Bu yayınlayacağım 100. Bölüm fakat artıkardan olsun duyurulardan olsun 91 diye geçiyor. Bugün Shawn'ı rüyamda nasıl gördüğümü anlatacağım yine. Cidden rüya çok güzeldi. Ama en güzel yeri en sonuydu. Başlıyorum.
İlk önce Shawn'ın konserinin bizim olduğumuz şehirde olduğunu öğrendim. Sonra işte babama anlattın cart curt buralar önemsiz. Konsere giderken Wattpad'e girdim "Shawn'ın konserine gidecem" diye yazıcaktım ama o sırada vakit bulamadım ve yazamadım. Biz konsere geldik. Ama bu bildiğiniz kpnserlerden değil. Baya saçma bir yerdeydi konser. Benim riyayı gördüğüm oda. Ve bizden başka kimse yoktu. Ben annemi babamı kuzenlerimi falan almışım. Sonra oturduk biz abimle yanyana. Biz varız hepimiz tamamız. Shawn içerde. Konseri o vericek o içerde. Bir ara çıktı ben işte Shawn'ı gördüm diye heyecanlandım. Sonra yine içeri girdi. Biz bekle bekle Shawn çıkmadı. Saat 23.00 oldu. Brn dışında herkes odadan çıktı. Shawn'da böyle kuliste falan bekliyo sanıcaksınız ama kulis aslında tuvalet. Sonra gittim tuvaletin kapısına (Shawn tuvaletini yapmıyor sadece bekliyo) do you have a problem dedim. Sonra açtım kapıyı. Meğersem Shawn şu demirden şampuan koyma şeysi olur ya. Onu duvara tutturmaya çalışıyormuş. Xmsmsmzmsms. Ben soruyu İngilizce sordum ama bu kısımda onu takmana gerek yok falan diye Türkçe konuştum. Sonra tuvaletten çıkıp (tuvalet odanın içerisinde) odanın içindeki diğer odaya geçti Shawn. Ben de arkasından gittim. Shawn o mütüşlü parfümüaşkımı sıktı. Sonra ona please hug me dedim. Sarıldı bana. Ben de o parfümün kokusunu cidden hissettim güzel kokuyordu böyle hafif bir parfümdü. Tabii gerçekte öyle midir bilemem. Ama İnşallah öyledir. Sonra Shawn'a bu sefer yine Türkçe yanağımı öper misin dedim. Ve eveğttt. Öptü. Sonra ben de onun yanağını öptüm böyle hafif sakalları çıkmıştı falan filan rüya orada bitti. Şimdi bir ipucu. Grce yatmadan önce Shawn'lı bir kitapı en az 1 saat okursanız (ben gece 2 saat falan okumuştum) rüyanızda görme ihtimaliniz baya yüksek. Buna artı olarak uyumaya çalışırken Shawn'ı düşünün. Ben gece o yüzden gördüm. Hatta okuduğum kitabın adını veriyorum.
- don't believe💫 mendes (emoji öyle değil ama benzito ben bulamadım)
-don't believe 2💫 mendes
Okuyun derim çok güzel kitaplar yazarın adını hatırlamıyorum galiba @ddurukeskinn
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Shawn Mendes Hakkında Her Şey
AléatoireShawn Mendes Hakkında Her Şey Kurgu Olmayanda #11 01.10.2017