăugă Drew.

- Ne trebuie un plan, zice Niall.

- Putem să le dăm foc banilor și să le furăm cheile de la mașini. zic hotărât.

- Crețule, așa o să se răzbune pe noi, spune Luke.

- Atunci îi omorâm.

- Ne mai trebuie un membru.

- Știu eu pe cineva, Zayn.

- Atunci sună-l și invită-l.

Îmi scot telefonul din buzunar și caut repede prin contacte.

- Alo Zayn am nevoie de tine

- Ce e?

- Păi, haide la noi ca să vorbim.

-Ok.

După câtva timp, s-a auzit soneria de la ușă așa că am deschis și l-am văzut pe brunet. M-a urmat și s-a așezat pe canapeaua din salon. Ceilalți l-au salutat iar el a răspuns.

- Bună Zayn, eu sunt Niall, șeful grupei.

- Bună Niall.

- Deci, avem un dusman si trebuie sa il atacăm, vom face echipe de câte 2.

- Zayn,tu mergi cu Selena, Vanessa tu cu Ashley iar Drew cu Luke si Harry.

Zayn's P.O.V.

După ce am pornit mașina cu o viteză extremă, am observat că Selena îmi arunca priviri perverse așa că m-am hotărât să intru în jocul ei.  Sprijinindu-mi mâna de cotiera dintre scaune, am lovit-o din greșeală iar aceasta și-a scăpat telefonul la picioarele mele. Mi-am despărțit picioarele, lăsându-i mai mult spațiu pentru a-și lua telefonul. Nu mi-am luat privirea de la condus, însă am simțit cum mâna ei îmi atinge membrul, iar erecția mea devine cât Eiffel. A rânjit pervers, puțin roșie la față, punându-se la locul ei.  Am parcat și am coborât din mașină, alături de ea. A luat-o înainte iar eu m-am oprit puțin, întorcându-mă după telefonul meu. După puțin timp, am ajuns-o, deoarece s-a oprit, eram la 15 m de casa lui Justin.

- Zayn, îmi faci o favoare? întreabă ea.

Am ridicat din sprâncene, uitându-mă la ea și așteptând să spună.

- La întoarcere mă duci în brațe?

- Faci mișto de mine? spun eu uitându-mă puțin amuzat.

Mai continuam, doar că s-a auzit o împușcătură. Oglinda stângă a mașinii a fost distrusă de glonț, am apucat-o pe Selena de brat și am tras-o undeva să nu ne observe în timp ce ne scoteam armele. Ne-am strecurat prin spatele unor copaci și am tras câteva gloanțe în bodyguarzi.

Vanessa's P.O.V

M-am îmbrăcat lejer, ducându-mă spre mașină. Am intrat în ea și am pornit-o repede, deoarece deja întârziasem la întâlnirea mea cu Selena. Când am ajuns, am coborât, văzând-o pe Selena care ieșea din mașina lui Zayn. M-am uitat pervers la cei doi. M-am îndreptat spre ei iar apoi ne-am salutat.

-Cum a fost? întreb curioasă.

- Ah, misiunea? Ușoară. Cred că Justin a rămas fără bodyguarzi, îmi răspunde Selena amuzată.

-Ați terminat cu shopping-ul sau acum intrați? întreb vrând să merg cu ei.

Spre fericirea mea, Selena a zis că nu așa că am luat-o printre mașini, spre ușa mallului lăsându-l pe Zayn să plece în treburile lui. Ne-am uitat prin magazine și după am mers la KFC. Mâncând la o masă, în spate am văzut 2 bărbați musculoși, ce păreau că se uitau la noi. Nu i-am zis nimic Selenei pentru că nu eram sigură dacă mă înșel sau nu. După ce am terminat, ne-am ridicat și ne-am plimbat prin mall. M-am uitat în spate și erau acei bărbați. Am mărit pașii, Selena făcând la fel. Auzisem pașii în spate iar apoi am luat-o la fugă spunându-i Selenei să mă urmeze. Ne-au prins, ne-au legat la gură iar apoi ne-au dus într-o dubiță din parcarea subterană. Aceasta a pornit, iar după 5 minute eram pe un drum pietruit. Într-un final șoferul a oprit iar apoi ușile din spate s-au deschis. Da, eram într-o pădure. Cu mâinile la spate am ajuns la un garaj destul de mare, unde am fost legate de niște scaune. Aceștia au plecat, dar un tip înalt cu ochii căprui și părul șaten, îmbrăcat în negru a venit spre noi cu un zâmbet diabolic. Da, era Justin Bieber, i-am aruncat o privire ucigătoare, fiind nervoasă. Ne-a dezlegat doar la gură, făcând cu ochiul.

-De ce morții mă-tii ne-ai adus aici? se răstește Selena nervoasă.

-Mai ușor pisi, că pot să fac ce vreau, răspunde el.

- Ok, ce vrei de la noi? îi spun eu, încercând să mă calmez.

- Vreau să vă țin capturate aici, știți, gașca aia a voastră ar trebui destrămată.

- La fel ca fața ta, răspunde Selena.

- Mai ușor baby, că nu vorbești cu șeful tău.

- Baby e mă-ta! rostește Selena nervoasă.

- Mai vedem noi, tu o să fii aia care o să-mi strige numele noaptea.

- Să nu mai ai fantezii cu mine, că nu se împlinesc.

- Gata cu vorba, hai cu faptele, spune și se apropie de Selena.

O mână puternică l-a apucat de păr și l-a tras, acesta căzând pe jos. Când am privit în sus l-am văzut pe Zayn. Acesta ne-a dezlegat și am început să fugim alături de el. Un Rolls Royce Ghost ne aștepta, ce superb era. Are gusturi la mașini, nu glumă. M-am urcat în spate, lăsând-o pe Selena să stea în față cu Zayn.

Dangerous LifeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum