Capitolul 4

136 11 2
                                    

Capitolul 4

Am ajuns în scurt timp acasă, iar Zayn a deschis ușile. Am ieșit din mașină. Ne-am îndreptat spre camerele noastre. Am aruncat o privire prin mesaje, văzând că am unul de la un număr necunoscut. L-am deschis imediat:

" De data asta ați scăpat ușor, dar nu credeți că nu va mai urma ceva. Jocul abia a început. "

M-am uitat ciudat la mesaj, întrebându-mă de unde are numărul meu. Am pășit spre biroul lui Niall, unde i-am arătat mesajul.

- E idiotul de Justin sau un om de-al lui, trebuie să ne pregătim de un alt atac, spune el.

- Când va fii acesta? întreb.

- Mâine dimineață, trebuie să ne pregătim. Luați cele mai bune arme și mașini cu voi. răspunde el hotărât.

Selena's P.O.V

Cotrobăind prin dulapul meu după haine, am auzit ușa deschizându-se, întrând Vanessa.

- Selena, noi nu ne-am făcut cumpărăturile, îmi zice ea râzând.

- Vom merge mai târziu, dar trebuie să luăm un baiat cu noi de bodyguard.

- Ok, cine?

- Harry.

Am mers spre camera crețului, deschizând ușa. L-am privit cum dormea cu mii de perne pe lângă el, așa că  m-am gândit să îl trezesc în modul meu. M-am urcat pe el și i-am tras perne peste față, după l-am gâdilat.

- Ce mă-ta faci?! se răstește el

- Mă dau cu sania pe abdomenul tău, răspund sarcastică.

- Știi, dacă tot îți place ție să stai așa mult pe abdomenul meu, puteai să zici de la început că vrei să ți-o trag.

- Vroiam doar să-ți zic să vii cu mine și cu Vanessa la mall, perversule.

 -Cu ce motiv? întreabă

- Ca să nu ne mai răpească oamenii lui Justin, deșteptule.

- Sunt pe gustul tău, deștept și pervers.

- Taci dracu. Dacă nu vii în 10 minute jos, îți îndrept părul cu placa, spun închizând ușa.

- Ok hai că vin cu voi, spune aproape țipând

După ce ne-am pregătit, ne-am urcat într-un Mini Cooper, eu urcându-mă în față cu Harry iar Vanessa luând locul din spate. Nu a durat mult și am ajuns. Am luat-o pe Vanessa de braț și am dus-o prin toate magazinele posibile. Toate pungiile i le-am dat lui Harry, noi râzând de el.

- Frumoasă lenjerie Vanessa, spune făcând un zâmbet pervers.

- Sper să mori spânzurat, spune dură Vanessa.

Când am ieșit din mall, am văzut mașina lui Zayn și ne-am îndreptat spre ea.

- Ce te aduce pe aici Zayn? întreabă Harry curios.

- Mi-a spus Niall că Vanessa trebuie să ne zică ceva.

- Am primit un mesaj de la un număr, în care scria: "De data asta ați scăpat ușor, dar nu credeți că nu va ma urma ceva. Jocul abia a început." Niall mi-a spus că  mâine dimineață o să atacăm iar.

- Hmm, interesant, spun toți.

Harry avea treabă așa că a plecat, iar eu cu Vanessa ne-am urcat în mașina lui Zayn. A dus-o acasă, iar după am ieșit cu el la o cafea. Ne-am cunoscut mai bine, iar apoi m-a invitat la el acasă pentru a ne uita la un film. Ne-am așezat pe canapea, el luând popcorn-ul. Am ales filmul "The exorcist". Pe la jumătatea filmului eram așa atentă încât atunci a apărut fata aceea posedată m-am speriat atât de tare încât am sărit pe Zayn. S-a uitat îngrijorat la mine apoi a râs văzându-mi reacția. După ce s-a terminat filmul am vrut să plec, dar era furtună. 

Dangerous LifeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum