🌸6.rész🌸

28 4 0
                                    

Sziasztok! Sajnálom, hogy eddig nem volt rész. Lassan egy éve nem írtam ide... Mondhatnám, hogy nem volt időm és elfoglalt voltam, de akkor hazudnék. Eleinte nem volt ihletem, utána kedvem, aztán mikor mindkettő volt egyszerűen nem bírtam rávenni magam az írásra. Végül addig húztam az egészet, hogy már időm se lett. De most már itt vagyok. Remélem tetszeni fog ez a rész.😊❤

-Egy Átlagos Lány

Reggel arra keltem, hogy valaki folyamatosan csöngetett. Rá feküdt a csengőre, vagy mi a fene? Egy ideig vártam valaki hátha kinyitja, de nem. Gyorsan felöltöztem és már szaladtam is.

-Megyek már! - kiáltottam a lépcsőről lefelé menet, ugyanis az a valaki csak nem szállt le a csengőről.

Amikor kinyitottam az ajtót meglepődve láttam, hogy legjobb barátnőm áll az ajtóban.

-Szia! Hát te? - kérdeztem tőle.

-Szia! Bocsi, hogy így reggel berontok, de óriási hírem van. Csoda, hogy eddig bírtam - mondta hatalmas mosollyal.

-Mi történt? - engedtem beljebb.

-Ezt nem fogod elhinni. Konrád elhívott randizni -mondta a végét már sikítozva és ugrálva.

- Te jó ég! Ez komoly? - kezdtem én is ugrándozni. - Mikor? Hogy? Mi volt?

-Hát... - kezdte és leültünk a kanapéra. - Tegnap miután elmentél, gondoltam elmegyek sétálni a parkba. Egyszer csak megláttam Konrádot aki integetett és oda jött hozzám. Elkezdtünk beszélgetni. Először csak a suliról aztán minden féléről. Aztán közölte, hogy sajnálja, de mennie kell, de folytathatnák ezt a beszélgetést egy randin. Mire természetesen igent mondtam és megbeszéltük, hogy ma este elmegyünk, mert ugye holnap már suli - fejezte be folyamatosan mosolyogva.

-Ez óriási - öleltem meg.

-Majd segítesz elkészülni?

-Persze. Hova mentek?

-Azt mondta az titok, de öltözzek elegánsan.

-Rendben. Akkor majd később átmegyünk hozzátok. Egyébként nekem is van egy óriási hírem - mosolyogtam és elmeséltem neki, hogy mi volt tegnap Áronnal.

-Ez szuper! Örülök, hogy most már minden rendben - mondta mikor befejeztem.

-Hidd el, én is.

*****

Reggel az ébresztőmre keltem. Kezdődik a suli... Ismét. Nem igazán hiányzott. Szerencsére ma csak négy osztályfőnökink lesz. Felvettem egy farmer rövidnadrágot és egy fehér "We Are TheVR" feliratú pólót. (Aki nem ismeri, a TheVR egy youtube csatorna amit két srác, Jani és Pisti vezet.~író) Amikor kész voltam a reggelivel és az iskola időben mindennapos reggeli vitám is megvolt Ábellel, fogtam a gördeszkám és már indultam is a buszhoz.

*****

Reggel találkoztam Majával a buszon és mesélt a tegnapi randijáról. Nagyon jól sikerült. A suliban minden rendben volt, nem késtem és már megvolt két osztályfőnöki. Aztán következett a második a szünet. Épp Baluval beszélgettem a folyosón mikor odalépett hozzánk valaki. Kitaláljátok ki volt az? Hát persze, hogy Áron.

- Sziasztok! - köszönt és már lépett oda hozzám, hogy megöleljem mikor Balu ellökte.

- Mit akarsz a barátnőmtől? - kérdezte tőle flegmán és elkezdett közeledni felé.

- Héj, nyugi haver, csak megakartam ölelni - tartotta fel a kezeit védekezően.

- Azt hiszed érdekled azok után, hogy úgy bántál vele? Akkor hatalmasat tévedsz. Szállj le róla! Hagyd békén! Megértetted? - kérdezte egyre közelebb lépve hozzá és egyre dühösebb volt.

- Hagyd. Kibékültünk - próbáltam nyugtatni és arrébb húztam Árontól.

- Mi? Mikor? - fordult meg hirtelen.

- Azt hiszem én most megyek... - szólalt meg hirtelen Áron és gyorsan el is ment.

- Tegnapelőtt - hajtottam le a fejem.

- És miért nem szóltál? - kérdezte.

Mikor felnéztem és a szemembe fúrta tekintetét láttam, hogy... Mit is láttam pontosan? Látszott, hogy ezer meg egy gondolat fut most át az agyán. Nagyon bűntudatom lett... Elmondhattam volna neki. Akkor miért nem tettem? Talán féltem mit reagál. Féltem, hogy  elveszítem.

- Nem tudom... - mondtam halkan a cipőm orrát bámulva. - Sajnálom, el kellett volna mondanom. - néztem fel rá könnyes szemmel. Tudtam, hogy most csalódott bennem.

- Igen. El kellett volna - mondta majd megfordult és ott hagyott.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 28, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Várható és váratlanWhere stories live. Discover now