1.

629 18 2
                                    

Szeptember 2. (Kedd)

Reggel arra keltem hogy az ablakon át egyenesen a szemembe süt a nap. Lassan felkeltem.
6:40
Kimentem a fürdőbe fogat mostam ès kifèsültem a hajam,közben azon tanakodtam hogy a suliban mindenkin egy kilo smink van èn meg mèg egy szempilla spirált sem rakok fel. Igazábol nem is hiányzik. Legalábbis nekem. Ugyhogy kifèsültem a hajam ès a szobámba indultam. Gèp bekapcs,zene indit ès nèzzük hogy mit vegyek fel.
-Anya!-ordítottam le.
-Mond szivem?
-Milyen idő van kint?-èrdeklődtem. Jo idő van. Ne fuj a szèl ès nincsolyan döglesztő meleg de hideg sem.
Erre a válaszra már tudtam is a választásom. Kivettem a sima fehèr szoknyámat meg az eggyik haspólómat ès fel is vettem. Remèltem hogx igy jól áll....merthogy attól mert menő ruciaim lettek attól mèg nem tudom hogy mit mihez vegyek fel 😕😕 Bepakoltam a tayomba kikapcsoltam a gèpem ès felkaptam a telom. Lesètáltam a lèpcsőn ès anyu elè álltam. Èletemben először elhangzott az a kèrdès a számbol amire anyu már miota válaszolni akar.
-Hogy nèzek ki?-kèrdeztem fèlve.
-Ezt komolyan kèrdezed?-kèrdezte meglepődötten.
-Öhmm...igen.
-Vègre èrdekel! Ès gyönyörű vagy!
-Jo az összeállitás?-kèrdeztem sokkolva.
-Igen! Tökèletes!-nèzett rám büszkèn. Rá mosolyogtam ès elindultam felvenni a fehèr convers tornacsukám.
-Szia anyu.
-Szia szivem.-ès kilèptem az ajtón. Bedugtam a füles a fülembe és szépen lassan sétáltam a suli felé és közben azon gondolkodtam hogy vajon mit fognak mondani a stilusomra... Áhh de az is lehet hogy ennyivel nem vesznek észre... Ezek után inkább dudoltam a zenét. (...)
-Szi.... Wooow!!!-nézet rám Flo.
-Mi az?-kérdeztem kicsit idegesen mert minden szempárt magamon éreztem. Mondjuk nem lehetetlen mert amikor beléptem még senki sem vett észre aztán Flo kicsit hangosabban beszélt mint kellett volna. (...) Bementünk és leültünk a helyünkre. Az első óra tök könnyen ment és hamar el is telt. Miután elraktam a könyvem és a füzetem elővettem a telomat.
-Lemegyek a büfébe. Jön valaki?-kiabált Kitty az ajtóból. Senki nen szólt ugyhogy indulni készült amikor.... nem is tudom hogy hogy történt. Kicsit lessokoltam....tehát amikor meg akadt a tekintette rajtam.
-Melody? Jössz?
Először fel sem fogtam? Kérdőn néztem rá hisz eddig észre sem vett.
-Jössz velem a büfébe?-kérdezte meg mégegyszer.
-P....pe....persze.-elindultam az ajtó felé. Kicsit sokkolt de belül majd kiugrottam a bőrömből hisz azt tudni kell hogy aki jóban van Kittyvel az örüljön mert biztos nem sorolják a nyomik közé. Csendben sétáltunk egymás mellett a lépcső fele. Nagyon nyugtalanított a kérdés.... Miért?
De nem mertem megkérdezni mert...hát ő csak Kitty. Mikor a lépcsőhöz értünk elkezdett rezegni a telom a pénztárcámban. Elővettem és megnéztem.
Flo😍🌸❤
F:Szia. Mi volt ez?
M:Nem tudom. Én is ezen agyalok de nem merem megkérdezni.
Ezután eltettem mert Kitty hátranézett hogy jövök-e már.
-Milyen telod van?-kérdezte tök természetesen.
-Öhmm... Samsung Galaxy S8
-Az jo. ☺-mosolygott rám.
-Igen. És neked milyen van?
-Iphone 6.-mondta. Olyan volt a beszélgetés mintha már vagy 1000 éve full jóban lennénk.
-Hol vetted ezt a haspólót?-kérdezte miközben beálltunk a büfébe.
-Öhmm....asszem a New yorkerben.
-Az jo hely. Én is sokat járok oda.-mondta full természetesen. Még beszélgettünk pár szot a ruhákrol meg hogy ez után fizika. 😷😥 Mikor sorra kerültünk Kitty hátra nézett rám.
-Mkt kérsz?-eléggé ledöbbentett az amit kérdezett. Viszont nem akartam itt leállni egy menő csajjal veszekedni hogy majd én megveszem.
-Egy sonkás szendvicset colaval.-mondtam majd kiáltam a sorbol. Hallottam hogy Kitty magának is ugyan azt kéri. Annyira nem is különbözünk.
-Vissza adom.
-Jahj dehogy is. Nem kell!
-Dehogynem!-mosolyogtam rá.
-Nem kell. Egy barátnak ennyi meg sem kottyan.-mondta mosolyogva. Én pedig lesokkolzam. A barátjának szólitott.
