(Сэүний талаас)
Өглөө сэрэхэд Юри алга. Ганцаараа гадуур гарах дургуй болохоор санаа зовж байлаа. Тэгтэл хаалга дуугаран тэр ороод ирэв. Нүүр дүүрэн инээмсэглэлтэй.
-хааччихаад ингэж удаж байгаа юм? Бас яагаад ингэтлээ инээчихээв? Ам чинь задарлаа!
-сууж байгаад ярилцая! Чамд хэлэх гоё бөгөөд чухал мэдээ байна! (хажуугаар зөрөн буйдан дээр суух)
-юуны талаар хүүхдийн талаар уу? Чи зөвшөөрч байгаа юм уу?
-ингээд тэнэгтээд байдийшдэ! Зүгээр чимээгүй сонс! Би сая эмнэлэг яваад ирлээ! Одоо би ганц бие болсон. Мэдээж чи минь надад байгаач хүүхэд гэж байхгүй болсон!
-юу юугаа яриад байгаа юм? Чи арай хүүхдээ авхуулчихсан гэж хэлэх гээд байгаа юмуу? Тэгээд тийм их баяртай байсан юм уу?
-тиймээ яасан?
-Мин Юри чи юу хийчихсэн юм бэ?
-юу юу хийсэн гэж би өчигдөр өөрийнхөө сонголтыг хэлчихсэн! Чи арай намайг хүүхэд төрүүлнэ гэж бодсон юм биш биз дээ?
-........
-яаг тэгэж л дээ? У Сэүн чи яагаад ийм тэнэг юм бэ? Ажил дээрээ ухаантай боловч гэртээ усан толгой!
-чи миний юунд болсон юм? Над шиг эхнэртэй хүнтэй яагаад явалдсан юм?
-чамд хайртай болохоороо л за тэр яахвээ манай найзууд одоо уулзах гээд байна л даа хайрдаа хэдэн төгрөг өгөөч! Бас уулзахаасаа өмнө шинэ хувцас гутал авмаар байна!
-"миний бодсон зөв байжээ чи миний хөрөнгөнд болсон юм байна" үгүэ чадахгүй
-чи юу гэсэн бэ?
-сонссоныг чинь л хэллээ! Би чамд үүнээс цааш мөнгө цухуйлгагчгүй! Чи тийм л их хувцас авах дуртай, мөнгөнд надаас их хайртай юм бол өөрөө ажил хийгээд өөрийн гараар мөнгө ол! Мөнгө тарьдаггүйг өөрийнхөө биеээр мэдэр! Би явлаа!(Миний талаас)
Жунин ажилтай гээд яваад өгсөн болохоор өдрийг ганцаараа л өнгөрүүлэх нь. Уйтгартай юм. Жунинтай байхад уйдахыг мэддэггүй байж дээ. Цайгаа ууж дуусаад зурагт үзэн сууж байтал хонх дуугарав. Жунинийг байх гэж бодон баярлаад хаалгаруу гүйн үүдээ онгойлгоод "намайг санаад ирээ юу" гэтэл тэр биш. Яагаад эхлээд царай руу нь хараагүй юм бол. Өөрийгөө гайхаж байна.
-ч чи энд яагаад?
-эхнэр дээрээ зочилж байна! Бас хүүхдээ харах гээд!
-У Сэүн больж үз, зугаатайгаа муудалцаад ирээ юу? Духан дээр чинь биччихэж! Тэглээч энэ чиний хүүхэд биш бас би чиний эхнэр биш! Ширүүн хандсан бол уучлаарай гэхдээ одоо яв!
-ингэж хандахгүй байж болохгүй юм уу? Намайг уучилж болохгүй юм уу?
-би биш чи л намайг эхэлж хуурсан! Чи болон чиний тоглоомны ачаар би жинхэнэ хайртайгаа учирсан. Миний хүүхдийг яг л өөрийн хүүхэд шиг хайрлаж, санаа тавьдаг нэгнийг олсон. Одоо явдаа! Би гарах ажилтай!
-ойлголоо миний бурууг би мэдэх ч чи намайг уучилна гэдгийг би мэдэж байна! Явлаа! Дараа уулзая! Бас Нами нэг зүйлийг хэлэхэд би одоо ч чамд хайртай шүү! (гэрээс гарах)Би яагаад түүнд ингэж хандсанаа мэдэхгүй байна. Түүнийг хайртай гэж хэлэхэд зүрх өвдсөн. Би түүнд хайргүй гэж бодсон ч зүрхэнд жоохон ч болов оч үлдсэн бололтой. Магадгүй түүнийг ямар нэгэн үйлдэл хийхэд зүрх минь хүчтэй цохилох юм шиг санагдсан.
Бодол болон сууж байтал хаалга дуугаран Жунин орж ирэв. Тэр инээсээр зочний өрөөнд орж ирэхдээ ганцаараа биш хоёулаа орж ирэв.
-энэ юу вэ?
-юу вэ биш хэн бэ гээч! Танилц энэ миний нохой Жан А. Би чамд хэлж байсан ш дээ!
-аан нөгөө Монгу Жангу Жан А гээд байсны Жан А нь юмуу?
-ммм би ойрд их ажилтай чамайг гэртээ ганцаараа уйдаж магадгүй гээд найзаа дагуулаад ирлээ!
-баярлалаа! Өнөөдөр их удлаа шүү! их санасан!
-би ч гэсэн их санасан! Бас энэ бяцхан зулзагаа ч гэсэн (гэдсэн дээр үнсэх)
-өлсөж байна уу? Түр хүлээж байгаарай би хоол хийгээд өгье!
-хэрэггүэ чи одоо ч хордлоготой байгаа! Би өөрөө хийгээд идчихье! Чи Жан А тай тоглож бай за!
-зазаЖунин хоол хийн, харин би бодолд автсан хэвээрэй л. Би өөртөө олон удаа хэлсэн. Миний зүрх сэтгэлд У Сэүн гэдэг хүн байхаа больсон. Зөвхөн Ким Жунин гэдэг хүн л миний сэтгэлийг эзэмдсэн. Би сонголтоо аль хэдийн хийсэн гэж бодож байна. Миний сонголт бол Ким Жунин.
<сайнууцгаа✋🏻 удаан уулзсангүй шүү тэ🤔🤗админ нь эргээд ирлээ😃💋 одоо идэвхтэй байнаа удаан амарцан чинь толгойд юу ч орж ирдэггүэ🤣🤣 за тэр яахвээ удаан хүлээлгэсэнд уучлаарай оруулъя гэсэн ч чадахгүй байсаар өдийг хүрчлээ🙏🏻😢👌🏻😭тэгээд сайхан сэтгэгдлээ бичээд вотэ дарвал дараачийн хэсэг удахгүй орно шүү👌🏻🤣🙏🏻✋🏻❤️>
YOU ARE READING
Насан туршийн хайр❤️ /the end/
RomanceГол дүрд: Им Нами, У Сэүн, Ким Жунин Төрөл: Романс