➡177⬅

476 19 117
                                    

Size 2 hafta önce söylediğim fakat bir türlü yazmadığım (daha doğrusu üşendiğim) Soru-Cevap 2 ile karşınızdayım. Soru-Cevap dediğime bakmayon. Ben sorucam siz cevaplayacaksınız.

1- Siz de odanızda kulaklığ takıp son ses Shawn'ı (özellike Holdin' Me Back) dinleyerek mal mal hareketlerle dans ediyor musunuz?
Her gün. Hatta şarkının en güzel yerinde ses daha fazla gelsin diye kulağıma bastırıyorum. Skskks.

2- Shawn'ın kardeşi mi olmak isterdiniz eski sevgilisi mi yoksa şimdi ki (olmayan) sevgilisi mi?
Şahsen ben kardeşi olmak isterdim. Hiç ayrılmayacağımız için.

3-Sizce Shawn'ın en kop kop şarkısı hangisi?
There's Nothing Holdin' Me Back❤

4- Shawn şöyle olmasaydı dediğiniz bir özelliği var mı?
Elbette vardır. Ama şu an aklıma gelmiyor.

5- Shawn'ın Q&A'ine katılsaydınız ne sorardınız?
Bunu çok düşündüm ama doğru soruyu henüz bulamadım.

6- Shawn'la bir gün geçirseydiniz yanınıza ek olarak hangi ünlüyü almak isterdiniz?
Taylor'ı almak isterdim.

7- Sırf Shawn yapıyor,dinliyor diye yaptığınız bir şey ya da dinlediğiniz bir şey var mı?
Shawn'ın en sevdiği sayı 8 diye benim de en sevdiğim sayı 8 oldu.

8- İlk şarkısı Life Of The Party olmasaydı hangi şarkısının ilk şarkısı olmasını isterdiniz?
Treat You Better. Çünkü benim onun dinlediğim ilk şarkısı.

Şimdilik aklıma bu kadar geldi. Kitabı birkaç bölüme bitirip 2. Kitabı da kısa bir süre sonra yazacağım malum okullar açılıyor. Ama kitap bitiyor diye kitabı kütüphanenizden çıkartmayın çünkü bitirdikten sonra arada yine bölüm atarım. Ve 2. Kitap için güzel bir kapak yapabilicek biri varsa gelsin. Biliyorum sorular çok saçma ama olsun aklıma yaratıcı şeyler gelmedi.

Shawn Mendes Hakkında Her ŞeyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin