Nominacje, wyjaśnienia

3 1 0
                                    

Witam w tym pozbawionym sensu fanfiction ponownie, o ile ktoś w ogóle będzie to czytał.
Miałam taki idealny pomysł na te opowiadanie i nagle wszystko się popsuło, w świat poszły trzy rozdziały, a ja zniknęłam. No cóż, mam nadzieję, że po tak długiej przerwie się nie wypaliłam :')

Dobra, ale zostałam nominowana przez LexiX5 za co bardzo dziękuję ^_^

1. Jak masz na imię?

Aleksandra to bardzo popularne imię, prawda?

2. Jaka jest Twoja ulubiona potrawa?

Właściwie nie umiem wybrać jednej ulubionej potrawy, ale myślę, że ziemniaki, filet i smażone warzywa są naprawdę dobre.

3. Jaka jest twoja ulubiona pora roku?

Stanowczo zima, bo wtedy nikt nie ma prawa wyciągnąć mnie z pod  kołdry.

4. Czy masz jakiś ulubiony zespół, artystę? Jeśli tak, to kim oni są/kto to jest?

Jeśli chodzi o zespół to najbardziej cenię Twenty One Pilots, a z artystów podziwiam Ariane Grande, mimo że do niedawna szczere jej nie lubiłam.

5. Jaka piosenka Ci się ostatnio wkręciła?

Zakochałam się w piosence z filmu ,,Valerian i miasto tysiąca planet" - I Feel Everything, Cary Delevigne.
Jest po prostu cudowna <3

6. Co ostatnio wpadło Ci w oko na Wattpadzie?

Wkręciłam się w romans ,,Zdobyć Projektantkę" FourtyFourQ
Gorąco polecam 🔥

7. Jaki jest twój ulubiony serial?

Wstyd się przyznać, ale najzwyczajniej w świecie nie mam cierpliwości do seriali. Mimo to, od jakiegoś czasu przymierzam się do ,,Riverdale".

8. Czy lubisz grać w gry komputerowe? Jeśli tak, to jaka jest Twoja ulubiona?

Nie gram w gry, nie mam własnego komputera. Bieda na całego.

9. Ostatnio przeczytana książka, nie na Wattpad?

Kończę czytać ,,Czarną Madonnę" - Remigiusza Mroza. Jeśli lubisz książki o tematyce końca świata i katastrof to z całą pewnością musisz to przeczytać.
Wcześniej czytałam jeszcze ,,Zły Romeo" - Leisy Rayven, w której też się zakochałam. Polecam obie ❤

No to na tyle. Teraz nadszedł ten moment, w którym ja nominuję kolejne osoby, ciągnąć niekończącą się karuzele śmiechu.
No to tak, lecę na oślep :


uczu-ciowaa

czekoladaks

luvhazzx

Moje pytania do was, kochani:

1. Jaka kategoria książek jest Twoją ulubioną?

2. Piosenka, którą uwielbiasz i nigdy Ci się nie znudzi?

3. Zespół, artysta lub jakaś sławna osoba, którą kiedyś lubiłaś, a teraz nie możesz na nią patrzeć?

4. Najbardziej zaufana marka telefonów?

5. Czy kiedykolwiek zacząłaś ćwiczyć w domu, bądź na siłowni? Jeśli tak, To jakie były tego efekty i ile czasu to robiłaś?

6. Czy twoim zdaniem, ładniej zdjęcia wyglądają powieszone w ramkach czy przyklejone taśmą?

7. Czy możesz polecić jakiś dobrze  napisany i skończony romans na Wattpadzie?

To będzie na tyle *__*

Jeszcze raz dziękuję za nominację!
Mam nadzieję, że jeśli wrzucę następny rozdział będzie przynajmniej jedna osoba chętna, która będzie chciała to przeczytać ;))

Pozdrawiam,
stayfine

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 08, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

My Illness Where stories live. Discover now