Συνέχεια Σύντομα

115 86 0
                                    

Πρώτον αποφάσισα να γράψω 2ο βιβλίο
Λοιπόν παιδιά το πρωτο μέρος τελείωσε. Αλλά το δεύτερο έρχεται σύντομα.
Θα κάνω μία μικρή σύνοψη των τελευταίων κεφαλαίων. Η Iris ξαναζωντανεύει με το φιλί του Damon και όχι με του Justin. Όμως αυτό δεν αποθαρρύνει τον Justin και την Iris. (Έτσι θα έχουνε και άλλες σκηνές Jiris
Όμως η Iris έχει λίγα συναισθήματα για τον Damon).Η Bella μαχαιρώνεται στην τελική μάχη και βρίσκεται στο νοσοκομείο.Όμως η Iris την σώζει. Ο Nolan τους βοηθάει και κερδίζει την εύνοια τους. Αυτά συνέβησαν.

______________________________________
Λίγα λόγια για τους ήρωες μας.
Ο Justin αρχίζει να ξεπερνά τον θάνατο των γονιών του. Νιώθει υπέροχα με την Iris.

Η Iris νιώθει πολύ περίεργα ύστερα από το φιλί. Ξέρει οτί ήταν αληθινό και αυτό την διεγείρει περιέργεια να μάθει αν νιώθει κάτι για τον Justin.

Ο Alec δεν θα παίξει σημαντικό ρόλο. Η Maddie όμως ναι. Θα ταξιδέψουν μαζί για να αναζητήσουν νέα πράγματα. Όμως η Maddie θα γυρίσει μόνη της στην νέα Βιρτζίνια ενώ θα αφήσει τον αδελφό της πίσω.

Ο Nolan θα κερδίσει την εμπιστοσύνη τους δίκαια όμως. Θα κάνει τα αδύνατα δυνατά για να πλησιάσει την Iris.

Ο Stiles είναι πολύ χαρούμενος που η Bella θεραπεύτηκε. Την επισκέφτεται κάθε μέρα μέχρι να αναρρώσει πλήρως.

Η Bella προσπαθεί να αναρρώσει.

Ο Damon πλησιάζει την Iris όσο μπορεί γιατί ξέρει οτί είναι φίλος του ο Justin.

Σπόιλ για το βιβλίο
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
*Το βιβλίο θα λέγεται The Alpha
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
*Εμφάνιση της Hannah από το πρώτο κεφ.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

*Κακός θα είναι ο Daniel αδελφός της Hannah.

W.D.O.N (Werewolves, Dangerous or not?)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant