1. Düğünden kaçış

116 11 12
                                    

Filiz

Benim 23 yaşım var ve Sarpla gizli bir ilişki yaşıyoruz. Gizli olmasının sebebi, onların şirketiyle bizim şirket rakip ve babam onun babasını hiç sevmiyor.

Bu gün pazar olduğu için şirkete gitmemişdim. Odamda oturup, Sarpla tablette görüntülü konuşuyorduk. Birden odamın kapısı çalındı ve açıldı. Kapının açılmasıyla tableti ne yapacağımı şaşırdım ve yastığın altına koydum. İçeri giren babamdı.

-Nasılsın benim güzel kızım? Ne yapıyorsun?

-İyiyim babacığım. Hiç hiç bir şey yapmıyorum. Oturuyorum işte.

Bunu dememle yastığın altından Sarpın sesi geldi. " Aşkıım ne oldu? Neredesin ? " diye . Babamda şüphelice bana bakıp,

-O da ne?

-Hiiiç! Dizi seyr ediyordumda o. Şimdi sustururum ben onu.

Yastığı babamın göremeyeceği kadar az kaldırdım ve telefonu Sarpın yüzüne kapatdım.

-Evet. Susturdum işte. Eeee babacığım bir şey mi var? Sen öylesine gelmezsin odama da.

-Evet. Aslında var. Ben düşünüyorum ki artık senin evlenme vaktin geldi.

-Eeee.... yani?

-Bu gün Efe ve babası seni istemeye gelecekler.

-Ne? Hayır. Ben Efeyle evlenmem. Biz onunla arkadaşız.

-Hayır. Arkadaşlık bitti. Şimdi evlenme zamanı. İtiraz istemiyorum.

-Ama.....

Kelimemi yarıda bırakıp, hızla odamdan çıktı. Bende öyle kala kaldım. Ağlamaya başladım. Sonrada Sarpı aradım. Sarp benim ağladığımı görüp,

-Ne oldu sana böyle? Neden az önce suratıma kapatdın?

-Çünkü babam geldi.

-Neden? Ne dedi sana ?

-Bu akşam Efe ve babası bize beni istemeye gelecekler.

-Ne? Bu asla olamaz. Efe Eceyle sevgili değil mi? Efe benim en yakın arkadaşım ve bunu bana nasıl yapar.

-Evet öyle. Bence babalar Efeninde fikrini sormamışlar.

-Biz bu işi hal etmeliyiz.

-Bence de.

-O zaman akşam görüşürüz.

-Nasıl yaa? Ben gelemem ki.

-Saat 12 i çeyrek geçince sizin sokağın başında. Evden kaçıp, gelirsin. Bir de Eceyede söyle o da gelsin. Nede olsa bu hepimizin sorunu.

-Aynen.

-Bende Efeye söylerim.

-Tamam. Ben bir gidip annemle konuşayım. Belki o babamı vaz geçire bilsin.

-Tamam. Üzülme canım. Ben seni bu işden kurtatacağım. Sen benden başkasıyla evlenemezsin.

-Seni çok seviyorum.

-Bende seni.

Telefonu kapattıkdan sonra. Aşağıya indim. Annem bahçede oturuyordu. Babamsa şirkete gitmişdi galiba.

Annemin yanına gidip, onun karşısında oturdu.

-Anne babamın yaptıklarından haberin var değil mi?

-Evet.

-Anne ben Efeyle evlenmek istemiyorum. Lütfen bunu babama anlat onu ikna et. Vaz geçsin beni evlendirmekten.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 28, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kaçalım mı?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin