"Ήρθες να δεις την Άρι?! Μα καλά ακούς τι στο διάολο λες? Την βίασες ενώ ήταν παρθένα και τώρα εξαιτίας αυτής της ψυχολογικής και σωματικής πίεσης που πέρασε εξαιτίας σου δεν μπορεί να μιλήσει! Καταλαβαίνεις τι στον διαολο της έκανες?! " είπε η Άλι νευριασμένα.
Oh God I love this girl.
"Το ξέρω... Ήρθα για να της ζητήσω συγγνώμη" είπε σχεδόν μετανιωμένα.
"Και τι νομίζεις πως θα κάνει η συγγνώμη Ρίκυ? Θα διορθώσει τα πράγματα? ΟΧΙ. Γι αυτό φύγε πριν γίνει χαμός".
Ουυυ νευριασεε.
"Ξέρεις κάτι? Ήρθα να ζητήσω συγγνώμη επειδή με πίεσε ο κολλητός μου. Αλλιώς ούτε να σας φτύσω και τις δυο σας".
"Αα ναι? Και τότε γιατί κανείς την ζωή της Άρι δύσκολη? Τι θα κερδίσεις? Η απλά... Είσαι ερωτευμένος μαζί της?"
"Ακούς τι λες?" είπε μέσα από τα γέλια του "εγώ, να ειμαι ερωτευμένος με το μπαζο? Ε δεν είμαστε καλά. Να σαι πάντα καλά με έκανες και γέλασα με την ψυχή μου. Έχεις σκεφτεί ποτέ να γίνεις κλοουν?"
"Εσύ έχεις σκεφτεί ποτέ να σε κλείσουμε στον ζωολογικό κήπο? Εκεί κρατάνε σπάνια είδη ζώων. Εσένα θα σε βάλουμε ως το πιο σπάνιο είδος μαλακισμένου ζώου. Θα είσαι στα τοπ πιο σπάνια ζώα. Και που ξέρεις? Μπορεί να σε πάρουν και σε τσίρκο για να διαφημιστεί σε όλον τον κόσμο η μαλακία σου. Μην την κρατάς όλη για τον εαυτό σου. Να γελάσουν και κάποιοι μαζί σου" είπε η Άλι καθώς τον έσπρωχνε έξω κλείνοντάς του την πόρτα στα μούτρα.
Ένα έχω να πω.
ALI MY GIRL YOU SLAY.
Πήρα το στυλό και την κόλλα χαρτί και της έγραψα:
'Άλι είσαι θεά'.
Πήγα στο σαλόνι και της έδειξα τι έγραψα.
"Πες μου κάτι που δεν ξέρω" είπε και μου χάρισε ένα λαμπερό χαμόγελο.
Το τηλέφωνό μου άρχισε να χτυπάει.
Με πολλά νοήματα είπα στην Άλι να το σηκώσει.
"Ναι?"
"Έχει συναυλία απόψε?"
"Φυσικά και μπορεί."
"Ναι γεια σας"
"Σήμερα θα μιλήσεις. Τέλος!" μου ειπε αποφασιστικά.
"Πώς νομίζεις ότι θα νιώσουν οι φανς σου αν δεν μπορείς να τραγουδήσεις? Θέλεις να απογοητευτούν? Δεν πρέπει να προσπαθήσεις για αυτούς? Να φανείς δυνατή? Να δώσεις σε όλους να καταλάβουν ότι είσαι μοναδική? Μην απογοητεύσεις τους φανς σου. Έχω δίκιο δεν έχω?"
"Ν-ναι" είπα καθως δάκρυα συγκίνησης κυλούσαν από τα μάτια μου.
"Άρι κατάφερες να μιλήσεις έστω και τραυλίζοντας!!" είπε ενθουσιασμένη η Άλι.
"Σ-σε λα-λατρεύω τ-το ξε-ξέρεις? " την ρώτησα προσπαθώντας να μιλήσω.
"Το ξέρω" μου ειπε χαμογελώντας.
"Τώρα θα πάμε στο καμαρίνι σου να ετοιμαστείς γιατί σε λίγο είναι η συναυλία. Οπότε καλύτερα να βιαστούμε" μου ειπε και της έγνεψα θετικά.
Δεν μπορώ να απογοητεύσω τους φανς μου.
Όχι τώρα.
Θα φανώ δυνατή για αυτούς.
Θα ξεπεράσω κάθε εμπόδιο που θα βρεθεί μπροστά μου.
Γιατί χωρις αυτούς θα ήμουν ένα τίποτα.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
ΟΥΥΥ ΓΕΙΑ ΣΑΣΣΣ.
ΛΙΓΟ ΜΙΚΡΟ ΤΟ ΞΕΡΩ:(
ΑΛΛΑ ΕΓΩ ΓΕΛΑΣΑ ΜΕ ΟΛΗ ΜΟΥ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΚΑΘΩΣ ΤΟ ΕΓΡΑΦΑ.
ΜΙΑ ΑΦΙΕΡΩΣΗ ΘΑ ΚΆΝΩ. ΣΤΟ. ΡΟΛΟ ΤΗΣ ΑΡΙΑΝΑ ΓΚΡΑΝΤΕ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η IIArianaGrandell . ΝΑΙΠ ΑΥΤΗ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΡΙΑΝΑ ΣΑΣ ΟΠΟΤΕ ΠΡΟΣΚΥΝΗΣΤΕ 😂😂😂😂
ΑΣ ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΧΤΟΎΜΕ Η ΆΛΙ ΕΙΝΑΙ ΘΕΑΑ.
ΕΝΙΓΟΥΕΙΙ
Σας άρεσε το κεφάλαιο?
Ψηφίστε και σχολιάστε αλλιώς στο επόμενο κεφ θα βάλω βόμβα στην συναυλία και θα σκοτωθεί... Η Άρι 😈😈😈 Είμαι τόσο κακιά:((
Αυταααα
Αντιοζζζ
ESTÁS LEYENDO
You Famous? Never [✔️].
Fanfic||Meeting you was like listening to a song for the first time and knowing it would be my favourite|| ++++++++++++++++++++++++++ ✨Highest Rank: #1 in Fanfiction✔️✨ ✨Story of 2017✨ ✨Cover by the amazing: @crystallizedsouls✨ All rights reserved ® Pleas...