¤¤9¤¤

1.2K 154 35
                                    

Τι θα πουν τώρα οι οικογένειες των παιδιών που σκοτώθηκαν και τραυματίστηκαν?

Ότι τα άφησαν να πάνε στην συναυλία της αγαπημένης τους τραγουδίστριας και σκοτώθηκαν?

Είναι άδικο.

Όλοι θα κατηγορήσουν εμένα.

Και θα έχουν δίκιο.

Εγώ φταίω για ότι έγινε.

Ίσως αν δεν υπήρχα όλα θα ήταν καλύτερα.

Κανένας δεν θα είχε σκοτωθεί.

Κανένας δεν θα είχε τραυματιστεί σοβαρά.

Μήπως... Αν έδινα ένα τέλος στην ζωή μου όλα θα ήταν καλύτερα σωστά?

'Θυμήσου τι σου είπε η Άλι. Σε βλέπει από εκεί ψηλά. Θα είναι περήφανη αν δώσεις τέλος στην ζωή σου?  Οι φανς σου? Πως θα αντιδράσουν? Θα είναι εκείνοι περήφανοι για εσένα' μου ειπε το υποσυνείδητο και επανήλθα στην πραγματικότητα.

Και για μια ακόμη φορά η φωνούλα μέσα μου είχε δίκιο.

Δεν θα απογοητεύσω κανέναν.

Όχι.

Όχι τώρα.

Ο θάνατος της Άλι με έχει επηρεάσει πολύ, αλλά στον έξω κόσμο θα φανώ δυνατή.

Πρέπει να φανώ δυνατή.

Για την Άλι.

Αυτό ήθελε από εμένα. Να φανώ δυνατή. Και αυτο σκοπεύω να κάνω.

Θα δώσω μια συναυλία και θα καλέσω πολλούς τραγουδιστές. Τα χρήματα που θα μαζέψουμε θα πάνε στις οικογένειες των θυμάτων.

Αλλά πρώτα από όλα θα γίνει η κηδεία της Άλι. Δεν θα την αφήσω έτσι. Όχι τώρα.

{...}

"Θα μπορούσες να μας πεις κάποια πράγματα για την Άλισον Πίτερσον?" μου ειπε ο ιερέας.

Στην κηδεία της είχαν έρθει πολλά άτομα από το σχολείο αλλά και εξωσχολικοί φίλοι της, που είχε γνωρίσει από τις δραστηριότητες που έκανε στον ελεύθερό της χρόνο.

"Ναι φυσικά" είπα με δάκρυα στα μάτια και στάθηκα μπροστά από το φέρετρό της.

"Η Άλι ήταν ένα ξεχωριστό άτομο για εμένα και για όλους εσάς που βρίσκεστε εδώ. Ήταν η μοναδική μου φίλη. Έδινε νόημα στις ζωές μας. Ο θάνατός της είναι κάτι που μας στοιχειώνει όλους. Είναι τόσο άδικο να πεθαίνει μια κοπέλα σε τόσο μικρή ηλικία. Ακόμη δεν πρόλαβε να ζήσει την ζωή της. Να ερωτευτεί. Να κάνει καριέρα. Και όλα αυτά γιατί--"

"Γιατί πήγε στην συναυλια της τσούλας της Αριάνας" είπε κάποιος και άρχισα να κλαίω περισσότερο σε σημείο όμως που δεν μπορούσαν να με καταλάβουν.

"Ναι ναι γι' αυτό" είπα σκουπίζοντας τα δάκρυά μου.

  

Εγώ φταίω. Από δικό μου λάθος πέθανε.

"Δεν έχω κάτι άλλο να πω" είπα και κάθισα στην θέση μου.

"Αναπαύσου εν ειρήνη" είπα χαμηλόφωνα.

{...}

Σε αυτήν την συναυλία πολλά από τα τραγούδια που θα πω θα είναι αφιερωμένα στην Άλι.

Μετά τον θάνατό της...

Νομίζω πως δεν μπορώ να το ξεπεράσω.

Αλλά για τα μάτια του κόσμου θα φανώ δυνατή.

Στην συναυλία θα έρθουν παρά πολλοί τραγουδιστές όπως η Miley Cyrus, Little Mix, Katy Perry και πολλοί άλλοι.

Little Mix:

Jade➡️How are you all doing this evening?

Perrie➡️Hello.

Jade➡️ We are so so happy to be a part of this incredible day thank you. Now the song we have chosen to do for you guys, we wrote it together a few years ago and in the whole concept it would empower people to stand together and to not let anything bring them down. Manchester, this is 'Wings'.

Ariana Grande:

➡️ Manchester thank you so much for being here today I love you so much. Thank you so so much to these incredible artists for coming here singing with me today it means so
much. Thank you. I love you all so so so much.

Αυτό το τραγούδι είναι για την Άλι. Δάκρυα έπεφταν από το πρόσωπό μου καθώς τραγουδούσα το συγκεκριμένο τραγούδι. Ήταν γεμάτο συναισθήματα. Και είναι το λιγότερο που θα μπορούσα να κάνω για την Άλι.

Όλα για τους φανς μου και περισσότερο για το άτομο που στάθηκε δίπλα μου ενώ όλοι έφυγαν.



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΜΩΡΑ ΜΟΎ ❤

ΤΙ ΚΑΝΕΤΕ ΠΩΣ ΕΊΣΤΕ?

Τώρα τι γνώμη έχετε για αυτό εδώ το κεφάλαιο?

Σας άρεσε?

Αυταααα.

Αντιοζζζ





You Famous? Never [✔️].Where stories live. Discover now