Când totul era pregătit am aflat că Justin a fugit în Florida. I-am informat pe toți că trebuie să mergem după el și să montăm o bombă pe noua lui casă. Selena și Zayn au luat Rolls Royce-ul lui, Vanessa și Ashley au luat BMW Z4, Harry și Luke au luat Ford Mustang iar eu și Drew am luat Audi A4. M-am urcat în mașină așteptând ca Drew să pornească.
Harry's P.O.V
Când am ajuns în Florida, am luat-o pe o scurtătură care ducea direct spre casa lui Justin. M-am pregătit, luându-mi și un pistol în caz că mă prinde cineva. Am coborât din mașină fără sa închid portiera cu putere. Din fericire Justin nu era acasă. M-am strecurat până în spatele casei, unde am văzut un geam destul de aproape așa că m-am cățărat și am intrat pe el. Am montat bomba fix unde avea depozitul și după am fugit, privind mândru explozia. Cu toții ne-am gândit să profităm de ocazia că suntem la mare, așa că ne-am cazat la un hotel de pe plajă. Am decis ca fetele să doarmă într-o cameră iar băieții într-alta, doar că lui Zayn nu i-a convenit și, și-a luat cameră separată. Ne-am așezat bagajele, iar după ne-am dus pe terasă pentru a bea o cafea.
- Niall, ai idee cât o să stăm? întreb curios.
- Destul de mult.
- Abia aștept să văd fetele în bikini, spune Drew amuzat.
- La ce față ai, niciuna nu te vrea, spune Luke.
- Luke, ai zis și tu ceva înțelept după atâția ani de viață, spune Vanessa râzând.
- Nu merit și eu un premiu? întreabă el rânjind pervers.
- Da, primești liniște.
- Dar eu vreau blowjob, se plânge el.
- Du-te la Ashley!
- N-are gura mare!
- Băieți nu vă uitați așa la mine, Selena e mai bună!
- Bună la ce? întreabă Selena.
- La distracție.
- Ce distractiv o să fie când o să rămâi fără păr, bolborosește Selena.
Vanessa's P.O.V
Înainte să plecăm la culcare, am întrebat băieții dacă îmi înmnează cheia de la Audi ca să merg după ochelarii de soare uitați acolo, așa că am ales să merg cu Drew până la mașină. Drew a deschis ușa mașinii, lăsându-mă să-mi iau ochelarii. I-am căutat peste tot, dar nu i-am găsit așa că i-am spus și lui să îi caute. În final când i-am găsit, am vrut să ieșim din mașină, dar cheia era pe cealaltă parte. Perfect, eram blocați acum. Am început să bat în geam sperând că mă va auzi cineva dar, în zadar. Telefonul era pe masa de pe terasă, mă bucur că are parolă măcar. Geamurile fumurii îmi scădeau șansele de a ieși repede de aici.
- Idiotule, e doar vina ta! țip eu spre Drew care stătea comod.
- Calmează-te, măcar avem prezervative.
- Ești idiot? țip eu la el
- Un idiot sexy.
- Câteodată ar fii bine să mai porți și pistoale la tine, oftez.
- Dar tu de ce dracu nu ai pistoale?
- Sunt în portbagajul BMW-ului..
M-am așezat pe bancheta din spate, uitându-mă pe geam. Nu era nici urmă de om. Mi-am închis ochii, deodată simțind o greutate peste mine. Am vrut să țip dar mâna lui se afla peste gura mea. Da, bravo Drew, chiar de asta aveam chef acum, fiind închisă într-o mașină. M-am zbătut, încercând să-l dau jos de pe mine, dar era puternic. I-am mușcat un deget, el gemând de durere. Am profitat de ocazie și i-am tras în mingiuțele lui un șut.
CITEȘTI
Dangerous Life
FanficOrașul New York, la prima vedere pare unul liniștit, dar aparențele înșeală. O grupă de adolescenți de 19-20 de ani sunt buni prieteni cu pericolul. Își trăiesc viața prin crime,sex,droguri, alcool, furturi,curse ilegale. Dar, ce se întâmplă când...