on altı;; şanslı erkek

4.5K 472 56
                                    




öğrenci ji na,

öğle arasındayken her zaman yaptığın gibi yanıma geliyorsun.

"ne oldu?" diye soruyorum. "şemsiyeni mi istiyorsun?"

saçlarının uçlarıyla oynarken, "hocam, size bir şey danışmam gerek," diyorsun.

bu sefer ne saçmalayacağını düşünürken başımı sallıyorum. "evet ji na, danışabilirsin."

"birine, onu sevdiğimi nasıl söylemeliyim?"

"kimi seviyorsun?" diye soruyorum sesim haddinden fazla yüksek çıkarken.

"ama siz de hiçbir soruma cevap vermiyorsunuz!"

"tamam tamam," diyorum sakinleşmen için seni bir sıraya oturturken. aynı şekilde karşındaki sıraya oturduğumda, "onu şaşırtacak bir şey yapabilirsin," diyorum.

cidden bir öğrenciyle bunu konuştuğuma inanamıyorum.

"öpsem olur mu? lüüütfeen?" dudaklarını büzüp uzattığında işaret parmağımla alnından seni ittiriyorum.

"yah, ben deneme tahtası mıyım?"

"affedersiniz," diyorsun kızarıp.

"sakın öpme," diyorum kararlılıkla. "itirafı ettiğinde erkek seni öpecektir."

gözlerin aniden parıldarken bu erkeğin kim olabileceğini düşünüyorum.

"hocam!" diyorsun yeniden. "sevdiğimi nasıl söyleyeceğim? çok utanıyorum."

"aish, söyleyemiyorsan yaz gitsin!"

"hocam! siz bir dahisiniz!"

koşarak sınıftan çıktığında nedensizce içimde bir burukluk oluyor ve öylece bekliyorum.

-müzik öğretmenin min yoon gi.

+

2b olmuşuz çooook teşekkürler ve sizi seviyorum ❣️

hagsaeng;; yoongi ✅Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin