Nice to meet you

233 21 2
                                    

Vysvětlivka: Hobi - Fobia Kidd

Rap Mon - Terra

Pohled Hobiho:

Přišel jsem do té nádherné vily, kterou vlastní Kim Taehyung. Ani ve snu by mě nenapadlo, že budu jednou v jeho domě. Samozřejmě, věděl jsem, že je i Top model Kim Namjoon, ale neříká se mu Rap monster! 

,,Máte to tu pěkné." Mile jsem se usmál, Taehyung je senza člověk, a Rap mon také. Je mi líto, že Jungkooka vyhodila vlastní matka, ale jsem rád že se má dobře, přece je to můj nejlepší kamarád. 

Pohled Namjoona:

Uuuuuu! Zajíček! Poskakoval jsem kolem něj s nadšením, než mě Tae odtáhl do obývacího pokoje s jednou prosklenou stěnou. 

,,Co to vyvádíš?!" 

,,Ne mám tušení o čem mluvíš." Pohledem jsem hledal Hobiho. Kam ho ten šváb zatáhl?! Má být u mě! 

Tae mě chytil za tvář. ,,Já jsem tady!"

,,Já to vím!"prskl jsem na něj. 

,,Chováš se jako nadržený štěně!"

,,Ty zas jako žárlivá manželka!" Ďábelsky jsem se na něj usmál. ,,Hele kámo, něco mě napadlo. "

,,Co?" 

,,No..."objal jsem ho rukou okolo ramen. ,,Ty pozveš to švába na večeři a já se postarám o zajíčka. Ty nebudeš muset žárlit až se vrátíš a já si konečně zařádím!"

Zamračil se. ,,Není to šváb. Ale souhlasím s tvým nápadem. Oba dva něco získáme. "

Pohled Hobiho:

Namjoon kolem mě poskakoval jako retardovanej zajíc, jenom s úsměvem jsem ho pozoroval a nabral růžový odstín. Ale později ho Tae někam odtáhl, ještě nikde jsem takto retardované modela neviděl. Sedl jsem si na gauč a Kook vedle. 

,,Spolu něco máte?" Zeptal jsem se Kooka s úsměvem. 

,,Chodíme spolu." Úsměv mi vrátil a štípl mě do tváří.

,,No a ten .. Namjoon?" Zeptal jsem se ho. 

,,Nikoho nemá." Odpověděl mi a pozvedl koutek na náznak malého úsměvu. 

,,Že by se někomu líbil?" Zasmál se Kook a jemně do mě strčil. 

,,Ne!" S úsměvem jsem mu pověděl a strčil do něj také. Po chvilce oba dva přišli a my se přestali pošt'uchovat.

Pohled Namjoona:

S Taem jsme se shodli, že vezme Jungkooka na večeři a já se postarám o Hobiho. Našli jsme je v zimní zahradě sedící na kanapi. 

,,Lásko," prohodil Tae směrem k Jungkookovi. Ten provokatér! ,,Nechtěl by jsi jít se mnou na večeři?" 

,,Jasně,ale..." Jungkook se podíval na Hobiho. 

,,O něj se postarám já." Usmál jsem se na něj mile. ,,Vy si užijte rande. " řekl jsem a spokojeně se díval jak ty dvě hrdličky odchází.  Teď je jen můj! Hahaha!

Pohled Hobiho:

Postará se o mě? Hah, v mé hlavě jsem se usmál do perverzního úsměvu, ale notak Hoseoku! Nevíš co můžeš čekat! Jungkook a Tae odcházeli, a Namjoon si sedl vedle mě. 

,,Proč ti říkají Rap Mon?" Přerušil jsem ticho, nevěděl jsem co říct. Oni si v klidu odejdou a mě tu s ním nechají. 

Usmál jsem se na něj, je krásný. 

Pohled Namjoona:

,,Protože umím skvěle rapovat." při odpovědi jsem se díval na jeho rty. Mám jít na to pomalu? Jako panter?  Nebo ho prostě mám strhnout pod sebe jako tygr? 

Hm. Tygr...Pomalu jsem se k němu naklonil. Opakoval můj pohyb. Dal jsem mu ruku zezadu na krk a přitáhl si ho blíž, abych mohl prohloubit polibek. Pomalu jsem ho stáhl pod sebe. 

Jo, jdeme na to rychle. 


Pohled Hobiho:

Sedl jsem si na něj obkročmo a dal mu jazyk do pusy, pánví jsem pohyboval a cítil jsem, že rozhodně malý není. Však mě natrhne! Rozepínal jsem mu poklopec a stáhl mu trenky. Vykulil jsem oči. 

,,Mě natrhneš!" Zhrozil jsem se. Nahnul jsem se k jeho údu a olízl celou jeho délku. Políbil jsem mu špičku a strčil si ho až po kořen. Trhaně jsem ho vyndal a rozkašlal se, otřel se mi o stěnu. Nic mě ale neodradilo a znovu jsem si ho dal do úst. Jako odměnu mi bylo slastné zasténání. Pohyboval jsem hlavou nahoru a dolu, hrál si s jeho varlaty a cumlal ho, cucal a jemně kousal. Cítil jsem, jak sebou jeho penis cuká. Vyndal jsem si ho s úst a natáhl se pro polibek jemu i sobě jsem stáhl kalhoty a odhodil je do Narnie. 

Pohled Namjoona: 

Opatrně jsem ho pozoroval jak se prsty připravuje a nedokázal odolat. Povalil jsem si ho pod sebe a pronikl do něj. Objal mě a kousl mě do ramene. Připrav se na jízdu zlatíčko. 


His Body | Taekook, VkookKde žijí příběhy. Začni objevovat