-El kell mondanom valamit.
Fél óra múlva már nem dorbézoltunk.-Micsodaa? - üvöltöttem a sírógörcs határán mikor Dave kijelentette, hogy el kell, hogy költözzön Sanghajba az apjával mert oda helyezték át és mivel nincs még 18 igy nem maradhat egyedül.
-Sajnálom kicsim... Nem tudok mit tenni ellene. - láttam rajta hogy ő sem bírja sokáig. És kész ennyi elég volt. Felpattantam és kiszaladtam a szobábol egyenesen az utcára, és futottam amerre csak láttam.Valamikor este 9 fele értem vissza a házba. Azt hittem már mindenki haza ment de nem. Martin ott ült az ágyamon és valószínűleg engem várt.
-Szia.-nézett rám ő is vörös szemekkel.
-Szia. - köszönten elhalló hanggal.
Oda ültem mellé és a vállára hajtottam a fejemet. Martin régebben is sok mindenből segített ki igy nem csoda hogy ő maradt itt.
-Itt akart ő is maradni de mondtam neki hogy az nem biztos hogy neked jót tenne.-mondta halkan. Én pedig csak hallgattam. Egyszerűen nem volt erőm beszélni sem.
-Viszont én úgy érzem kötelességem elmondani hogy a gépe holnap indul 12:05-kor. És azt tervezi, hogy búcsú nélkül megy el mert ugy kevésbé fáj neked.
Ennél a mondatnál megint eleredtek a könnyeim. És nem tudtam abba hagyni. Valamikor éjfél körül aludhattam el Martin ölében aki a hajamat simogatta.Reggel egyedül ébredtem. Kimentem a fürdőbe hogy rendbe tegyem magam de amit láttam a tükörben az megrémisztett. A hajam úgy állt hogy attol féltem soha többet nem tudom kifésülni. A szemem alatt feketés karikák húzódtak. Az orrom körül piros foltok voltak a sok fújástol, a szám pedig fel volt dagadva. Elődöntöttem hogy ma kihagyom a sulit mert így nem szándékozom be menni.
Amennyire tudtam rendbe szedtem magam meg hát ugye a smink csodákra képes és eldöntöttem hogy azért is kimegyek Dave elé a repülőhöz. 12:05-kor indul és mot van 10:23 ugyhogy még van időm fel öltözni meg enni valamit. Én ugy gondoltam hogy nem fogok kiöltözni hisz Dave igy ismert meg. Akkor igy is búcsúzzon el. Fel vettem egy hosszú szürke melegítő alsót meg egy egy fekete f*ck life feliratú haspólót. Lementem ettem meg elmosogattam magam után aztán össze szedtem mindenem a kis hátitáskámba majd felkaptam a fekete adidasomat és kil~otem az ajtón.A reptér előterében állok. 11:43 van és sehol sem látom.
Várjunk csak...
De. Meg van a fekete-citromsárga sapija amit mindig fordítva hord a fején. Oda szaladok és a hátára ugrok. Nagyon meglepődik mivel az egyen súlyát alig bírja megtartani. Mikor késztet rá hogy leszáljak és szembe forduljak vele akkor egyből neki esek a szájának aminek nem is ellenkezik. Hosszú-hosszú percekig álltunk igy csókolózva és nem akartam hogy vége legyen. Könnycseppek folytak le az arcomon. Amikor ezt megérezte azonnal megállt és magához húzott. Olyan szorosan ölelt ahogy még sosem.
-Nem hagylak itt örökre. Ígérem hogy vissza jövök. - súgta a fülembe. Nem tudtam rá reagálni csak csukott szemmel még erősebben szorítottam.
-Mennem kell. - suttogta.
Én pedig a fejemet a melkasához durtam még jobban. Nem akartam hogy mennyen. De ő lassan felemelte a fejemet és úgy csókólt meg ahogyan még sosem... Aztán elsétált...Éppen a párnámat áztatom szarrá miközben Martin simogatja a hátamat. Mikor elindultam haza a reptérről írtam neki egy üzit.
"Baj van."
Ő egyből értette és el is jött a sulibol miattam.
-Tudta ő hogy nem szabad elköszönnötök mert akkor nincs ez.
-De muszály volt utoljára megölelnem, beszivnom az illatát és megcsókolnom.
-Én megértem.
11 óra lehetett kb mikor Martin azt mondta haza megy. De nem akartam. Azt akartam hogy itt legyen mellettem ugyhogy megkértem hogy aludjon itt. Ő pedig itt aludt.
-Holnap sem jössz?
-Szerintem nem. Kell ez a kis pihi most... Aztán majd látjuk mi lesz.-mondtam miközben a fejem a melkasán nyugtattam. És kb ennyire emlékszem utánna elnyomott az álom.Hejhooo
Sajnálom hogy ilyen rövid lett és azt is hogy ritkán vannak részek. Csak elég zsufolt a nyár. Holnao pedig elutazom Nagykállóra táborba ugyhogy max 1-2 rész lesz de Augusztus elején mikor vissza jövök akkor nem lesz ilyan sok minden majd akkor lesz több rész. Addig is puszi és további jó nyarat!😘❤️Csamina személyesen😂❤️🤙