Pro: Terreliasko
Jméno: Siena
Věk: Dospívající
Pohlaví: Samice
Povaha: Přátelská, trošku nedůvěřivá
Druh: Černokož Zlaatooký (Dolů o nich dám info XD)
Něco o: Žila odjakživa sama, ale nevyhovovalo jí to, takže si hodlá najít přátele.
Doplňky: -
Mazlíček: -
Vzhled:Jestli mohu druhou postavu:
Jméno: Axel
Věk: Dospívající
Pohlaví: Samec
Povaha: Zlý, nevypočitatelný, nedůvěřivý
Druh: Kouzelný jaglion
Něco o: Ovládá temnotu a pomáhá lovcům. Vše dělá ze své vlastní vůle. Někde hluboko uvnitř něj je ale trocha dobra, která čeká na objevení.
Doplňky: -
Mazlíček: -
Vzhled:Ano, jsem TAK líná to oříznout...
A teď něco o černokožích:
ČERNOKOŽ ZLATOOKÝ
Nigrum Corium Aureum Luscus
-----------------------------------------------
Popis: Čtyřnohé bytosti, jejichž končetiny jsou uzpůsobené k chůzi po všech nohách nebo pouze po zadních. Končetiny jsou zakončené ptačími pařáty uzpůsobenými k uchopování věcí. Čelisti mají ostré okraje a kus od nich jsou teprve zuby na ohryzávání. Zanechávají pouze charakteristické otisky ostrých okrajů. Mají vystouplá žebra a propadlou břišní dutinu. Přežijí díky vývoji i s trochou potravy, takže není potřeba velká břišní dutina. Ocas je zakončený podobně jako lví ocas. Na hrudi rostou dlouhé tmavé chlupy. Oči září do dálky jasně žlutým světlem.
Výskyt: Žijí ve všech koutech světa v lesích.
Potrava: Všežravci. Potravu utrhnou ostrými okraji čelistí a rozžvýkají zuby.
Společnost: Jsou samostatně myslící bytosti, myšlením podobní lidem. Mají svobodnou společnost, nemají žádného vůdce. Mládě vychovává pouze matka a po dospění zůstává odkázáno samo na sebe.
Soužití s lidmi: Někdy žijí v městských parcích a chodí po ulicích. Ve společnosti chodí po zadních nohách, ale při normální přepravě chodí po všech končetinách. Většina však bydlí v lesích a do společnosti chodí pouze za zábavou, kulturou, práci či nakupováním.
Povaha: Černokožové mají individuální povahu.
Nebezpečnost: Pokud černokože rozčílíte, může způsobit škrábance, kousance, vybrat maso a způsobit jizvy. Neútočí bezdůvodně.
Schopnosti: Černokožové zlatoocí dokáží vyvolat mlhu, díky níž matou kořist.ČERNOKOŽ RUDOOKÝ
Nigrum Corium Red Luscus
-----------------------------------------
Popis: Čtyřnohé bytosti, s možností pohybovat se vzpřímeně jako člověk nebo běhat po všech nohách jako zvíře. Častěji se však pohybují jako zvířata narozdíl od jejich příbuzných černokožů žlutookých. Vzhledem jsou velice podobní těmto jejich příbuzným, až na narudlé chlupy a červeně zářící oči.
Výskyt: Vyskytují se zpravidla v horách nebo v lesích u úpatí hor.
Potrava: Masožravci. Způsob příjmu potravy stejný jako u černokožů žlutookých.
Společnost: Žijí samotářským životem v jeskyních.
Soužití s lidmi: Lidem se spíše vyhýbají. Do měst nechodí a k lidské rase jsou velice nedůvěřiví. Jsou samostatně myslící.
Povaha: Individuální
Nebezpečnost: Zabíjí bleskem nebo stejně jako žlutoocí. Také neútočí bezdůvodně.
Schopnosti: Dokáží přivolat blesky.
Toto je žlutooký a podle popisu se můžete představit rudooké... XDMožná se vyskytnou v některé z mých knih, kde je víc ukážu. XD