¤¤2¤¤

1.5K 192 247
                                    

Τι μάθημα να έχουμε τώρα άραγε? Αναρωτήθηκα.

Και τότε θυμήθηκα...

Το αγαπημένο μου καλέ!!.

Μουσική!

Κατευθύνθηκα λοιπόν προς την αίθουσα της μουσικής.

Ο καθηγητής δεν άργησε να μπει το ίδιο και τα παιδιά.

"Λοιπόν παιδιά σήμερα θα επιλέξω τα άτομα που θα τραγουδήσουν στο τέλος της σχολικής γιορτής. Πρέπει να κάνουμε πολλές πρόβες."είπε και έμεινα να τον κοιτάω.

"Λοιπόν. Έχω τη λίστα με τα όνοματά σας έτοιμη.Τα παιδιά που θα τραγουδήσουν είναι:

Η Άρι Γκρ-

"Κύριε μη μας το κάνετε αυτό"ειπε ο Ρίκυ

"Τι να μη σας κάνω αγόρι μου?"τον ρώτησε ο καθηγητής.

"Αυτή δεν μπορεί να αρθρώσει λέξη όταν της μιλήσει ένα αγόρι θα μπορέσει να τραγουδήσει κιόλας μπροστά σε τόσο κόσμο? "

Ε ΆΙ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ ΡΊΚΥ.

ΕΙΠΑΜΕ ΕΙΜΑΙ ΚΑΛΗ ΚΑΛΗ ΑΛΛΑ ΩΣ ΕΔΩ.

ΣΕ ΑΛΛΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΑ ΝΑ ΠΑΙΞΩ ΣΤΟ ΑΡΜΌΝΙΟ ΤΟΥ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΚΑΙ ΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΗΣΩ ΚΙΟΛΑΣ ΑΛΛΑ ΘΑ ΚΑΡΦΩΘΩ.

Η ΦΩΝΗ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙ ΜΠΑΜ ΕΛΕΟΣ.

ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΉΣΩ ΝΑ ΧΑΛΑΡΩΣΩ ΓΙΑΤΙ ΜΕΤΑ...

"Η απόφασή μου είναι οριστική Ρίκυ. Θα είναι στη σχολική γιορτή τέλος. "

Μπράβο.

Σε παραδέχομαι κύριε καθηγητά οοοχι σε παραδέχομαι.

{...}

Επιτέλους ήρθα στο σπίτι μετά από τόσες ώρες.

Η μέρα στο σχολείο πέρασε αργά και βασανιστικά με τον Ρίκυ να με βρίζει και να μου πετάει σπόντες συνέχεια όπως πάντα.

Ανυπομονούσα για σήμερα το βράδυ διότι έχω συναυλία και απλά είμαι τοοοσο χαρούμενη!

Αγαπώ τους φάνς μου πραγματικά παααρα πολύ.

"Μαμααα" φώναξα μα δεν πήρα απάντηση.

"Δεν είμαι η μαμά σου αλλά νομίζω ότι και εμένα με αγαπάς"ακουσα μια γυναικεία φωνή να μιλάει.

Έτρεξα στην κουζινα.

"ΔΕΝ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩ ΝΌΝΑ ΜΟΥ ΓΥΡΙΣΕΣΣΣ"ειπα και αγκάλιασα σφιχτά την Νόνα μου.

"Αμέ και σου έφτιαξα και το αγαπημένο σου φαγητό. Κοτόπουλο αλά κρεμ. "

"Νόνα μου σαγαπαωωω"τηε είπα και την ξανααγκαλιασα.

You Famous? Never [✔️].Where stories live. Discover now