-Nah jo Kitty.-álltam meg.-nagyon örülök hogy ilyen jóban vagyunk...de...miért? Mármint eddig levegőnek néztél.
-Azért mert eddig azt akartad hogy annak nézzünk. Nem tettél azért hogy ne nézzünk annak. Mindig szintelen életunt nem divatos göncökben jártál és még a komunikálást is kerülted velünk. Most pedig tettél azért hogy felfigyeljünk. Nem csak mi hanem az egész suli.
-Komolyan?
-Igen! 2-3 évvel idősebbeket is hallottam rolad sugdolozni.
-Tényleg?-mondtam meglepetten.
-Tényleg! Én pedig most szépen segitek el egyengetni az utad ezért figyelek rád és viszlek magammal mindenhova hogy részese legyél mindennek és értesülj mindenről.
-Ez kedves tőled.-mosolyogtam rá.
-Köszi. (...)
A terembe lépve minden szem ránk szegeződött.
-Csak gyere utánnam.-mondta halkan Kitty. Igy is tettem. Kitty után mentem a padjához. Kitty kihuzta a székét és leült. Rám nézett és megpaskolta az asztalt én pedig felhuppantam.
-Komolyan nem hiszem el hogy itt ülök az asztalodon.
-Hidd el én sem hogy észhez tértél. Mert amugy szép vagy.
-Köszi.-mosolyogtam rá. (...) Még beszéltünk pár szot aztán becsengettek. Leszáltam a padrol és hátra indultam de Kitty utánam szolt.
-Óra után a büfénél tali.-mondta én pedig mosolyogva bólintottam. Vissza sétáltam a padomhoz miközben egy csomó szempárt éreztem magamon. Talán azért mert joban lettünk Kittyvel,vagy magam miatt. Nem tudom. De élveztem.
-Ez mi volt?-kérdezte suttogva Flo.
-Kitty a barátjának tart.-mondtam izgatottan.
-Komoly? Eddig észre sem vett.-mondta közömbösen.
-Azt mondta hogy nem adtam rá okot hogy észre vegyenek meg hogy azzal a "stilussal" nem akartam hogy észre vegyenek. De most tettem érte.
-Ahham.-mondta unottan majd előre fordult mert belépett a tanár. Most kivételesen élveztem a fizikát mert a nyári élményekről beszélgettünk.(...)
Óra végén elraktam a könyveim és az ajtó felé indultam.
-Várj meg megyek én is.-kiabált utánnam Flo.
-Öhmm.....-néztem rá.
-Mi az?-nézett rám értetlenül.
-Ööö Kitty mondta hogy menjek velük.
-Óóó... akkor menj nyugodtan.
-Tényleg sajnálom!!
-Semmi baj! Menj csak!
Kisiettem az ajtón a pénztárcámmal a kezemben és elkezdtem agyalni. "Szeretem Flo de ahh..."  "Menő lettem ő meg nem..." " Hogy pattintsam le kedvesen?" Ezek jártak az agyamban. Viszont miután átgondoltam csak egy dolog jutott az eszembe.... Egy szörny vagyok. De nem akarom elcseszni ezt a lehetőséget hogy én is Kittyékhez tartozzak. Miután sikerült elhesegetnem valamennyi ilyen és ehez hasonlo gondolatot lementem Kitty.....ékhez!? Kitty,Jenifer,David és Martin.
(Jenifer Brooks Kitty hogy is mondjam... csatlosa!?...... Martin Turner David legjobb barátja/haverja)
-Szia Mell. Lépett oda Kitty.
-Hali.
-Gyere menjünk az udvarra.-mondta és maga mellé rántott. (...) Jelző csengő volt.
-Én elmegyek büfébe.-mondtam Kittyre nézve.
-Okés a lépcsőnél várunk.
-Kértek valamit?-kérdeztem. Mert hát Kitty is megkérdezte tőlem. Igy láttam jonak.
-Egy fantát szivi.-kacsintott rám Martin.
-Én egy sonkás szendvicset kérek Mell.-mosolygott rám Kitty. Rájuk mosolyogtam és elindultam a büfébe. Vettem fantát,két sonkás szendvicset meg 2 colat mert láttam hogy Kitty is azt szokot inni. Vissza indultam de mikor meghallottam Kitty hangját megtorpantam.
-Mi az hogy szivi? Nyugodjál már meg! Már most többen beszélnek rola mint rolad vagy rolam eggyütt véve.-mondta Kitty egy kicsit ingerülten. Ezen a kijelentésén kicsit meglepődtem de elmosolyodtam és oda mentem hozzájuk.
-Itt vagyok.-mosolyogtam. Oda adtam Martinnak a fantát aki egy kacsintással dijjazta,aztán oda adtan Kittynek a szenyát és a colat. Kicsit furán nézett rám.
-Láttam előző szünetben hogy ezt vettél hozza.-mosolyogtam.
-Köszi.-mosolygott vissza. (...)
A folyóson sétáltunk amikor megszólalt a csengő. Az ajtónál álltunk amikor valaki megfogta a kezem és vissza rántott....

~Itt a 2. Rész. 😊😊~

Èlet a sötèt úton 18+Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz