Okul Yolu Bok Yolu

461 13 11
                                    

ahh tanrı aşkına.s sabahın köründe kalktığım sıkıcı bir gün daha. neyse ki okulda son senem ve bu gerçekten olağanüstü mükemmel bir his. evet bugün okulun ilk günü ve ımm sanırım biraz farklı bir yıl olacak. yani ben böyle hissediyorum. çatı katında mükemmel bir odam var ve burası benim için olmazsa olmaz. 

evet. sanırım hazırlanıp okula gitmenin vakti geldi. odamda ki küçük banyoya gittim ve duş alıp çıktım. saçlarımın bir bakıma ihtiyacı vardı bunu farkettim. her neyse şuan bunu düşünmem çok saçma.

saçlarımı kurutup hafif dalgalı yaptım. eteği artık popomu kapatmayan formamı giydim. bir eyeliner ve parlatıcı sürdükten sonra hazırdım. makyajda hep sadelikten yana olmuşumdur.

odamdan aşağıya indim ve Lily kahvaltıyı hazırlamıştı bile. Lily hizmetçimiz. ama benden daha güzel bir fiziği olduğuna yemin edebilirim. aa evet aşağı doğru gelen biri var. her zaman ki gibi iş görüşmeleriyle meşgul olan babam.

annem ve babam ben henüz 9 yaşındayken ayrıldılar. annem babamın bu yoğun iş temposunda kendisini unutmasına dayanamadı. her neyse yaralarımı kazıtmanın vakti değil.

''nasılsın hayatım :)''

'' aa teşekkürler bay Hansen, nasılsınız''

''Lisa bana kızgın mısın?''

'' hayır bay Hansen size neden kızayım. Bu beni ilk ekişiniz değil sonuçta. Bunu siz daha iyi biliyorsunuz. Öyle değil mi?''

evet babam beni bilmem kaçıncı kez ekti. onunla ne zaman bir akşam yemeği yeme kararı alsak her seferinde aynı vurdumduymazlığı yapıyordu. bu da ondan iyice soğumama neden oluyordu. bir gün annem gibi evi terk etmezsem iyidir.

'' a Lisa böyle yapma hayatım. işlerim..'' 

'' a hayır umrumda değil zaten neden bu kadar uzattın ki. gerçekten bu sorun değil.''

'' tamaam. o zaman sana bir süprizim var ve bunu akşam yemekte söylicektim aslında ama gelemeyeceğim için şimdi söylüyorum. sana okulunun yakınında bir ev aldım. orada istediğin arkadaşınla kalabilirsin. ''

'' aahh bu seni affetmem içinse başardın. çok teşekkür ederim baba''

yine kendini affettirmeyi başardı. onu seviyorum. babamdan anahtarları ve adresi aldım. şimdi rahatım.

artık çıkmalıydım. bu yaz alabilmek için her yolu denediğim ama sonunda zafere koşup aldığım ferrarime atlayıp okula doğru yol almaya başladım. wuuhhhuw bu gerçekten mükemmel bir his. arabanın üstünü açtım vee kırmızı ışık. aahh çok sinir bozucu.

yanımda ki arabanın camları yavaş yavaş açıldı ve woow gerçekten çok tatlı. 

'' yarışa var mısın? ''

ne yani bu çocuk benimle yarışmak mı istiyor. onu geri çeviremem heralde öyle değil mi. 

'' aa elbette. umarım gazla frenin yerini karıştırmazsın. nerden başlıyoruz? ''

'' ilerde ki orman yolu. her zaman yarışların düzenlendiği yol yani. ''

Just LisaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin