Prologe

909 20 11
                                    

Sziasztok! Melody Smith vagyok. Szerintem sokan tudjátok milyen ha nem vesznek èszre de te ezen változtatni akarsz. Nah igen! Èn is pont ugyan ezt akartam. Csak egy kicsit fèlre sikeredett. Nah de kezdjünk mindent az elejèn.

Szeptember 1.(hètfő)  Első tanítási nap.

Most lettem 8.-os. Az osztályom èszre se veszi hogy közèjük járok. Kivètel Flo vagyis Flora Parker. Ő az egyetlen aki èszre vesz ès szeret is. Már 5 ève hogy barátnők vagyunk. Ès persze 5 ève hogy senki èszre sem vesz. De èn ezen változtatni akarok. Amugy nem vagyok csunya mármint nagy testalkatu... Vèkony vagyok. Csak nincs izlèsem,nem tudom mi a divat,ès hogy mi illik mihez. Ès ezen változtatni akarok!!!

Reggel a telom zenèlèsère keltem. 6:30
Kèszülnöm kell mert ma már suli. Ugyhogy benyomtam a laptopom miközben kifèsültem a hosszu szőke hajamat. Mikor bekapcsolt a gèp benyomtam a  Dont Mind-et Kent Jonas-tol. Igen. Legalább a zenèkkel tisztában vagyok. Miközben a zene bejárta az egèsz szobám èn kinyitottam a szekrènyemet. Azt sem tudtam hogy mit vegyek fel. (...) Hosszu gondolkodás után ugygondoltam hogy ugy is mindedj ugyhogy elővettem egy fekete cica nacit ès hozzá egy fekete pink feliratos pólót. Elmentem fogat mosni ès mire vissza jöttem már Kiiara-Gold cimű dala szólt. Bepakolatam a táskámba,felvettem a kèk farmer dzsekim aminek semmi köze nem volt ehez a szetthez de nem baj. Kikapcsoltam a gèpem ès lementem a konyhába.
-Kislányom a....
-Ha a ruhámrol van szo akkor inkább ne.-mondtam anyának a rutinszerű mondatomat. Megettem egy almát felvettem az adidas fekete cipőmet ès kilèptem az ajtón. (...) A suliban szokásosan nem vettek èszre.
-Szia Mell.-köszönt nekem Flora.
-Szia Flo.
Flo sem volt más szituban mint èn. Egy fekete boka felè èrő cica naciban ès egy lia pólóban volt,lila cipővel. Az ő anyukája is mindig megszolja ès mondja neki hogy "kicsim gyere vegyünk ruhákat" ès ahogy anya ugy az ő anyja is megprobálja rátukmálni azt ami nem tetszik.  Èn viszont mostanában hallgatok anyura mivel szeretenèk vègre trendi lenni. Elkezdtem a neten a trend után kutakodni csak mèg nem tanultam meg... Bementünk első órára. (...) 3.szünet után jött a tesi. Kicsit fèltem mivel azt a tesi cuccot hoztam amit anyuval vettünk. Vagyis egy rövid....nagyon rövid naci/short meg egy szűk picit rövid póló. Mikor átöltöztünk felkötötten lófarokba a hajam.
-Jól nèzel ki.-nèzett rám elègedetten Flo.
-Köszönöm.
Bekötöttem az adidas cipcsim ès bementünk a terembe.
-Jol van lányok,fiúk. Szerintem az első tesi óra alkalmával játszunk valamit.
-Kosár
-Foci
-Röpi
Hallottam a válaszokat.
-Rendben,rendben. Akkor...ki akar kosarazni?- 3 fiú tette fel a kezèt.-Ki akar focizni? - 2 fiú ès egy lány.-Ès akkor röpizni?- nah igen. Ezt èn is szivesebben csinálom. Ugyhogy itt feltettem a kezem.
-Rendben akkor röpi. Az eggyik  csapat kapitány:  Dave (az az David Becker Az osztály menőjeinek a vezère. Jo ez hülyèn hangzott 😂 de igy van) a másik pedig: Kitty (Kitty Harrison. Elèg menő) álljatok ki ès válasszatok csapatot.
Kiáltak elènk. Ugy ahogy eddig is beáltam hátra mert általában engem választanak legutoljára. De most...egyszerűen mikor meghallottam a nevem ráadásul legelőször...azt hittem elájulok. Igen! Nálam ez ennyire hihetetlen.
-Melody.-mondta a nevem legelőször David.
-Látom Dave bebizonyosodott hogy a senkikre buksz.
-Ki mondta hogy bukok rá te kígyó?
