Στη Νέα Υόρκη...
Λοιπόν, σήμερα είναι μια υπέροχη μέρα. Γίνομαι 18. Τι καλύτερο μπορεί να μου συμβεί; Κάθε αγόρι και κορίτσι εύχεται αυτήν την μέρα. Είναι η μέρα που πλέον έχω το δικαίωμα να κάνω ότι θέλω. Πάντοτε όμως ευχόμουν να γίνω ηθοποιός όπως η Angelina Jolie ή η Kristen Stewart, όμως ο πατέρας μου δεν συμμεριζόταν τα όνειρα μου.
-Άντε αγάπη μου έχεις και σχολείο, πάλι ονειροπολείς; είπε βροντερά για να με συνεφέρει
-Μπαμπά δεν ονειροπολώ, απλά σχεδιάζω το μέλλον μου, του απάντησα.
Όπως πάντα απέφευγε αυτού του είδους συζητήσεις, λες και έπρεπε να γίνω κάτι που αυτός ήθελε ( πχ. γιατρός). Πιστεύω πως αυτό θέλει γιατί πριν από 10 χρόνια είχε γίνει ένα σοβαρό αυτοκινητιστικό δυστύχημα. Η μητέρα μου πέθανε από αιμορραγία. Δυστυχώς δεν πρόλαβαν να την σώσουν. Γι αυτό ο πατέρας μου θέλει να γίνω γιατρός για να σώζω αθώες ψυχές. Άκουσα ότι ένας λύκος πετάχτηκε απότομα πάνω στο αυτοκίνητο. Ήταν η χειρότερη μέρα στην ζωή μου.
Τέλος πάντων έχω και σχολείο. Διαγώνισμα μαθηματικών (f-u-c-k) με ένα αυστηρό καθηγητή. Ανυπομονώ να γράψω για να τελειώνω με αυτό.
Η Μελίσσα και η Άννα ( οι κολλ μου) με περίμεναν απ'έξω.
-Καλημέρα κορίτσια.
-Καλημέρααα. Είσαι έτοιμη για το τεστ;
-Ναι μάλλον. Εσείς;
-Εγώ έκανα ένα σκονάκι. Αλλά σσσς.
-Και γω έκανα ένα.
-Ξέρετε τι είναι σήμερα;
-Όχι
-Αα εντάξει
Φτάσαμε στο σχολείο. Μπήκαμε μέσα και κατευθύνθηκαμε προς τα ντουλαπάκια μας. Μόλις έβαλα τον κωδικό του δικού μου και το ξεκλείδωσα. Μπαλόνια άρχισαν να πετάγονται από παντού.
-Surprise...
-Είστε οι καλύτερες.
Άρχιζαν να μαζεύονται τα παιδιά της τάξης μου και να μου τραγουδάνε. Όλα κυλούσαν υπέροχα μέχρι που μας διέκοψε ο μαθηματικός.
-Ησυχία. Δεν σας έχουν μάθει τρόπους; Βγείτε έξω από το σχολείο.
-Μάλιστα, είπαμε όλοι...Γεια σας,
Αυτή είναι η πρώτη μου ιστορία. Ελπίζω να σας αρέσει.
Μέχρι το επόμενο κεφάλαιο καλή συνέχεια! Don't forget: ⛤ράκι και comments
Θέλω γνώμες!!!
YOU ARE READING
W.D.O.N (Werewolves, Dangerous or not?)
Werewolf1st Book of Werewolves Triology Μύθος ή πραγματικότητα; Όλοι έχουμε την απορία αν υπάρχουν λυκάνθρωποι. Υπάρχουν; Αυτή την απορία θα αας την λύσει το 18χρονο λυκειόπαιδο Justin. Νέος λυκάνθρωπος. Συνδεδεμένος στην ιστορία των προγόνων του, πρέπει να...