Nagyon jó érzés reggel arra kelni, hogy valaki leönt egy nagy pohár vízzel. *khm irónia khm* Amint kinyitottam a szemem megláttam, hogy a bátyám áll fölöttem röhögve. Ki más?
-ÁBEL! - kiabáltam rá amikor felfogtam mi történt.
Erre természetesen (még mindig nevetve) elkezdett kiszaladni a szobámból. Azt hiszem tudta mi fog történni. Rögtön futottam utána. Ő már a lépcső alján járt mikor utolértem. Azonnal elkezdtem csikizni. Hát... Mit ne mondjak érettek vagyunk.
-Mi ez a hangzavar? - kérdezte Balu, álmosan lefelé sétálva a lépcsőn. Az este nagyon sokáig beszélgettünk ezért itt aludt, Marci szobájába vittünk be egy matracot.
-Úgy keltett, hogy leöntött egy pohár vízzel - mondtam a csikizést abbahagyva.
-Elkezdett kergetni és megcsikizett - mondta Ábel. Úgy panaszkodtunk Balunak mint két óvodás. Bár ezen a reggelen tényleg azon a szinten voltunk.
-Akkor mindkettőtöknek jól indult a reggele.
-Bocsi, nem akartunk felébreszteni - léptem oda hozzá, hogy megöleljem majd adtam neki egy puszit.
-Nem baj - viszonozta az ölelésem és nyomott egy puszit a hajamba.
-Fúúúúj - mondta a bátyám, mire ismét elkezdtem kergetni ő meg futott, Balu meg csak nevetett.
Amikor végleg ki fáradtunk, elmentem átvenni a vizes ruháimat, majd elmentünk reggelizni. Neki álltam csinálni a srácoknak gofrit, közben ők természetesen a telefonjukat nyomkodták. Nem, hogy segítenének...
-Nem segítenétek? - kérdeztem.
-Nem.
-Jövök.
Természetesen az előbbi volt a bátyám.
Amikor végeztünk úgy döntöttünk megnézünk egy filmet vagy valami sorozatot. Persze ez se történhet akadálymentesen. Nem tudtuk eldönteni, hogy mit nézzünk.
-Mit szóltok a Riverdale-hez? - kérdeztem. - Tegnap jött ki a második évad első része. Már meg van magyar felirattal.
Erre a fiúk szó nélkül fogták a laptopot, megkeresték és már indították is. Látszik, hogy ez a kedvenc sorozatuk. Mindig megnézzük együtt, ha láttunk már egy részt, ha nem. Nekem is ez a kedvencem. Nem véletlenül szeretnék nagyon egy South Side Serpents-es bőrdzsekit. Meg természetesen egy olyan sapkát mint ami Jugheadnek van.
*****
Már 5 óra van. Megnéztük a sorozatot meg elmentünk sétálni Baluval, majd haza kísért és már ment is, mert várták a szülei. Éppen Majával voltam Messengeren videóhívásban amikor csöngettek.
-Mindjárt visszahívlak csak megnézem ki az - mondtam neki.
-Oké.
Lementem ajtót nyitni, de amikor megláttam ki az, azonnal rácsaptam az ajtót... Legalábbis ha nem állítja meg a kezével.
-Beszélnünk kell - mondta Áron.
-Nekünk nincs miről beszélnünk - mondtam neki dühösen.
-Csak hallgass meg légy szíves.
-Gyere - mondtam egy kicsit megenyhülve és felmentünk a szobámba.
Lehuppantam az ágyra és vártam, hogy elkezdje, de ő csak fel-alá járkált.
-Akkor nem mondod? - kérdeztem.
-De - mondta egy nagy sóhaj kíséretében a földet bámulva. - Szóval... Nagyon-nagyon sajnálom ami történt. Nagyon hülye voltam amikor azokat a fejedhez vágtam két éve és tegnap is. El sem tudom mondani mennyire megbántam. Nagyon hiányzol, mint legjobb barát. Az elmúlt években annyiszor jó lett volna, ha ott vagy mellettem. Tudom, azt mondtam jó volt a másik suliban, de igazából utáltam, mert mindenki szemét volt velem. Egy srác volt csak akivel jóban voltam, de sokszor ő is inkább a többi haverjával volt. Annyira hiányzol -fejezte be és amikor felnézett láttam, hogy már könnyezik.
-Gyere ide, te barom - mondtam és már én is könnyeztem. - Te is hiányoztál - suttogtam és kibontakoztam az öleléséből. - Annyi mindent elmondtam volna.
-Akkor mond - mosolygott rám.
Majának írtam, hogy majd holnap beszélünk, mert Áronnal vagyok. Biztos voltam benne, hogy meglepődött, de már nem néztem meg a reakcióját, mert inkább kikapcsoltam a Wifit és lenémítottam a telefonom, hogy senki ne zavarjon. Órákon át beszélgettünk. Nagyon sok minden történt az elmúlt években.
Ma ismét aludt valaki Marci szobájában egy késő estébe nyúló beszélgetés miatt.
Sziasztok! Itt az újabb rész.c: Remélem tetszik. Nagyon köszönöm a 99 megtekintést és vote-okat.❤ Sajnálom, hogy ilyen sokat kellett várnotok, de nem volt ihletem. A következőt megpróbálom hamarabb hozni.
-E
STAI LEGGENDO
Várható és váratlan
Teen FictionMinden rendben volt.Aztán ismét felbukkant egy régi barát és az életem felfordult. A borítót nagyon köszönöm @Linduus04-nek ❤