נקודת מבט רומי:
קמתי עם כאב ראש חזק עדיין קשורה לכיסא, נזכרת בארועי אתמול שמתי לי שנשארתי עם הלבשה תחתונהש אבל אחרת.. הוא הלביש אותי?! אני מקווה שלא! אחרת הפדופיל הזה מת! אוף על מי אני עובדת אני יודעת שאין לי סיכוי נגדו!
שמעתי מוזיקה חזקה מלמעלה ניחשתי שיש שם מסיבה, צעדים שהתקרבו למרתף קטעו את מחשבותיי לפתע הדלת נפתחה בעוצמה חזקה מאוד, זה לא אותו האיש שהכה אותי איש אחר שערו היה בצבע חום מבולגן הוא לבש חולצה לבנה צמודה שהבליטה את השרירים שלו והיה משהו כמו מטר 70 ועיניו היו ירוקות מהממות, אלוהים הוא כלכך חתיך חשבתי לעצמי, הוא נכנס וישר מעד על הרצפה, הוא שיכור חשבתי לעצמי וגילגלתי עיניים, וואי איזה יפה את הוא מילמל עומד ליפול פעם נוספת רוצה לצאת איתי? אמר בקול מסטול, למה את לא עונה לי? למה אני לא עונה לך בו נחשוב אולי בגלל שיש לי טייפ על הפה?!ניסיתי לדבר כשהטייפ עדיין על פי אבל המילים נשמעו עמומות ולא מובנות, אה הבנתי המשיך בקולו המסטול זה בגלל שיש לך טייפ על הפה אמר כאילו קורא את מחשבותיי, את רוצה שאני אוציא לך אותו? שאל ואני הנהנתי בהתלהבות מבינה שזה ההזדמנות שלי לקרוא לעזרה, אממ לא הוא אמר מצחקק עשיתי פרצוף זועף, את חמודה שאת עצבנית המשיך בשלו, יש לי רעיון אמר אני אוריד לך את הטייפ בתנאי שתגיד שאני חתיךאמר בפרצוף זומם הנהנתי והוא ניגש והוריד לי את הטייפ בעדינות, אני מחכה אמר בקול בכייני סבבה אמרתי "אתה היצור הכי מכוער שראיתי בחיים שלי ולגמרי רחוק מלהיות חתיך, אמרתי וחיוכו ירד מפניו בשנייה ומבטו הפך עצבני הוא החזיר את הטייפ לפי ויצא טורק אחריו את הדלת בעצבים.
לאחר משהו כמו 3 דקות שהרגישו נצח, הוא חזר עם שלושה אנשים מגודלים מאחוריו הם שיכורים גם, הוא ניגש אליי מוריד ממני את החבלים ותפס בידי בחוזקה, בידי החופשיה, קירבתי את ידי אל פי מורידה את הטייפ המעצבן שמונע ממני לדבר בנתיים האיש השיכור ממקודם הוביל אותי לפינה בחדר וקשר אותי לקיר כשאני עדיין לבושה בהלבשה התחתונה שכנראה שהחוטף שלי הלביש לי, איככ עדיין מגעיל אותי לחשוב על זה בינתיים האיש השיכור הוריד את חולצתו (לא יהיה פה קטעים מיניים אלא רק כמה נשיקות) הוא נצמד לגופי ונישק אותי באגרסביות, הוא התעצבן וכשאני לא הגבתי לנשיקתו הוא עצר לרגע ואז סטר בחוזקה ללחי שלי בשלב זה כבר לא יכולתי יותר והדמעות התחילו לזלוג ולא הפסיקו, את בוכה?הוא לעג לי והאנשים שמאחוריו צחקו אולי ככה תלמדי לא להתנגד לי יותר הוא אמר בקול מאיים וניגב את דמעותי, ואז ללא שום סיבה סטר ללחי שלי שוב, יבבות חלושות נפלטו מפי תשתקי כבר כלבה מטומטמת אמר וקשר בד לפי לגרם לי להפסיק לדבר וכבר לא שמעו את היבבות שלי, ככה טוב יותר אמר בסיפוק כשדמעותיי מפסיקות לזלוג ידו ניגשה לשיערי והוציאה את הגומייה שתפסה את שיערי בקוקו גבוה והדוק, הוא העביר את ידו בשיערי הרך, והתחיל להוריד אותה מעביר אותה בצוורי בעדינות שעשתה צמרמורת, רעדתי והוא שם לב שזה מגעיל אותי וצחק והאנשים שמאחוריו גיכחו הוא המשיך לרדת עד שנעצר בחזה שלי ואז..
_____________________
היי בנות אני ממש מקווה שאהבתן את הפרק, מצטערת שהעלתי את הפרק כל כך מאוחר פשוט חזרנו מאוחר למלון ורק שם היה לי wifi אני ממש אשמח אם תצביעו ותכתבו לי בתגובות מה שחשבתן על הפרק שלי
shaked11111
YOU ARE READING
דווקא לי
Aksi~סיפור חטיפה~ ניקול היא ילדה שקטה ויפה, בעלת עיניים ירוקות ושיער חלק בצבע חום דבש שמגיע לה עד השכמות, לניקול אין אבא, היא איבדה אותו בגיל 4 בלבד כשהוא נרצח מול עינייה, לניקול יש חברה אחת וקוראים לה רומי, רומי וניקול היו עושות הכל ביחד, עד שלפתע גם...