247 127 9
                                    

Iris POV

Μόλις γύρισα σπίτι ήμουν πολύ κουρασμένη. Όλη την μέρα σκεφτόμουν όλα αυτά που μου είπε ο πατέρας μου. Κόντευσε να σπάσει το κεφάλι μου. Δεν μπορούσα να το συννειδητοποίησω. Ένιωθα λες και ήμουν σε ενα όνειρο. Προσπαθούσα να δω την καλή πλευρά. Πιστέψτε με δεν υπήρχει. Μα τι; Όχι! Δεν γίνεται! Έτσι έλεγα συνέχεια. Όλα αυτά που τα αποκαλούμε μύθους είναι αλήθεια. Ενω σκεφτόμουνα, ο πατέρας μου μου ζήτησε να μπει μέσα.
-Iris, μπορώ να μπω, είπε ο πατέρας μου.
-Φυσικά, του είπα διστακτικά και ξεκλείδωσα την πόρτα.
-Πρέπει να γίνεις κυνηγός, είπε.
-Μα δεν έχω εμπειρία, του είπα με ένα αρνητικό ύφος. Δεν θέλω! Πως το λένε!
Αφότου μου εξήγησε το θέμα περί κυνηγού, κατάλαβα οτί τόσα χρόνια που πηγαίναμε για τοξοβολία το κάναμε για να γίνω κυνηγός. Νιώθω οτί το παρελθόν μου ήταν ψεύτικο. Και απ' την άλλη πως μπορώ να σκοτώσω έναν αθώο άνθρωπο.
Μέχρι το πρωί προβληματιζόμουν. Τελικά κάποια πράγματα είναι ξεκάθαρα. Ίσως στην Νέα Υόρκη να μην είχε λυκανθρώπους και γι'αυτό μετακομίσαμε. Δεν πίστευα τον πατέρα μου. Είναι κρεττίνος, εγωιστής και πολύ ηλίθιος. Πήρα την τσάντα μου και έφυγα. Δεν προλάβαμε να χαιρετηστούμε. Αποφάσισα να κάνω μία βόλτα.

Εντωμεταξύ στο σπίτι του Justin...
-Χευ Stiles, πως από δω, ρώτησα.
-Δεν θυμάσαι έχουμε εργασία στα Αγγλικά, είπε κάνοντας γκριμάτσες.
-Πάλι δεν πρόσεξες στο μάθημα, να γιατί κατεβαίνουν οι βαθμοί σου, φώναξε η μαμά μου.
-Πάμε πάνω Stiles, έχουμε μία εργασία να κάνουμε, είπα και αποχωρήσαμε από το καθιστικό...
______________________________________

Hi
ελπίζω να σας άρεσε
Καλή συνέχεια μέχρι το επόμενο κεφάλαιο.

Ααααα έχω όμως κάποιες ερωτήσεις όμως:
1) Shipαρετε το Jiles;;
2) Η Iris πιστεύετε ότι θα τα καταφέρει;;
3) Shipαρετε Jiris;
4) Πρέπει να κρατήσει ο Justin αυτό το μυστικό από τους φίλους του;;
Μην ξεχνάτε ποτέ μα ποτέ να πατήσετε ένα αστεράκι. Ακόμα και οι ghost readers μπορούν να γράψουν τη γνώμη τους. Άρα περιμένω και κόμμεντ
Καλή συνέχεια
❤😎❤😎

W.D.O.N (Werewolves, Dangerous or not?)Onde histórias criam vida. Descubra agora