Do hry od Cooldragondude.
Jméno: Daisa [Daiza]
Věk: 12
Pohlaví: Dračice
Druh: Zemní drak
Povaha: Milá, odhodlaná, nebojácná, samostatná
Má ráda: Pár nejbližších přátel a jinak samotu. Lov, rychlý let, maskování
Nemá ráda: Bandity (Vrahy a Zloděje), moc lidí, omezení pohybu a chování, být na očích
Zbraně/schopnosti: Umí zamaskovat své šupiny v různých odstínech zelené a občas nosí na drápech ostré násady.
Poznámky: Miluje své schopnosti a snaží se být nejlepší ve své class.
Minulost: Narodila se jako Měšťan, ale do jejího města kdysi vtrhli Vrahové a zabily jí rodiče. Její sestra stihla utéct a její bratr také. Byla ještě malá a tak ji Vrahové unesli, aby ji prodali do otroctví. Omezili jí jakýkoliv pohyb. Tehdy začala nesnášet omezování. Když ji uvolnili, aby ji odvedli ke kupci, zaútočila na ně. Jednoho zabila přesnou ránou drápy do krku, dalšímu pochroumala křídlo a posledního obelstila a utekla. Našel ji jeden Hraničář, když se schovávala pomocí svých schopností. Tyto schopnosti se mu zalíbili a začal ji vyučovat Hraničářem. Daisa se brzy naučila plně využívat své síly a stala se oficiálně hraničářským učněm. Teď usiluje o post pravého Hraničáře, nesnáší bandity a stále hledá dva přeživší Vrahy, kteří zabili její rodiče a pátrá po svých sourozencích.
Class: Hraničář
Snad to mám správně a nic jsem nevynechala.
Sandarinka!