Na jó, Balu mindjárt itt lesz és megyünk gördeszkázni, de sehol nem találom a telefonom. Biztos már megint az öcsém vette el, hogy játsszon rajta.
-Marci! - kezdtem el keresni az öcsém.
-Itt vagyok a szobámban! - kiabált vissza.
-Nálad van a telefonom? Legutóbb te játszottál rajta - kérdeztem a szobájába belépve.
-Visszakérted. Nincs a lila kis táskádba?
-De lehet. Köszi - mondtam és elkezdtem keresni.Pont akkor lett meg mikor Balu ideért.
-Szia! - köszöntem neki mosolyogva és megöleltem.
-Szia Bell! - köszönt miközben viszonozta az ölelést és nyomott egy puszit a homlokomra. - Mehetünk?
-Igen, csak szólok anyának és hozom a deszkám.
-Jó, addig itt megvárlak. Siess!-Anya, elmentem.
-Oké, de majd hívlak és akkor gyere haza ebédelni.
-Rendben.
-A telefonod meg van?
-Igen, itt van - mondtam és felmutattam.-Szia!
-Szia!-köszönt el és adott egy puszit.-Mehetünk - mondtam Balunak és felkaptam a fekete tornacipőm.
-Na és hova menjünk? Skate pálya vagy az utcákba ahol lenni szoktunk? - kérdezte.
-Mit szólsz ha ezt is, azt is?
-Én benne vagyok. Kezdjünk a pályával?
-Persze! - mondtam mosolyogva.Mikor odaértünk mutatott egy új trükköt amit nem rég tanult.
-Azta! Azért ez nekem még nem megy. Segítesz?-kérdeztem.
-Persze - mondta elmosolyodva.
Már körülbelül két órája gyakoroltunk és már egész jól ment az új trükk, amikor anya hívott.-Szia! - köszöntem mikor felvettem a telefont.
-Szia! Csak azért hívlak mert tíz körül elmentetek és már dél van.Nem vagytok éhesek?
-Én egy kicsit.
-Akkor gyere haza ebédelni. Ha Balut elengedik ő is jöhet.
-Rendben. Megkérdezem, hogy jön-e és megyek.
-Oké. Siess haza! Szia!-köszönt el.
-Szia!-Minden oké? - kérdezte Balu.
-Igen.Csak anya szólt, hogy menjek haza ebédelni. Azt mondta jöhetsz te is ha elengednek.
-Felhívom anyát és megkérdezem.
-Oksa. Én addig deszkázok még egy kicsit.Imádok itt lenni a pályán. Nem tudom miért, de engem megnyugtat a deszkázás.
Sziasztok! Itt vagyok az első résszel. Remélem tetszik😊Ha igen nyomj egy vote-ot. Véleményekre kíváncsi vagyok. Nem sokára jön a következő rész .A borítót nagyon köszönöm Linduus04 -nek!❤️
YOU ARE READING
Várható és váratlan
Teen FictionMinden rendben volt.Aztán ismét felbukkant egy régi barát és az életem felfordult. A borítót nagyon köszönöm @Linduus04-nek ❤