Mi a...? Szóhoz sem jutottam. 1 azt hittem a menők közül mindenki jóban van. 2 tudom hogy senki vagyok de...igy? Mindenki előtt kimondani?
Lassan meg lett mind kèt csapat. Sajnos Flo a másik csapatba került ugyhogy nem tudtunk beszèlgetni mint mindig. Most tènyleg játszottam....ès jo volt 😊
-Mell pasz!-kiabálta egy fiu hang mögülem. Oldalra forditottam a fejem,a labda jött èn pedig egy ugrással lecsaptam a másik oldalra a labdát.
-Ügyes.-mondta melőlem Dave.
-K...köszi.
Ès ez igy ment tovább. Mindig passzoltak èn meg lecsaptam. Nem is tudtam hogy ilyen jo ez 😅😅 Miután nyertünk 20:10-re 😅 már vège is lett az órának.
-Ügyes voltál Mell.-kiabált utánnam Dave kifele menet.
-Köszi
-Ügyes voltál.-mondták a fiuk miközben elmentek mellettem.
Tökre meglepődtem hogy kivètelesen èszre vettèk hogy itt vagyok. Az öltözőben vettem fel a cipőm amikor oda jött Kitty. Azt hittem először,hogy elnèzte. De amikor mèg mindig ott állt mikor bekötöttem a cipőm akkor meglepődtem.
-Ügyes vagy. Jo játèk volt. Gratulálok.-mondta miközben kezèt nyújtotta felèm.
-Öhmm....köszi. Ti is ügyesek voltatok.-fogtam vele kezet. Ezután a dzsekim a tornazsákomba raktam amit a fèlvállamra csaptam ès Floval a terem felè indultunk. Fent ledobtam a padom mellè a tornacuccom ès felültem a padomra. Mi Floval hátul ülünk. Èn az ablak felöli padsor utsó padjában ő pedig előttem. Tehát felültem a padomra ő pedig a szèkère ült ès hátra fordult.
-Tudod hogy imádlak ès sosem lennèk irigy...de mi volt ez? Ez a nagy èrdeklődès!?
-Nem tudom. Engem is váratlanul èrt.  (...)
A nap hátra levő rèsze egèsz hamar eltelt. Minden órán csak beszèlgettünk. Utolsó óra után felkaptam a cuccom ès kiindultam a teremből. Minden gyereknek csak a fèl vállán lógott a táska. Gondoltam ès is igy hordom. Ez is egy lèpès a változáshoz. Kibujtattam a bal kezem a jobb kezemmel pedig fogtam le ne essen. Igy sètáltam haza. Miután anya az "anyai ösztöneivel" megállapitotta hogy ma nagyon boldognak látszom felmentem a szobámba. Ledobtam a cuccom ès bekapcsoltam a gèpem. Tudom hogy egy 14 èves gyerek/tini már nem ragaszkodik annyira az anyjához de vègülis ma anya segitsègèvel figyeltek fel rám.
-Anyaaa!-kiabáltam le.
-Mondd szivem?
-Fel tudnál jönni?
-Megyek már.
(...)
-Mondd!?
-Tudnál segiteni?
-Miben?-mosolygott rám.
-Öhh....-annyira ciki volt a saját anyám előtt beismerni hogy jellemtelen vagyok ès kellenek az öltözködèsi tanácsai.-tudod....bejött a tesi ruha.
-Áhh èrtem. Pakold ki az összeset az ágyra mindjár jövök.-mosolygott.
-Imádlak!-kiabáltam utánna.
-Èn is.
Imádom anyut!
(...)
Hozott fel nasit meg inni,kapcsoltunk zenèt ès fèl óra alatt kiszoltiroztuk majd' az összes ruhámat. Maradt 2 cica naci meg kb. 2 póló,mert azokat szeretem.
-Ès most irány a pláza.-mondta anya miután az utolsó ruha kupacot is zsákba raktuk. Nah igen! Ezèrt jo ha egyke vagy ès az anyukád ügyvèd. 😅😂
(...)
Fhuuu. Nagyon jol elvoltunk anyuval a plázában. Kaptam:
• 5 fekete & kèk szaggatott ès sima farmert.
•2 farmer sortot
•3 szoknyát
•5-6 pólót meg atlètát
•3 haspólót
•egy fekete bőrdzekit
•2 egybe ruhát
•fehèrneműt
•egy fehèr convers tornacsukát meg egy fekete superstart.
Mikor elpakoltuk a cuccomat oda menten anyához ès megöleltem.
-Nagyon köszönöm.
-Nagyon szivesen szivem!
Ekkor ajtó nyilodást ès csapódást hallottam.
-Megjöttem!-kiabált fel apa.
Lementünk ès köszöntöttük.
(...)
Vacsi után lefürödtem ès lefeküdtem aludni.

~Itt lenne az első rèsz. Remèlem tetszik!❤~

Èlet a sötèt úton 18+Where stories live. Discover now