Herkese Merhaba! Bugün önemlü bir konuya değinmek istiyorum. Shawn 30 Ağustos 2017 tarihinde (Bu arada bayramınızı kutlayamadım şu an saat geç ama kusura bakmayın gün boyu dışarıdaydım. Neyse. 30 Ağustos Zafer Bayramı'mız kutlu olsun!) bir tweet atmış. Tweetü multiye koymak isterdim fakat ekran görüntüsü alınca trledonum kapanıyor. Tweetde; "Benim cinselliğüm sizi ilgilendirmez. Evet gayim ve guru5 duyuyorum." demiş. Önce size bir soru yöneltiyorum. Sizler bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz?
Ben bu konu hakkında aynen şunları düşünüyorum:
Shawn ister gay olur erkeklerden hoşlanır ister kızlardan hoşlanır. Biz buna karışamayız. Bu bizi ilgilendirmez. Ve merak da etmemeliyiz. Çünkü bu hayat onun hayatı. Ve özel hayatı. Adı üstünde ÖZEL. Gayim demiş belki gaydir belki değildir bunu bilemem ayrıca merak da etmiyorum. Dediğim gibi bu bizi ilgilendirmez. Biz sadece onun hayran kitlesiyiz. Hayran kitlesi dediğimden ve sadece dediğimden yanlış şeyler anlamayın. Benim demek istediğim onun ailesinden biri ya da arkadaşlarından biri olmamamız. Shawn gay diye üzülücek insanlar vardır. Ama ben size tüm dürüstlüğümle söylüyorum ki ben hiç üzülmüyorum. Aksine mutlu oluyorum. Biz Shawn'ı sevdiğimiz için onun hayranı değil miyiz? Onun her halikarda mutlu olmasını istemiyor muyuz? O zaman neden gay olduğuna üzülen hayranlar var? İnsanlar sevdiklerinin iyiliklerini isterler kötülüklerini değil. Eğer öyle olsaydı o kişiyi seviyor olmazdık. Çünkü sevgi böyle bir şey. Shawn gay olarak mutlu olabiliyorsa biz de o mutlu olduğu için mutlu olmalıyız.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Shawn Mendes Hakkında Her Şey
LosoweShawn Mendes Hakkında Her Şey Kurgu Olmayanda #11 01.10.2017