Part 2

118 14 4
                                    

*Ethan szemszöge*

-El kell vinnünk Analicet az Intézetbe. 

-És mit mondunk? Hogy van egy újabb Clary? - nem tiszta nekem a lány. Mi van ha ő is valami főgonosz eltitkolt lánya? Vagy esetleg Valentine újabb elveszett gyereke? Az lenne a fergeteges...

-Nem hagyhatjuk csak úgy, egyedül, miközben, fogalma sincs arról hogy mi ő. - mindig igaza van Flynnek.

-Fiúk, ugye tudjátok, hogy itt állok mellettetek? És mi az az Intézet?

-Oké, induljunk, mielőtt idevonzunk még egy démont. -mondtam.

-Veronica nélkül, nem megyek veletek sehová! 

-Jó hozhatod a barátnődet. 

*Analice szemszöge*

Minek hoztak az öreg templomhoz? Fogalmam sem volt arról, hogy mi történik. Az ikrek és Flynn, talpig fekete bőrben, míg Veronica és én, a báli ruháinkban sétáltunk be a templom ajtaján. Minden poros volt, és öreg, mint ahogyan az egy elhagyatott templomhoz illik. 

-Ez lenne a híres intézet? -kicsit lenézőbb volt a hangom, mint terveztem.

-Erre gyere. -majd a semmiből ott termett egy lift. Beszálltunk, majd az ajtó be is csukódott. Eléggé magas technológiának tűnt, így még a falhoz sem mertem hozzáérni, nehogy esetleg felrobbanjak. A lift megállt, és az ajtó kinyílt. Egy széles folyosón sétáltunk végig, majd számtalan fekete ruhás ember, ugyanazokkal a tetkókkal, amik a fiúknak vannak. Ahogyan sétáltunk, Veronica kezét egy pillanatra sem engedtem el. Jobbra nyögéseket, és zajt hallottam. Oda kaptam a fejem, és két ember harcolt. Egy fekete és egy vörös hajú lány, pont feléjük tartottunk.

-Izzy, ! Beszélhetnénk? -kérdezte Ethan.

-Persze, csak egy pillanat! -válaszolta a lány, az éj sötét hajjal, majd a botjával újra támadni kezdett, amit a vöröske levédett. Tehát Izzy a fekete hajú; de ki a másik? Izzy nagyon gyors volt, és egy szempillantás alatt kiütötte az ismeretlen lány kezéből a botot, majd kizökkentette ellenfelét az egyensúlyából, a fegyverét pedig a mellkasának szegezte. -Hanyag lábak. Sose tanulsz Clary? -mosolygott. Tehát a vöröske Clary. Ha jól emlékszem hozzá hasonlítottak a fiúk. Clary visszakapta a kezébe a botot, és Izzyt is a földre kényszerítette. 

-Tudod, hogy nem tűrök a földön maradni egyedül. -nevettek, majd felsegítették egymást a földről. 

-Miben segíthetek? -jött felénk Izzy. Megállt rajtam és Veronicán a szeme. -Miért hoztatok mondénokat az Intézetbe?! Megsérültetek?? 

-Nem, nem, jól vannak. Csak egy apró, furcsa dologra jöttünk rá. -összenézett Graysonnal, és Flynnel, majd befejezte a mondatát. -Analice lát minket a blokkoló rúna ellenére. -Izzy és Clary furcsán néztek rám. 

-Hogy hívják a szüleidet? -kérdezte Clary.

-Öm... örökbe fogadtak, így nem ismerem a vér szerinti szüleimet.

Catch Me If I Fall × e.d × shadowhuntersTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon