First moan

330 30 0
                                    

Pohled Jungkooka:

Lehl si ke mě do postele a řekl mi, že bude se mnou spát. Využil jsem toho a přitiskl se k němu, protože v domě byla fakt velká zima. Objetí mi obětoval, cukal mi dolní ret a celý jsem se klepal. Mohl jsem být přikrytý jak jsem jen chtěl, ale stejně mi byla zima. 

,,T-Tae.." Vzdychl jsem. Byl jsem strašně vzrušený z toho, jak se na mě tiskl a zkoušel mě zahřívat, zavřel jsem oči a zkoušel usnout. 

Pohled Taeho:

Sakra, proč je tady taková zima?! Mají mě za polárního medvěda?! A ten zmrzlík mě spíš ochlazoval pod stupeň mrazu. Ale zablýsklo se mi na lepší časy.

 ,,Víš, co jsem jednou četl?" Hladil jsem ho po vlasech a čekal odpověď. ,,Slyšel jsem, že když je někomu zima, musí se svlíknout donaha a objímat toho druhého. Prý to zahřeje." A já budu mít k tobě lepší přístup. 

Pohled Jungkooka:

,,Ne.." 

To snad nemyslí vážně! Svléknout se do naha? Ale když mě je hrozná zima, mám napuchlé zmrzlé rty, moje pokožka je hrozně bledá pod návalem zimy a drkotaj mi zuby. ,,Tak já to u-udělám."

Svlékl jsem ze sebe dlouhé tričko a trenky,  rychle se schoval pod peřinu ale on si mě k sobě přitáhl, byl jsem červený až na prdeli, dejte ke mě kečup a nebudete vědět co je co...

Pohled Taeho:

Pod peřinou jsem si rychle stáhl trenky, jen aby neviděl můj naběhlí penis. Přitáhl jsem si ho k sobě do nevinného objetí. Ale on se prostě musel zadečkem otřít o mého kamaráda. Vykoktal omluvu, ale to už bylo pozdě. 

Strhl jsem ho pod sebe a začal vášnivě líbat. Když nám došel vzduch, přesunul jsem se rty na jeho krk a začal sát. Až ráno vstane musí si pamatovat tuhle nezapomenutelnou noc. 


Pohled Jungkooka:

Strhl mě pod sebe a vášnivě mě líbal, polibky jsem mu oplácel a pak se přesunul na můj krk, kde zanechal pár značek, až tohle uvidí matka .. Otřel jsem se svým kamarádem o ten jeho a mačkal jsem mu zadek, otočil jsem ho pod sebe a líbal ho od krku až po podbřišek, dal jsem mu pusu na špičku a jazykem mu jí obkroužil, náhle jsem ho celého pohltil až po kořen a pohyboval hlavou nahoru a dolů. Bylo příjemné slyšet jeho steny, lepší jak Rajská polívka. Když mu v něm cukalo, a poznal jsem že už bude, přestal jsem. 

Pohled Taeho:

Ten malej....Kde se to naučil?! Vztekle jsem zavrčel, když přestal těsně před vrcholem. Strčil jsem mu dva prsty do krku, pochopil a naslinil je. Pomalu jsem mu jednou rukou roztáhl stehna a druhou mu sunul mezi půlky. Zasunul jsem je bez problémů. Lehl si na mě. 

,,Ty můj nadrženej andílku." zavrněl jsem mu do ucha. Prsty jsem opatrně přirážel, a když začal vášnivě sténat, převalil jsem ho pod sebe a nastavil svůj penis k jeho dírce. ,,Neboj, andílku." zašeptal jsem a prudce přirazil. Vykřikl.

Pohled Jungkooka:

,,AAuu" Sykl jsem bolestí. ,,Ty idiote, dávej pozor jsi můj první!" Líbal mi slzičky, které se drali na povrh. Pomalinku přirážel a já už vnímal jenom tu slast. ,,Hmm.." Zamručel jsem a objal ho okolo krku, dělal jsem mu značky a pod slastí jsem mu zarýval nehty do kůže. 

Pak přirážel ale dravěji a já se blížil k vrcholu. ,,T-tae.." Udělal jsem se na naše bříška a čekal na Taeho. 

  Pohled Taeho:

K vrcholu mi stačilo jen jak mě uvnitř stáhl a hned jsem ho vyplnil svým semenem. 

Objal jsem ho. Měli bychom jít do sprchy, ale co už půjdeme až ráno. Díval jsem se na jeho sladkou tvářičku a a proklínal sám sebe. Nemůžu tu zůstat. Budu muset odejít...jednou...Řeknu Rap Monovi ať mi udělá palačinky s kečupem z listového těsta a trochu (dost) je připálí. 

His Body | Taekook, VkookKde žijí příběhy. Začni objevovat