Takže jak stojí v názvu nejdřív vám chci ukázat něco málo s HP tématikou. V této kapitole bude taky několik otázek a já vás chci poprosit abyste psali komentáře pod odstavce s otázkou.
Poníci podle kolejí:
(Zmijozel a CM značí bohatství a slávu, které představují peníze)
(Mrzimor a spojená kopyta, značící přátelství a ochotu)(Nebelvír a meč jako znak odvahy)
(Havraspár a kniha symbolizující moudrost)
No a dál bych chtěla vědět do jaké koleje patříte? Ať už do které si myslíte že patříte nebo do které chcete patřit nebo třeba podle nějakého testu, napište mi do komentářů kam patříte.
A bude tu taková minisoutěž:
Napište k tomu komentáři i to kam si myslíte že patřím já. Kdo to první uhodne, tak mu nakreslím obrázek jeho OC s HP tématikou. Tak to zkuste 😉😉😉Chtěla bych se taky zeptat jestli byste měli zájem o nějakou pony knihu s Bradavicemi. Asi něco o Mane 6 v Bradavicích. Tak co?
A teď něco co pochopí jenom:
Cooldragondude
Unicorngirl73
princessScarlet12Je to totiž z RPG, které společně hrajeme.
Jsou to vtipné obrázky (Snad vtipné)
Došel čaj!!! (Anatomie level: Já)
No jo, prostě temná strana a černé fixy😂😂😂😂A zase čaj!!!
Tak snad se líbilo a nezapomeňte odpovědět na ty otázky😉😉😉😉 (Už jsem s tím otravná, ale co...)
Sandarinka!